Kiitti, kenelle, jollekulle Where do we draw the line-biisin sanoituksesta. On just nyt aikalailla ajankohtainen juttu, ja biisi kaluttu kohta loppuun. Kiinnitättekö ihmiset yleensä enemmän huomiota sanoihin vai soundiin? Itse kuuntelen enemmän tarinaa ja jos se on puettu hienosti niin aina vain parempi. Heips, lähden ny viettään merkityksetöntä juhannusta.
Sanoitus
3
1088
Vastaukset
- misulle65
Ilmeisesti kuuntelet paljon PotF:ia ja ns fanitat, mutta miksi sitten kiität "jotakuta" where do we draw the linen" sanoista?
Marko sanoittaa biisit. MARKO on vokalisti, säveltäjä (yhdessä ollin ja capun kanssa) ja sanoittaja.menee sitten Markolle:) Ja sulle kirjoittaja, sanoisin et kuuntelen toki hyvää musiikkia ja sitä Potf tekee mut sen ns. fanittaminen on mulle vähän vierasta.
- Anonyymi
Mulla on mieli kuin oven pieli
Mulle soittaa voit mitä silloin koit..
Olin 17 - 18 vuotias ja kuulin tuon aivan sika makeen biisin radiosta. Mun mielestä Ritva Oksanen laulaa.
Laittakaa juutuubilinkki tähän pliis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.794105- 1613523
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1921912- 441746
- 271737
- 231734
- 571694
- 191587
- 181581