Pojat, mitä pidätte, jos joku tuntematon tyttö jossain kattoo sua vähän 'silläsilmällä'? :)
Tai jopa vinkkaisi silmää tai muuten katseilla/eleillä osottaisi kiinnostunutta?
Ja jos tuntematon poika katsoo minua hymyillen kun menen ohi, ja jos sen näkee samana päivänä monta kertaa ja se joka kerta katsoo ja hymyilee, niin tarkottaako se mitään?
Niin, ja onko punk-tytöt (tarkoitan nyt ei aivan punkeimmasta päästä pukeutumiseltaan) muidenkin kuin punk-tyylisten poikien mielestä hyvännäköisiä? =)
Pojat, mitä ajattelette...?
9
1006
Vastaukset
- Klaf
Minulle itseasiassa kävi juuri tuolla tavalla pari päivää sitten töissä. Sellainen minua nuorempi punkkari tyttö kyttäsi aina kun vilkaisin sinne päin. En sitten kyllä tiedä miksi, en pidä itseäni niin kiinnostavana, että kukaan viitsisi kahta kertaa katsoa. Olen kuitenkin sen verran ujo, että en menisi puhumaan ellei ihan kunnolla vihjaile. Kuitenkin pidin lähes mukavana sitä että uskalsi katsoa silmiin.
No voi hyvinkin pitää sinua kauniina tai kiinnostavana, siitä vaan juttelemaan ja katsomaan mitä tapahtuu.
En sillä tyylillä ole väliä niinkään onko hyvännäköinen. Kuitenkin aika monet punkkarit on kauniita mitä koulussa ja kaupungilla näkee irokeesi on aika hot :)- <<<<
EN TIEDÄ.....
- oieruwi
no jos se on tuntematon ja siihen katseeseen liittyy mukaan hymy alan miettiä onko minussa jotain ihmeellistä kuten vaikka ketsuppia poskessa tms. Olisin ehkä myös hieman hämilläni.
Saattaa tarkoittaa
Itse en kovin hirveästi punkkareista pidä. - ei lämpene prunkkaritkaan
Riippunee vähän siitä, ootko joku "pääkallokuvio/raitapaita/pillifarkku/Green Day ja MCR on tosi punk" -tyyppi vai joku "reikähousu/neulatyynynaama/lattiaharjapää." Tosin itsekin taisit mainita, ettet ole sieltä punkeimmasta päästä, joten se SAATTAA tarkoittaa sitä, ettet ole aivan toivoton tapaus. Eli siis jos olet sellainen ehkä enemmänkin rokahtava tapaus, joka vaan kenties jollakin tunnetasolla ajattelee olevansa punkkari.
- Tyttövaaan
" "pääkallokuvio/raitapaita/pillifarkku/Green Day ja MCR on tosi punk" -tyyppi "
Noiha on emoja? :SS
---------------
Eläs hauku punkkareita. Mulla on irokeesi (ei kalju muualta, vaan siinä o hiuksii jonkiverra), nimittäin musta n. 20 cm irokeesi ja siin on myös vihreetä shokkiväriä..
Farkut on juu yleensä suoralahkeiset, ei pillit eikä leveälahkeiset. Ja on niissä reikiä ja kuluneita kohtia.
Ja lävistyksiä mulla on alahuules keskel, ja kaks kulmakoruu vierekkäin, korvien lävistyksii en ala ees luettelmaan, paitsi tragus..
Ja on yks tatuointiki, rantees.
Ja niittivöitä käytän yms..
Mut en ole kuitenkaan kaikkein punkein pukeutumiselta, kun mitä mun kaveriporukassa on niitäki, jotka pukeutu niin punk-tyyliin kun mahollista vaan..
Olen aina ollut punkhenkinen, sitä ei voi kieltää kukaan joka mut on tuntenu koko elämän.. - ei lämpene prunkkaritkaan
Tyttövaaan kirjoitti:
" "pääkallokuvio/raitapaita/pillifarkku/Green Day ja MCR on tosi punk" -tyyppi "
Noiha on emoja? :SS
---------------
Eläs hauku punkkareita. Mulla on irokeesi (ei kalju muualta, vaan siinä o hiuksii jonkiverra), nimittäin musta n. 20 cm irokeesi ja siin on myös vihreetä shokkiväriä..
Farkut on juu yleensä suoralahkeiset, ei pillit eikä leveälahkeiset. Ja on niissä reikiä ja kuluneita kohtia.
Ja lävistyksiä mulla on alahuules keskel, ja kaks kulmakoruu vierekkäin, korvien lävistyksii en ala ees luettelmaan, paitsi tragus..
Ja on yks tatuointiki, rantees.
Ja niittivöitä käytän yms..
Mut en ole kuitenkaan kaikkein punkein pukeutumiselta, kun mitä mun kaveriporukassa on niitäki, jotka pukeutu niin punk-tyyliin kun mahollista vaan..
