Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

härkänainen

on..

ihana

9

3859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkämies

      tosi hyvä valinta

    • Tyytyväinen mies

      Minulla härkänainen vaimona,pois en antais
      pidän kuin kukkaa kämmenellä.
      Monin kerroin saan rakkautta ja huomiota osakseni
      vieläkin hyvin naisellinen ja sensuelli.
      Yhteisiä vuosia jo 32v.

      • mies alkaa

        muistuttamaan vaimoaan.
        käytätkö jo mekkoa ja sukkahousuja?
        ei naisellinen nainen mieheksi muutu (sanoit..vieläkin naisellinen)


      • Tyytyväinen mies
        mies alkaa kirjoitti:

        muistuttamaan vaimoaan.
        käytätkö jo mekkoa ja sukkahousuja?
        ei naisellinen nainen mieheksi muutu (sanoit..vieläkin naisellinen)

        ei käytä sukkahousuja.
        Tuskin olen vaimoni kaltaiseksi muuttunut
        saan olla ihan oma itseni.
        Ikä on vain lisännyt hänen naisellisuuttaan.


    • Myös härkä

      Jees jees !! Ollaan me härkä naiset sitte hyviä!! Minä olen ainaskin fiksu ja filmaattinen, toiset huomioon ottava, rakastava, toisia ymmärtävä ja hyvä sängyssä !!! Jeeeees ! Nämä ei muuten ole minun keksimiäni juttuja itsestäni, vaan kuulen niitä päivittäin toisilta ihmisiltä !!

      • hohh

        Että ihan päivittäin kuulet muilta ihmisiltä olevas hyvä sängyssä. Tirsk.


    • toukokuun lapsi

      Härkänainen on jo lapsena hyvin itsepäinen. Eikä halua että, autetaan. Vanhempani (jo pois nukkuneet). Kertoivat kuinka koko muu perheeni joutui odottamaan minua kun solmin kengännauhojani en oikein osannut mutta, en antanut periksi. Auttaa eivät isä eikä äiti saanut. Myöhemmin tuosta itsepäisyydestä elämän edetessä on ollut sekä hyötyä että haittaa. Nyt kun ikä on jo tarpeeksi, onneksi tuo piirre on hiotunut ja pahemmat särmät jo siloutuneet. Apua otan jo mielelläni vastaan kun sitä tarjotaan. Härkänaiset ovat usein myös hyvin herkkiä ja uskollisia kumppaneita. Rakastavat miestään ja lapsiaan ja asettavat nämä usein kaiken jopa itsensä edelle. Härkänaiset rakastavat kaikkea kaunista aina kukista-musiikkiin. Luonto on härkänaiselle tärkeä laatumisen paikka. Luontoon metsään tai merelle tai maalle on aika ajoin päästävä jos härkä asuu esim.kaupungissa. Kaupungin energia ja kiivastahtinen rytmi väsyttää härkäpersoonaa. Joten härän on päästävä rauhalliseen ympäristöön latautumaan. Jos ei härästä tulee kärsimätön ja vaikea joka haastaa lähimmäisten kanssa turhaa riitaa.

      • härkänais

        puhuit asiaa...
        Kyllä ite härkänä ja kaupungissa asuvana on pakko päästä luonnonrauhaan aina kun siihen mahdollisuus tulee. Varsinkin kesällä mökkielämä viehättää. Eikös härkä rakasta hyvää ruokaa ja rauhaa, jota mökkielämä parhaimmillaan on? Ja sehän näkyy vyötärönseudulla..:) Laitumen parhaimman "ruohomättään" luotahan sen härän löytää..Ja mitä itsepäisyyteen tulee niin kyllä sitä vanhanakin itsepäisyyttä löytyy. Mutta kyllä me härät ollaan ihania kuitenkin:)


      • toukokuun lapsi
        härkänais kirjoitti:

        puhuit asiaa...
        Kyllä ite härkänä ja kaupungissa asuvana on pakko päästä luonnonrauhaan aina kun siihen mahdollisuus tulee. Varsinkin kesällä mökkielämä viehättää. Eikös härkä rakasta hyvää ruokaa ja rauhaa, jota mökkielämä parhaimmillaan on? Ja sehän näkyy vyötärönseudulla..:) Laitumen parhaimman "ruohomättään" luotahan sen härän löytää..Ja mitä itsepäisyyteen tulee niin kyllä sitä vanhanakin itsepäisyyttä löytyy. Mutta kyllä me härät ollaan ihania kuitenkin:)

        Totta, härkänaiset rakastavat hyvää ruokaa. Olen naimisissa kokin kanssa. Molemmat rakastamme hyvää ruokaa. Neitsytmiehelleni on myös tärkeää että, ruoka asetellaan kauniisti tarjolle. Ja koska, hän on "vanhan-ajan ammattilainen". Hänelle on kulinaarisesti myös nautinnollista hyvä ruoka. Voit usko että, meillä molemmilla tämä "vyötärön seutu" on mielummin pyöreä kuin lattea. Yritämme pitää vähän kurissa näitä jälkiruokia. Mutta se on vaikeaa. Neitsytmies ja härkänainen sopivat hyvin yhteen siinäkin mielessä että, kumpikin on sielultaan esteetikkoja. Olen oppinut ajanmittaan kuuntelemaan neitsymiestäni paremmin, härkänaisena ole tempperialistisempi. Haluan että, asiat tapahuvat heti. Ja nuorempana toimin aina nopeasti.Ja olin monessa mukana. Onneksi iän myötä tämä toiminnan piirre laantuu. Maltan jo odottaa hitaampaa ja ajattelevaisempaa puolisoani. Neitsytmiehen pitää saada enemmän harkinta-aikaa.Jos, ei muuten olemme helposti törmäyskurssilla. Neitysmieheni on myös oppettanut minulle että, apua saa ottaa vastaan. Tämä "avun vastaanottaminen" on varmasti meille härkänaisille monelle vaikeaa.

        Ja kesä-ja kevät ja maalaiselämä ja sen vihreät niityt ja metsät saavat sydämemme onnesta sykkimään! Onneksi Suomen suvi on niin vihreä!!

        Olen samaa mieltä itsepäisyyttä kyllä näin vanhanakin, jos tarve sitä vaatii. Ja hyvä niin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2067
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      22
      1782
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1470
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1404
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1328
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe