Miten eroon

käsilaukusta?

Minkä ihmeen takia meidän naisten täytyy aina raahata käsilaukkua mukanamme? Teen sen siitäkin huolimatta, että se on kerran siepattu.

Joskus harvoin onnistun tunkemaan vain kukkaron, kamman ja kännykän taskuihini, seuraavana päivänä roikkuu käsilaukku taas olallani lähtiessäni ostoksille. Siellähän on niin paljon, jota voi tarvita matkan varrella.

13

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla on -

iso reppu! JA kaikki TARPEELLISTA täynnä!

• 80-lukulainen

vanhoista pikkulaukuista, missä on tarpeeksi pitkä hihna, että saa olkapäältä ristiin. Sitä ei kukaan pääse sieppaamaan. Uudet muotilaukut on karmean isoja ja hirveen näkösiä. Niitä pitää kantaa kädessä. Mitähän niissä pitää kantaa mukanaan, pullojako?

Yhtään ei vetoa mitkään luisvuittonit.

• kovin paljon

ihmettelemistä. Naisen kun pitää raahata mukanaan todellista "tavarataloa", 10 v kauppakuiteista ja suklaan papereista alkaen.

Sitä ihmettelen, kun välillä näkee miehilläkin käsilaukkuja. Mitä nekin sinne tunkevat? Taskuihin mahtuu omiksi tarpeiksi ja housujen punttiin naisen
      tarpeiksi :)

• ikinä tarpeeksi...

muilla kuin ?

• Vanhapoikamies

käsilaukku saattaa johtua siitä, että nykyhousujen taskuun ei sovi edes kännykkä eikä niitä taskujakaan aina ole riittävää määrää. Sitten saattaa olla vaikka digikamera omaa taskuaan vaatimassa. Ja aina pankissa käydessä tivaavat "papereita" joten passikin pitää saada mukana kulkemaan. Lompakko, kolikkokukkaro ja nenäliina kun vievät housuntaskut kaikki - niin ja se kampa myös.
        Kyllä alan minäkin turistilaukku mukanani kylillä kulkemaan. Siitäpä minut tunnistatte! Ja komeasta ulkonäöstäni, jota kukaan nainen ei kyllä uskalla lähestyä!

• haluaisi lisätietoja
        Vanhapoikamies kirjoitti:

käsilaukku saattaa johtua siitä, että nykyhousujen taskuun ei sovi edes kännykkä eikä niitä taskujakaan aina ole riittävää määrää. Sitten saattaa olla vaikka digikamera omaa taskuaan vaatimassa. Ja aina pankissa käydessä tivaavat "papereita" joten passikin pitää saada mukana kulkemaan. Lompakko, kolikkokukkaro ja nenäliina kun vievät housuntaskut kaikki - niin ja se kampa myös.
        Kyllä alan minäkin turistilaukku mukanani kylillä kulkemaan. Siitäpä minut tunnistatte! Ja komeasta ulkonäöstäni, jota kukaan nainen ei kyllä uskalla lähestyä!

Tukholmassa asuva, 45 v.-172cm-65 kg, tummatukkainen, eläinrakas, taiteellinen, lapseton,omillaan pärjäävä. Suomessa syntynyt, mutta 31 vuotta Ruotsissa asunut, joten suomea kirjoitettaessa voi tulla virheitä, ruotsi ja englanti taas sujuu hyvin.-No, mitä sinä haet, vai haetko mitään?

• ..taskuja...

Vaikka miten tekisi inventaariota niin pakollisten kuljettamiseen tarvitsee laukkua
      Elikäs : mainitsemasi kukkaron, kännykän ja kamman Sekä puuteri, huulipuna, avaimet sekä ehodottomasti sukkahousut :D

Juu-u.... kun käyttää mekkoa, on oltava laukussa sukkahousut.
      Sukkahousut hajoaa ihan varmasti jos varasukkiksia ei ole mukana. Ja kurjalta näyttää kun sukkiksissa on silmänpako.

Tää on yhtä faktaa kuin sekin, että paistaa aurinko kun mukana on sateenvarjo.

Ps.Siis "pakko olla laukku"....
      mekossani ei ole taskuja... :)

• hame päällä

Jostain syystä olen pitänyt vuosia vain pitkiä housuja. Onko syynä naisellisuuden vähemeninen vai mikä, mutta viime yönä näin unta, että minulla oli hame taas päällä.

Käskiköhän alitajunta minun alkaa olla naisellisempi taas?

• Aina on laukku olalla kun jonnekin lähden. Olen päättänyt etten enää ikinä reppua selkääni laita. Jos joskus jossain äkkiä piipahdan ja tavaraa on taskussa niin kokoajan saa kopeloida että ovatko tallella, tuntuu että varmaan tippuvat. Niinkuin kerran puhelin taskusta auton lattialle ja löytyi vasta kun toisesta puhelimesta soitin ja paikaiistin sen.
      Laukussa kaikki on tallella ja onhan se kiva asuste.

• Heh!

Ystävälläni hävisi kännykkä kotonaan. Löysimme sen, kun soitin omastani hänen numeroonsa. Kännykkä löytyi komerosta ja pyykkikorista.

• iltalaukut

Laukuista tuli mieleen tuon kansanedustajan tarve lainata iltalaukkua kirjastosta. Kirpputoriltahan niitä löytyy.

• lääkärilaukku

josta koko maailma Suomen tuntee.

• Pirre*

hankala kuljettaa pelkästään käsissään, ja käsilaukku on näppärä, sieltä löytyy kaikki tarvittava helposti, - se on sellainen selviytymispakkaus :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe