Hei, olen lähdössä vuodenvaihteessa karibialle ja kiinnostaisi tietää hintatasoa. Kohteina Miami(US), Cancun(Mexico), Havanna(Cuba), Nassau(Bahamas).
Laittakaa arvioita esimerkiksi ravintolaruuan, drinkkien, aktiviteettien hinnoista ja jos teillä on hyviä majoitussuosituksia niin otetaan vastaan.
Kiitos
Karibian reissun hintatason tiedustelu
4
1638
Vastaukset
- alkaa mistä reissusi loppuu
Ei kai nyt oikeasti voi laskea Miamia ja Meksikoa Caribian saariin - vai voiko? - Joka maassa on silti eri valuutta ja eri hintataso. Tutustu vielä lähemmin, ennenkuin lähdet reissuun....
- Nimetön
Voi hyvää päivää taas kerran, et sitten voinut tuottaa mitään muuta kuin tyhjänpäiväistä pilkunviilausta.
Miami ja Cancun ovat karibianmeren rannalla, joten hyvää päivänjatkoa viisastelija. - halajaa
Nimetön kirjoitti:
Voi hyvää päivää taas kerran, et sitten voinut tuottaa mitään muuta kuin tyhjänpäiväistä pilkunviilausta.
Miami ja Cancun ovat karibianmeren rannalla, joten hyvää päivänjatkoa viisastelija.Matkakohde olisi samaan suuntaan, kertopaaka ensikertalaiselle mikä on paras kohde (omasta mielestäsi).Brasiliassa olen käynyt, eli ei sinne. Miksihän jotkut aina takertuu, jos ei kirjotus virheisiin niin sittet maantidollisiin juttuihin, vaikka ymmärtävät kuitenkin asian???? Siis tietoa karibian kohteista, ennen matkatoimistolle menoa.
- kuiteinkin käynyt
halajaa kirjoitti:
Matkakohde olisi samaan suuntaan, kertopaaka ensikertalaiselle mikä on paras kohde (omasta mielestäsi).Brasiliassa olen käynyt, eli ei sinne. Miksihän jotkut aina takertuu, jos ei kirjotus virheisiin niin sittet maantidollisiin juttuihin, vaikka ymmärtävät kuitenkin asian???? Siis tietoa karibian kohteista, ennen matkatoimistolle menoa.
Joopa joo. Ei ollut tarkoitus saivarrella mantereella ja saarillia. Joka tapauksessa on silti eri valuutat ja hintataso eri paikoissa kun siirrytään maasta toiseen. Miamissa kannattaa ehkä ostaa elektroniikkaa, ja jossain saarilla kultaa. /huom. tieto perustuu kesän 08 loma/valuuttatietoihin. Että ei tarvitse tarttua pilkkuihin. Mutta oikeasti varmasti on upea reissu sinulla tiedossa. Jos et ole vähään aikaan käynyt Jenkeissä, niin varaa reilusti aikaa lentokentälle. (Olettaen että sinne lennät Euroopasta. Jos et, niin ei tarvitse olettamuksesta pahastua).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882