Mitä tehdä kaurismiehen kanssa? Ollaan kerran tavattu, sanoi että pidetään yhteyttä, mutta eipä ole kuulunut miehestä mitään. Kun viestittelin ja kysyin onko kiinnostunut niin oli sitä mieltä että joku kerta voisi tavatakin. Pitääkö minua vaan pahan päivän varalla vai ei viitsi sanoa suoraan mitä oikeasti on mieltä?
Kaurismies...
3
1228
Vastaukset
- siltä
että epäilet juuri niinkuin asia on.
Ei kauris ole mikään helppo,ja hyvä niin,minun mielestäni.Itse olen myös maamerkki ja etenen tosi hitaasti enkä tee mitään vasten tahtoani.
Tuossa tilanteessa kyllä kaipaisi mieheltä suoraa puhetta jos ei kiinnosta,se on raukkamaista jos ei sitä tee, ja ehkä pitää sua varalla.
Ihmissuhteet eivät tapahdu heti ja helposti ja monesti tulee vastaan vain vääriä ihmisiä,ethän sinäkään sellaiseen lähtisi.
Toki korostan,hän voisi puhua jos ei kiinnosta,se ei ole sua kohtaan oikein.- sitten ei
vaan osaa sanoa suoraan, ettei kiinnosta. huomaamattaan loukkaa sillä mutta juuri siksi ei sano suoraan kun pelkää loukkaavansa.
taikka sitten ei edes itse ole ihan varma mitä haluaa. sekin on mahdollista.
- Höh
Minulle kävi lähes samoin.. Nähtiin muutaman kerran, kunnes sai minut kiinostumaan. Sanoi että haluaa nähdä ja olla tekemisissä. Nyt sit etäinen. Liekö näillä kaurismiehillä yleistä tuo ettei niistä saa selvää mitä ne haluaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2154065Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382285Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58871- 44832