yksinkö?

---

Taisin jäädä tänä juhannuksena yksin. Paras kaverini on töissä, muut lähtevät kuka minnekin. Mukaan ei oikein kehtaa tunkea. Viimeisenä vaihtoehtona on mökki vanhempien kanssa... Muita samassa tilanteessa olevia? Ei millään haluaisi jättää juhannusta viettämättä, vaan tehdä jotain hauskaa. Olen 21-vuotias nainen

13

1911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä on sama tilanne, ei millään haluaisi olla juhannusta yksin . Haluas tutustua uusiin ihmisiin ja pitää hauskaa . 22 v mies Etelä Suomen alueelta .

    • autonainen :)

      Suomi on täynnä juhannusfestareita.Ei mutta kun netistä katsot, että mihin suuntaan lähdet.Itse joudun sinkkuna aina menemään yksin ja olenkin tottunut siihen.Minulla on auto ja teltta ja hyvä kartta.Yksin olen ollut koko festarireissun ja takaisin tullessa on kiva mieli.Ei ole tarvinnut tapella kenenkään kanssa ja saa olla niin kuin haluaa.Nytkin suunnistan festareille katselemaan meininkiä.

    • Julia

      Missäpäin okein asustelet sitten,jospa voisin jotenkin auttaa keksimää jotain? :)

    • ---

      Turussa asun.

      • girlieee82

        yks nainen 26v. yksin kun tuli ero ennen jussia... nyt mies menossa kavereiden kanssa ja minä varmaan himassa.. :/


      • Hukannut

        Tarvitse olla. Kyllä aina jostain löytyy seuraa jos vain on seurallinen. ja tietysti osaa pikkasen säätää ;) mutta kohtuuden minissä kuitenkin.
        Lähde vaikka sokko treffeille. Tässä on kolme hyvää päivää koluta läpi tuntemattomia henkilöitä. :)

        Toivottavasti löydät seuraa.


      • Dudeee79
        girlieee82 kirjoitti:

        yks nainen 26v. yksin kun tuli ero ennen jussia... nyt mies menossa kavereiden kanssa ja minä varmaan himassa.. :/

        Yksin minäkin olen näillä näkymin. Mies ja ikää 28.

        *wink* ;-)


    • Pihlis l. Pihlajasaari

      Jos on vähänkin keliä, niin jo päivällä sinne eväiden kanssa!

    • samaongelma

      Sama ongelma ja pk-seutu, samaa ikäluokkaa. Missä niitä juhannushäppeninkejä on paitsi tämä RMJ? Pitäisi olla "hiukka" lähempänä?

      • jussiksi

        nyt kaikki ketkä helsingissä on niin kaikki vaan espan puistoon teineilemään :):):)


      • eikaisinne
        jussiksi kirjoitti:

        nyt kaikki ketkä helsingissä on niin kaikki vaan espan puistoon teineilemään :):):)

        mitä siellä on? ei kai sinne nyt yksin uskalla tulla juhannuksena.


    • orpona

      Näillä näkymin täälläkin taidan olla ihan yksin kotona.
      Ei ole yhtään rahaa lähteä mihinkään, kukkaro ja tili ihan tyhjä.

    • tuollainen

      Harmi kun on yksinäisiä ihmisiä, jotka kuitenkin haluaisivat jotakin hauskaa tehdä. Itse ajattelin, että en varmaan tule juhannusta viettämään, mutta sitten eräs ystäväni pyysi mökilleen. Olen nyt lähdössä, vaikka en kyllä mitään riehakkaita juhlia odotakaan. Mukavaa, kun on edes jotakin tekemistä. Toivottavasti sinäkin saat ja elämäsi hymyilee taas:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3218
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1841
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1028
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe