yksinkö?

---

Taisin jäädä tänä juhannuksena yksin. Paras kaverini on töissä, muut lähtevät kuka minnekin. Mukaan ei oikein kehtaa tunkea. Viimeisenä vaihtoehtona on mökki vanhempien kanssa... Muita samassa tilanteessa olevia? Ei millään haluaisi jättää juhannusta viettämättä, vaan tehdä jotain hauskaa. Olen 21-vuotias nainen

13

1986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsellä on sama tilanne, ei millään haluaisi olla juhannusta yksin . Haluas tutustua uusiin ihmisiin ja pitää hauskaa . 22 v mies Etelä Suomen alueelta .

• autonainen :)

Suomi on täynnä juhannusfestareita.Ei mutta kun netistä katsot, että mihin suuntaan lähdet.Itse joudun sinkkuna aina menemään yksin ja olenkin tottunut siihen.Minulla on auto ja teltta ja hyvä kartta.Yksin olen ollut koko festarireissun ja takaisin tullessa on kiva mieli.Ei ole tarvinnut tapella kenenkään kanssa ja saa olla niin kuin haluaa.Nytkin suunnistan festareille katselemaan meininkiä.

• Julia

Missäpäin okein asustelet sitten,jospa voisin jotenkin auttaa keksimää jotain? :)

• ---

Turussa asun.

• girlieee82

yks nainen 26v. yksin kun tuli ero ennen jussia... nyt mies menossa kavereiden kanssa ja minä varmaan himassa.. :/

• Hukannut

Tarvitse olla. Kyllä aina jostain löytyy seuraa jos vain on seurallinen. ja tietysti osaa pikkasen säätää ;) mutta kohtuuden minissä kuitenkin.
        Lähde vaikka sokko treffeille. Tässä on kolme hyvää päivää koluta läpi tuntemattomia henkilöitä. :)

Toivottavasti löydät seuraa.

• Dudeee79
        girlieee82 kirjoitti:

yks nainen 26v. yksin kun tuli ero ennen jussia... nyt mies menossa kavereiden kanssa ja minä varmaan himassa.. :/

Yksin minäkin olen näillä näkymin. Mies ja ikää 28.

*wink* ;-)

• Pihlis l. Pihlajasaari

Jos on vähänkin keliä, niin jo päivällä sinne eväiden kanssa!

• samaongelma

Sama ongelma ja pk-seutu, samaa ikäluokkaa. Missä niitä juhannushäppeninkejä on paitsi tämä RMJ? Pitäisi olla "hiukka" lähempänä?

• jussiksi

nyt kaikki ketkä helsingissä on niin kaikki vaan espan puistoon teineilemään :):):)

• eikaisinne
        jussiksi kirjoitti:

nyt kaikki ketkä helsingissä on niin kaikki vaan espan puistoon teineilemään :):):)

mitä siellä on? ei kai sinne nyt yksin uskalla tulla juhannuksena.

• orpona

Näillä näkymin täälläkin taidan olla ihan yksin kotona.
      Ei ole yhtään rahaa lähteä mihinkään, kukkaro ja tili ihan tyhjä.

• tuollainen

Harmi kun on yksinäisiä ihmisiä, jotka kuitenkin haluaisivat jotakin hauskaa tehdä. Itse ajattelin, että en varmaan tule juhannusta viettämään, mutta sitten eräs ystäväni pyysi mökilleen. Olen nyt lähdössä, vaikka en kyllä mitään riehakkaita juhlia odotakaan. Mukavaa, kun on edes jotakin tekemistä. Toivottavasti sinäkin saat ja elämäsi hymyilee taas:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      203
      4435
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      66
      3169
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1747
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1337
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1326
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1137
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1111
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      50
      1098
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      248
      1079
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      50
      989
    Aihe