Olen aina ollut punkhenkinen, sitä ei voi kieltää kukaan joka mut on tuntenu koko elämän.."Noiha on emoja? :SS"
Aaah 10 pistettä papukaijamerkki. :)
En mä punkkareita hauku, halusin vaan ottaa selvää, että mikäs se sinä oot (ihan vaan kun oli tylsää).
Sulle voi tulla vaikeaa. "Taviksilla" kun on semmosia ihme ennakkoluuloja, tai sit ne pelkää kavereiden reaktioa. Samanhenkisetkin pojat on joskus ongelma, tänään(kin) näin sellasen semmosen ihan tavis tusinablondin kanssa. Hirveen usein ne haluu jonkun "söpön ja viattoman naapurintytön" (tai ainakin sen näkösen). Mutta ei kannata lannistua, koska eiväthän kaikki punkista pitävät pojat näytä sitä asennettaan ulospäin. Tai kenties voisit saada jonkun normaalin pojan kiinnostumaan tuosta jutusta. - Tyttövaaan
ei lämpene prunkkaritkaan kirjoitti:
"Noiha on emoja? :SS"
En mä punkkareita hauku, halusin vaan ottaa selvää, että mikäs se sinä oot (ihan vaan kun oli tylsää).
Sulle voi tulla vaikeaa. "Taviksilla" kun on semmosia ihme ennakkoluuloja, tai sit ne pelkää kavereiden reaktioa. Samanhenkisetkin pojat on joskus ongelma, tänään(kin) näin sellasen semmosen ihan tavis tusinablondin kanssa. Hirveen usein ne haluu jonkun "söpön ja viattoman naapurintytön" (tai ainakin sen näkösen). Mutta ei kannata lannistua, koska eiväthän kaikki punkista pitävät pojat näytä sitä asennettaan ulospäin. Tai kenties voisit saada jonkun normaalin pojan kiinnostumaan tuosta jutusta.Juu en mie muuten, mutta ku tää on pien paikkakunta, eikä oo yhtään noit miespuolisia punkkareita, ei oman ikäsiä, ei nuorempia, ei vanhempia. -.- :o
Punkkareita oo täällä muutenkaan (siis no ainakaan ulkonäöltä, enhän mie sitä tiiä jos joku tuntematon on aatteiltaan) paljoa.
Ei sinäänsä sillä loppujenlopuks oo välii oisko poika punkkari vai ei, mut tavallaan ois se ihan kiva. :P
Tekis mieli päästä täältä pois, tai jonnee ees käyämää muutamaks viikoks ni ehkä sitte löytys:D
Ni tuntuu vaan, ettei hirviästi täällä noi pojat tosta mun irokeesistä ja muusta syty.
Oon sellasia kommentteja saanu, että: "pirun nätti kasvoiltas oot, mut miks pilaat sen tol tyylil?" Muutama sellanen rock ja hevari tyylinen on kehunnu. Mutta oon muutenki aika ujo noissa poika asioissa, että ilmottaisin olevani kiinnostunu:) Jotenki samanhenkisille ja tyylisille on helpompi muutenki tunteitaa ilmaista - oli ne sitten rakkausasioita tai ihan muita. - Klaf
ei lämpene prunkkaritkaan kirjoitti:
"Noiha on emoja? :SS"
Sulle voi tulla vaikeaa. "Taviksilla" kun on semmosia ihme ennakkoluuloja, tai sit ne pelkää kavereiden reaktioa. Samanhenkisetkin pojat on joskus ongelma, tänään(kin) näin sellasen semmosen ihan tavis tusinablondin kanssa. Hirveen usein ne haluu jonkun "söpön ja viattoman naapurintytön" (tai ainakin sen näkösen). Mutta ei kannata lannistua, koska eiväthän kaikki punkista pitävät pojat näytä sitä asennettaan ulospäin. Tai kenties voisit saada jonkun normaalin pojan kiinnostumaan tuosta jutusta.No ok, ei sillä tyylillä ole niin väliä, vaikka haluaisin itselleni jonkun metalli henkisen ihmisen, mutta ei sellaisiin vain ole mahdollisuuksia. Olisihan se kiva jos olisi ihminen joka omaa saman tyylisen ajatusmaailman. Joten kun unelmaa ei löydy niin sitten otetaan sellainen minkä saa, kuitenkin pää asia on se rakastaa ja välittää toisesta. En ole koskaan tavannut saman tyylistä tyttöä josta olisin voinut sanoa välittäväni mitenkään erityisen paljon. "Taviksilta" taas sitten tullut paljon parempaa kommenttia ja ystävällistä käytöstä minua kohtaan, se merkitsee paljon.
- ihan hyvän näkösiä
Kyllä mä ainakin olen onnellinen jos joku tuntematon, hyvännäköinen tyttö vähän silmäilee.
Niin ja ovathan ne punk-tytöt ihan nättejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462