Aluksi pomppi nollan ja sen hetkisen nopeuden välillä, nyt jumittui näyttämään 52 km/h oli auto seis tai ajossa. Häiriövalo ei ole syttynyt. Mikä vikana?
Omega B nopeusmittari ei pelaa
6
1096
Vastaukset
- auto?
- mittari
Veikkaus - anturi rikki? Mittarihan on täysin sähköinen.
- mv6
Eräs viisas kertoi että jos anturi on rikki, häiriövalon pitäisi syttyä. Huomasin muuten että myös matka/trippimittarin lukema ei muutu. Taitaa olla mittarin vaihto edessä...
- huijattu
mv6 kirjoitti:
Eräs viisas kertoi että jos anturi on rikki, häiriövalon pitäisi syttyä. Huomasin muuten että myös matka/trippimittarin lukema ei muutu. Taitaa olla mittarin vaihto edessä...
sitä mittaria on kopeloitu ja muutettu kilsoja ja se on vaurioitunut siitä.
- kiituri
Opelissa yleensä mikään?? :D
- jom-70
mulla omega B nopeus ja kieroslukumittarit välillä toimii välillä ei ja nyt meni kokonaan mykäksi missä ois vikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056