Hei, olen lähdössä vuodenvaihteessa karibialle ja kiinnostaisi tietää hintatasoa. Kohteina Miami(US), Cancun(Mexico), Havanna(Cuba), Nassau(Bahamas).
Laittakaa arvioita esimerkiksi ravintolaruuan, drinkkien, aktiviteettien hinnoista ja jos teillä on hyviä majoitussuosituksia niin otetaan vastaan.
Kiitos
Karibian reissun hintatason tiedustelu
4
1647
Vastaukset
- alkaa mistä reissusi loppuu
Ei kai nyt oikeasti voi laskea Miamia ja Meksikoa Caribian saariin - vai voiko? - Joka maassa on silti eri valuutta ja eri hintataso. Tutustu vielä lähemmin, ennenkuin lähdet reissuun....
- Nimetön
Voi hyvää päivää taas kerran, et sitten voinut tuottaa mitään muuta kuin tyhjänpäiväistä pilkunviilausta.
Miami ja Cancun ovat karibianmeren rannalla, joten hyvää päivänjatkoa viisastelija. - halajaa
Nimetön kirjoitti:
Voi hyvää päivää taas kerran, et sitten voinut tuottaa mitään muuta kuin tyhjänpäiväistä pilkunviilausta.
Miami ja Cancun ovat karibianmeren rannalla, joten hyvää päivänjatkoa viisastelija.Matkakohde olisi samaan suuntaan, kertopaaka ensikertalaiselle mikä on paras kohde (omasta mielestäsi).Brasiliassa olen käynyt, eli ei sinne. Miksihän jotkut aina takertuu, jos ei kirjotus virheisiin niin sittet maantidollisiin juttuihin, vaikka ymmärtävät kuitenkin asian???? Siis tietoa karibian kohteista, ennen matkatoimistolle menoa.
- kuiteinkin käynyt
halajaa kirjoitti:
Matkakohde olisi samaan suuntaan, kertopaaka ensikertalaiselle mikä on paras kohde (omasta mielestäsi).Brasiliassa olen käynyt, eli ei sinne. Miksihän jotkut aina takertuu, jos ei kirjotus virheisiin niin sittet maantidollisiin juttuihin, vaikka ymmärtävät kuitenkin asian???? Siis tietoa karibian kohteista, ennen matkatoimistolle menoa.
Joopa joo. Ei ollut tarkoitus saivarrella mantereella ja saarillia. Joka tapauksessa on silti eri valuutat ja hintataso eri paikoissa kun siirrytään maasta toiseen. Miamissa kannattaa ehkä ostaa elektroniikkaa, ja jossain saarilla kultaa. /huom. tieto perustuu kesän 08 loma/valuuttatietoihin. Että ei tarvitse tarttua pilkkuihin. Mutta oikeasti varmasti on upea reissu sinulla tiedossa. Jos et ole vähään aikaan käynyt Jenkeissä, niin varaa reilusti aikaa lentokentälle. (Olettaen että sinne lennät Euroopasta. Jos et, niin ei tarvitse olettamuksesta pahastua).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843