Kaurismies...

kesäinen kaunokainen

Mitä tehdä kaurismiehen kanssa? Ollaan kerran tavattu, sanoi että pidetään yhteyttä, mutta eipä ole kuulunut miehestä mitään. Kun viestittelin ja kysyin onko kiinnostunut niin oli sitä mieltä että joku kerta voisi tavatakin. Pitääkö minua vaan pahan päivän varalla vai ei viitsi sanoa suoraan mitä oikeasti on mieltä?

3

1242

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltä

että epäilet juuri niinkuin asia on.
      Ei kauris ole mikään helppo,ja hyvä niin,minun mielestäni.Itse olen myös maamerkki ja etenen tosi hitaasti enkä tee mitään vasten tahtoani.
      Tuossa tilanteessa kyllä kaipaisi mieheltä suoraa puhetta jos ei kiinnosta,se on raukkamaista jos ei sitä tee, ja ehkä pitää sua varalla.
      Ihmissuhteet eivät tapahdu heti ja helposti ja monesti tulee vastaan vain vääriä ihmisiä,ethän sinäkään sellaiseen lähtisi.
      Toki korostan,hän voisi puhua jos ei kiinnosta,se ei ole sua kohtaan oikein.

• sitten ei

vaan osaa sanoa suoraan, ettei kiinnosta. huomaamattaan loukkaa sillä mutta juuri siksi ei sano suoraan kun pelkää loukkaavansa.
        taikka sitten ei edes itse ole ihan varma mitä haluaa. sekin on mahdollista.

• Höh

Minulle kävi lähes samoin.. Nähtiin muutaman kerran, kunnes sai minut kiinostumaan. Sanoi että haluaa nähdä ja olla tekemisissä. Nyt sit etäinen. Liekö näillä kaurismiehillä yleistä tuo ettei niistä saa selvää mitä ne haluaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1514
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      969
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      931
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      91
      875
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      767
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      612
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      611
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      232
      608
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      597
    10. 49
      567
    Aihe