Mitä tehdä kaurismiehen kanssa? Ollaan kerran tavattu, sanoi että pidetään yhteyttä, mutta eipä ole kuulunut miehestä mitään. Kun viestittelin ja kysyin onko kiinnostunut niin oli sitä mieltä että joku kerta voisi tavatakin. Pitääkö minua vaan pahan päivän varalla vai ei viitsi sanoa suoraan mitä oikeasti on mieltä?
Kaurismies...
3
1203
Vastaukset
- siltä
että epäilet juuri niinkuin asia on.
Ei kauris ole mikään helppo,ja hyvä niin,minun mielestäni.Itse olen myös maamerkki ja etenen tosi hitaasti enkä tee mitään vasten tahtoani.
Tuossa tilanteessa kyllä kaipaisi mieheltä suoraa puhetta jos ei kiinnosta,se on raukkamaista jos ei sitä tee, ja ehkä pitää sua varalla.
Ihmissuhteet eivät tapahdu heti ja helposti ja monesti tulee vastaan vain vääriä ihmisiä,ethän sinäkään sellaiseen lähtisi.
Toki korostan,hän voisi puhua jos ei kiinnosta,se ei ole sua kohtaan oikein.- sitten ei
vaan osaa sanoa suoraan, ettei kiinnosta. huomaamattaan loukkaa sillä mutta juuri siksi ei sano suoraan kun pelkää loukkaavansa.
taikka sitten ei edes itse ole ihan varma mitä haluaa. sekin on mahdollista.
- Höh
Minulle kävi lähes samoin.. Nähtiin muutaman kerran, kunnes sai minut kiinostumaan. Sanoi että haluaa nähdä ja olla tekemisissä. Nyt sit etäinen. Liekö näillä kaurismiehillä yleistä tuo ettei niistä saa selvää mitä ne haluaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1021670- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58825En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49783Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49775Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58725Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5722