härkänainen

on..

ihana

9

3906

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkämies

tosi hyvä valinta

• Tyytyväinen mies

Minulla härkänainen vaimona,pois en antais
      pidän kuin kukkaa kämmenellä.
      Monin kerroin saan rakkautta ja huomiota osakseni
      vieläkin hyvin naisellinen ja sensuelli.
      Yhteisiä vuosia jo 32v.

• mies alkaa

muistuttamaan vaimoaan.
        käytätkö jo mekkoa ja sukkahousuja?
        ei naisellinen nainen mieheksi muutu (sanoit..vieläkin naisellinen)

• Tyytyväinen mies
        mies alkaa kirjoitti:

muistuttamaan vaimoaan.
        käytätkö jo mekkoa ja sukkahousuja?
        ei naisellinen nainen mieheksi muutu (sanoit..vieläkin naisellinen)

ei käytä sukkahousuja.
        Tuskin olen vaimoni kaltaiseksi muuttunut
        saan olla ihan oma itseni.
        Ikä on vain lisännyt hänen naisellisuuttaan.

• Myös härkä

Jees jees !! Ollaan me härkä naiset sitte hyviä!! Minä olen ainaskin fiksu ja filmaattinen, toiset huomioon ottava, rakastava, toisia ymmärtävä ja hyvä sängyssä !!! Jeeeees ! Nämä ei muuten ole minun keksimiäni juttuja itsestäni, vaan kuulen niitä päivittäin toisilta ihmisiltä !!

• hohh

Että ihan päivittäin kuulet muilta ihmisiltä olevas hyvä sängyssä. Tirsk.

• toukokuun lapsi

Härkänainen on jo lapsena hyvin itsepäinen. Eikä halua että, autetaan. Vanhempani (jo pois nukkuneet). Kertoivat kuinka koko muu perheeni joutui odottamaan minua kun solmin kengännauhojani en oikein osannut mutta, en antanut periksi. Auttaa eivät isä eikä äiti saanut. Myöhemmin tuosta itsepäisyydestä elämän edetessä on ollut sekä hyötyä että haittaa. Nyt kun ikä on jo tarpeeksi, onneksi tuo piirre on hiotunut ja pahemmat särmät jo siloutuneet. Apua otan jo mielelläni vastaan kun sitä tarjotaan. Härkänaiset ovat usein myös hyvin herkkiä ja uskollisia kumppaneita. Rakastavat miestään ja lapsiaan ja asettavat nämä usein kaiken jopa itsensä edelle. Härkänaiset rakastavat kaikkea kaunista aina kukista-musiikkiin. Luonto on härkänaiselle tärkeä laatumisen paikka. Luontoon metsään tai merelle tai maalle on aika ajoin päästävä jos härkä asuu esim.kaupungissa. Kaupungin energia ja kiivastahtinen rytmi väsyttää härkäpersoonaa. Joten härän on päästävä rauhalliseen ympäristöön latautumaan. Jos ei härästä tulee kärsimätön ja vaikea joka haastaa lähimmäisten kanssa turhaa riitaa.

• härkänais

puhuit asiaa...
        Kyllä ite härkänä ja kaupungissa asuvana on pakko päästä luonnonrauhaan aina kun siihen mahdollisuus tulee. Varsinkin kesällä mökkielämä viehättää. Eikös härkä rakasta hyvää ruokaa ja rauhaa, jota mökkielämä parhaimmillaan on? Ja sehän näkyy vyötärönseudulla..:) Laitumen parhaimman "ruohomättään" luotahan sen härän löytää..Ja mitä itsepäisyyteen tulee niin kyllä sitä vanhanakin itsepäisyyttä löytyy. Mutta kyllä me härät ollaan ihania kuitenkin:)

• toukokuun lapsi
        härkänais kirjoitti:

puhuit asiaa...
        Kyllä ite härkänä ja kaupungissa asuvana on pakko päästä luonnonrauhaan aina kun siihen mahdollisuus tulee. Varsinkin kesällä mökkielämä viehättää. Eikös härkä rakasta hyvää ruokaa ja rauhaa, jota mökkielämä parhaimmillaan on? Ja sehän näkyy vyötärönseudulla..:) Laitumen parhaimman "ruohomättään" luotahan sen härän löytää..Ja mitä itsepäisyyteen tulee niin kyllä sitä vanhanakin itsepäisyyttä löytyy. Mutta kyllä me härät ollaan ihania kuitenkin:)

Totta, härkänaiset rakastavat hyvää ruokaa. Olen naimisissa kokin kanssa. Molemmat rakastamme hyvää ruokaa. Neitsytmiehelleni on myös tärkeää että, ruoka asetellaan kauniisti tarjolle. Ja koska, hän on "vanhan-ajan ammattilainen". Hänelle on kulinaarisesti myös nautinnollista hyvä ruoka. Voit usko että, meillä molemmilla tämä "vyötärön seutu" on mielummin pyöreä kuin lattea. Yritämme pitää vähän kurissa näitä jälkiruokia. Mutta se on vaikeaa. Neitsytmies ja härkänainen sopivat hyvin yhteen siinäkin mielessä että, kumpikin on sielultaan esteetikkoja. Olen oppinut ajanmittaan kuuntelemaan neitsymiestäni paremmin, härkänaisena ole tempperialistisempi. Haluan että, asiat tapahuvat heti. Ja nuorempana toimin aina nopeasti.Ja olin monessa mukana. Onneksi iän myötä tämä toiminnan piirre laantuu. Maltan jo odottaa hitaampaa ja ajattelevaisempaa puolisoani. Neitsytmiehen pitää saada enemmän harkinta-aikaa.Jos, ei muuten olemme helposti törmäyskurssilla. Neitysmieheni on myös oppettanut minulle että, apua saa ottaa vastaan. Tämä "avun vastaanottaminen" on varmasti meille härkänaisille monelle vaikeaa.

Ja kesä-ja kevät ja maalaiselämä ja sen vihreät niityt ja metsät saavat sydämemme onnesta sykkimään! Onneksi Suomen suvi on niin vihreä!!

Olen samaa mieltä itsepäisyyttä kyllä näin vanhanakin, jos tarve sitä vaatii. Ja hyvä niin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe