Cad tulostaminen

KaRhuA

MOI!
Osaiskohan kukaan auttaa seuraavassa ongelmassa. Pitäisi saada PDF tulostimessa näkyviin paperikoot 297x630, 840, 1050 ja 1260. Siis leveys kertautuisi mutta korkeus ei. Menee muuten paperia paljon hukkaan ja tulostusten tekijä ei pidä siitä.

12

3352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurustella

köyhien kanssa.

• mahdollista tulostaa

useampi matala päällekkäin vieri viereen samalle arkille? Näin ainakin itse tein kaukana historiassa.

• KaRhuA

Jep!
        Onneksi on suvussa edes joku "nörtti", joka ratkaisi ongelman hetkessä. Minulla oli käytössä pdf995 josta ei löytynyt mahdollisuutta määrittää itse paperikokoa,(vai saikohan siihen yhden) mutta hän löysi sen mahdollisuuden Adobepdf;stä ja nyt saa kuvat semmoselle paperille kuin haluaa. Kuvat menee suoraan kuntaan rakennusluvan hakemista varten ja arvaattekin varmaan että ei ne siellä rupea pelleilemään monta kuvaa päällekkäin ym.

• Tietysti ne
        KaRhuA kirjoitti:

Jep!
        Onneksi on suvussa edes joku "nörtti", joka ratkaisi ongelman hetkessä. Minulla oli käytössä pdf995 josta ei löytynyt mahdollisuutta määrittää itse paperikokoa,(vai saikohan siihen yhden) mutta hän löysi sen mahdollisuuden Adobepdf;stä ja nyt saa kuvat semmoselle paperille kuin haluaa. Kuvat menee suoraan kuntaan rakennusluvan hakemista varten ja arvaattekin varmaan että ei ne siellä rupea pelleilemään monta kuvaa päällekkäin ym.

kuvat on leikattava erilleen.

• KaRhuA
        Tietysti ne kirjoitti:

kuvat on leikattava erilleen.

Tottakai ne on leikattava, mutta tuolla kunnassa se tulostin leikkaa ja taittaa ne automaattisesti.

• fiksu kunta,
        KaRhuA kirjoitti:

Tottakai ne on leikattava, mutta tuolla kunnassa se tulostin leikkaa ja taittaa ne automaattisesti.

että tulostavat itse? Meillä menevät kopiolaitoksen kautta. Kunta laskuttaa tulosteista?

• Rak.ins2
        fiksu kunta, kirjoitti:

että tulostavat itse? Meillä menevät kopiolaitoksen kautta. Kunta laskuttaa tulosteista?

ainakin Keski-Suomessa tiedän parikin kuntaa. Tietysti piirustuksista pitää maksaa, mutta hintaa on vain kopiolaitoksen luokkaa. Mitä pienempi kunta, palvelu on yleensä sitä parempaa ja joustavampaa.

• KaRhuA
        fiksu kunta, kirjoitti:

Kyllä menee suoraan kuntaan ja kopioivat siellä niin monta kuin haluaa. Itse olen ottanut yleensä 5 tai 7. (2 kuntaan 1 mulle 2 rakentajalle ja mahd. 1 lvi ukolle ja 1 sähkärille) Laskutus hoituu asiakkaalta suoraan rakennusluvan yhteydessä, Kätevää eikö?

• siirtymässä
        fiksu kunta, kirjoitti:

sähköiseen kuvien vastaanottoon koska paperit vaatii liikaa arkistotilaa. Eli paperilla tulleet kuvat laitetaan sähköiseen muotoon ja paperit tuhotaan.

• KaRhuA
        siirtymässä kirjoitti:

sähköiseen kuvien vastaanottoon koska paperit vaatii liikaa arkistotilaa. Eli paperilla tulleet kuvat laitetaan sähköiseen muotoon ja paperit tuhotaan.

Kyllä kunta tulostaa itselleen arkistoon yhdet paperikopiot. Siksi he tulostavat kaksi sarjaa joista toinen tulee leimattuna asiakkaalle ja toinen jää arkistoon.

• Arkkivaari

Myöhäinen vastaus, mutta tässä nyt kuitenkin:

Itse käytän halpaa PDF-Exchange -PDF-printteridriveria.
      Sillä on mahdollista määritellä tulostusarkin koko halutuksi.
      Tarvittavat arkkikoot voi määritellä valmiiksi, siis A4, A3, 3xA4, 4xA4,
      A1, A1 lyhennetty, A1 pidennetty jne...

Varmaan vastaava onnistuu jollain ilmaisellakin.

• jos käyttäisitte

hiukankin parempia ohjelmia niin tuo tulostaminenkin ois paljon helpompaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4390
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      86
      2240
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      557
      1734
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1461
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1167
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1098
    7. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      5
      1008
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      218
      971
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      913
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      898
    Aihe