Tapasin sellaisen mielettömän hurmaavan härkämiehen, en voinut uskoa silmiäni. Ulkoinen olemus ja henkinen kypsyys on ihan omaa luokkaansa, en ole koskaan tuntenut mitään näin syvää. Mies kertoi, ettei rakastu helpolla ja itsekin olen samanlainen. Kuulin kuitenkin, että hänellä on säpinää toisen ihmisen kanssa, joten päätin ettemme voi enää pitää yhteyttä. Mies oli kyllä tästä aivan äimänä ja kertoo, etten saisi päättää yhteyttämme, koska hän ei ole tälläistä ennen tuntenut.
Nyt kysyisin teiltä, että ovatko härät pelaajia, vai näyttävätkö he todella tunteensa näin avoimesti?
-jouskari-
Härkämiehestä
11
2798
Vastaukset
- yksi heistä
Olet tavannut tyypillisen härkämiehen !!Hän on alkuun (ja miksei myöhemminkin ) hurmaava ja innostunut. Näin oli myös meillä. Hän sanoi ettei tästä tule mitään kiinteetä ja pysyvää, olin samaa mieltä silloin. Nyt ollaan oltu jo kolmevuotta yhdessä ja tiedän ,että tällä härällä on myös muitakin "hoitoja" Minä viis veisaan hänen akoista, minä elän omaa elämää ja katson mikä on tään pelin henki? Älä sinäkään satsaa siihen härkään 100% sesti.
- saattaa kyllä pelata
Tämä härkä todellakin saattaa olla pelaaja.
Monet ovat. Kyllä niitä voi olla muissakin merkeissä, mutta härän merkeissä niitä on paljon.
Härkä ei kestä sitä, että hänet jätetään. Se ei ole rakkautta, vaan jonkinlaista omistuksenhalua tai sitä, että ei halua hävitä, kuten pelissä ei yleensäkään haluta hävitä.
Sanoisin, että juokse pois.- kokemusta on
Joo, juokse sinäkin pois !! Minä taidan lopettaa härän kanssa seurustelun nyt ja tähän!! Koko Juhannuksena "se halus olla yksin ja levätä??" voi paska mikä lepääjä!! Minun puolesta tämä saa olla viimeinen Juhannus kun hän sanoo lepäävänsä!! Levätköön minun puolesta vaikka loppuikänsä!! Pääsen paljon helpommalla kun hän ei ole kuvioissa!!
- ap.
Lopetimme yhteydenpidon, sillä en halunnut mennä väliin. Millaisia härkämiehet ovat, palaavatko vielä takaisin??
- hänen palaavan
takaisin, sulla ei siis silmät auenneet tarpeeksi, sinä olet hänen kanssaan vaikka toinenkin on kuvioissa, mitäs luulet minkä arvoinen hänelle olet.?
- ap.
hänen palaavan kirjoitti:
takaisin, sulla ei siis silmät auenneet tarpeeksi, sinä olet hänen kanssaan vaikka toinenkin on kuvioissa, mitäs luulet minkä arvoinen hänelle olet.?
Lopetin yhteydenpidon juuri siksi, etten ala suhteilemaan ihmisen kanssa, jolla on jo joku. Hän ei hyväksynyt tapaani toimia.
- tarkoitin sitä
ap. kirjoitti:
Lopetin yhteydenpidon juuri siksi, etten ala suhteilemaan ihmisen kanssa, jolla on jo joku. Hän ei hyväksynyt tapaani toimia.
että härkämies olisi jatkanut suhdettanne vaikka hänelläkin oli jo joku, eikö se kerro miehestä jo aikas paljon, pelailee toisen kanssa vaikka on jo suhteessa, sellaisenko miehen haluat.?
- tätä vaikea
tarkoitin sitä kirjoitti:
että härkämies olisi jatkanut suhdettanne vaikka hänelläkin oli jo joku, eikö se kerro miehestä jo aikas paljon, pelailee toisen kanssa vaikka on jo suhteessa, sellaisenko miehen haluat.?
selittää. Eikö se tarkoita, etten ole valmis suhteeseen, jossa mies tapailee toista, jos lopetin "suhteenpoikasen" jo tästä syystä????
- että onko
tätä vaikea kirjoitti:
selittää. Eikö se tarkoita, etten ole valmis suhteeseen, jossa mies tapailee toista, jos lopetin "suhteenpoikasen" jo tästä syystä????
härkämiehet pelaajia vai näyttävätkö tunteensa näin avoimesti, eikös sellainen mies ole pelaaja joka on valmis toisen kanssa suhteeseen vaikka itsellä on toinen nainen, se että sinä et halunnut suhdetta ei muuta tätä asiaa miksikään, härkämiehillä on aina useampi kierroksessa kuten tätä palstaa lukeneet on huomanneet.
- joliikaaaakinkokenut
että onko kirjoitti:
härkämiehet pelaajia vai näyttävätkö tunteensa näin avoimesti, eikös sellainen mies ole pelaaja joka on valmis toisen kanssa suhteeseen vaikka itsellä on toinen nainen, se että sinä et halunnut suhdetta ei muuta tätä asiaa miksikään, härkämiehillä on aina useampi kierroksessa kuten tätä palstaa lukeneet on huomanneet.
Itse en edes ollut yli 40-kymppiseksi asti ollut moisten kanssa tekemisisssä, mutta nyt on jo liikaakin kokemusta...
AIna pitää olla joku varalla, kotona se vaimo =ÄITI, joka hoitaa arjen, sitten muiden kanssa on "oikeaa" säpinää.. ja aidon NARSISTIN tapaan annetaan kunkin naisen tietää muista, joista kerrotaan, jotta saadaan mustasukkaiseksi ja suorastaan kilpailemaan "paikasta auringossa"...
JUOKSE ! - veskari nainen
joliikaaaakinkokenut kirjoitti:
Itse en edes ollut yli 40-kymppiseksi asti ollut moisten kanssa tekemisisssä, mutta nyt on jo liikaakin kokemusta...
AIna pitää olla joku varalla, kotona se vaimo =ÄITI, joka hoitaa arjen, sitten muiden kanssa on "oikeaa" säpinää.. ja aidon NARSISTIN tapaan annetaan kunkin naisen tietää muista, joista kerrotaan, jotta saadaan mustasukkaiseksi ja suorastaan kilpailemaan "paikasta auringossa"...
JUOKSE !joo parempi yksin ku huonossa seurassa =) Kannattaa pitää jalat maas härkei kans ja varoo laittamast niit vaaleenpunasii lasei liian syvälle päähän et ne saa sit poiski jossai vaihees mut on se silti niinki et se ei pelaa ketä pelkää ;) Zemii mimmit, älkää jääkö kenenkää jalkoihi!! ja parempi et pysyy itte nii ylpeen ettei koske varattuihi miehii, kivempaa kattoo ittees peilist... voi, olispa kaikki naiset sellasii, EIPÄ TARVIS NÄITÄKÄÄN MUREHTII SITTEN heaheaheahea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992