Hoi muut kaksosmassut! :)
Koska teillä maha laskeutui ?? Enteileekö se yleensä synnytystä ollenkaan ?? (en nyt muista yksikkö raskaudessani miten se meni)
Olisi tosi kiva jos joku vastaisi :)
Kaksosmasun laskeutumisesta
4
1051
Vastaukset
- oikein ehtiny
Syntyivät 2kk etuajassa. Terveitä ihania poikia ovat.
- ap.
on vasta tulossa 30 viikkoa täyteen ja maha on laskeutunut ja A vauva roikkuu erittäin alhaalla..
mietin vaan tarkoittaako tämä "jotain" vai voinko hyvinkin vielä päästä paremmille viikoille? - 9kk
ap. kirjoitti:
on vasta tulossa 30 viikkoa täyteen ja maha on laskeutunut ja A vauva roikkuu erittäin alhaalla..
mietin vaan tarkoittaako tämä "jotain" vai voinko hyvinkin vielä päästä paremmille viikoille?Minulla laskeutui a-pojan pää lantioon jo 17 viikoilla ja aiheutti ennenaikaisia supistuksia ja jouduin vuodelepoon. Viimeiset kaksi viikkoa kohdunsuu oli 4 senttimetriä auki ja a:n pää tuntui itsekin sormella koittamalla. Syntyivät 31 viikolla.
- oto
Meillä lapset syntyivät Rv 37 5 sektiolla ja masu ei laskutunut koko raskaus aikana vaan heti rintojen alta ponnisti suoraan eteen.Tavallaa helpompi kun ei painanut niin virtsa rakkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1403177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101433
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1421171Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22793