Kiitti, kenelle, jollekulle Where do we draw the line-biisin sanoituksesta. On just nyt aikalailla ajankohtainen juttu, ja biisi kaluttu kohta loppuun. Kiinnitättekö ihmiset yleensä enemmän huomiota sanoihin vai soundiin? Itse kuuntelen enemmän tarinaa ja jos se on puettu hienosti niin aina vain parempi. Heips, lähden ny viettään merkityksetöntä juhannusta.
Vastaukset 3
- misulle65
Ilmeisesti kuuntelet paljon PotF:ia ja ns fanitat, mutta miksi sitten kiität "jotakuta" where do we draw the linen" sanoista?
Marko sanoittaa biisit. MARKO on vokalisti, säveltäjä (yhdessä ollin ja capun kanssa) ja sanoittaja.menee sitten Markolle:) Ja sulle kirjoittaja, sanoisin et kuuntelen toki hyvää musiikkia ja sitä Potf tekee mut sen ns. fanittaminen on mulle vähän vierasta.
- Anonyymi
Mulla on mieli kuin oven pieli
Mulle soittaa voit mitä silloin koit..
Olin 17 - 18 vuotias ja kuulin tuon aivan sika makeen biisin radiosta. Mun mielestä Ritva Oksanen laulaa.
Laittakaa juutuubilinkki tähän pliis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881378
- 681136
- 65951
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste162841Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66695Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103634Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37616- 80609
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova54575- 77568