Reissailin juuri miltei kuukauden ja nautin nyt juhannuksen kotosallaolosta Helsingissä, mutta seura uupuu. Hyvää ruokaa, vähän siideriä (enemmän kuitenkin kuin pari) ja sitten jonnekin baareilemaan huomenna...
Miesseurasta en ole kiinnostunut (kesämies on jo, mutta viettää jussia toisaalla), mutta joku mukava suunnilleen omaikäinen nainen voisi olla lähinnä sitä mitä huhuilen.
Löytyisikö täältä?
juhannusseuraa hki?
nainen 28
3
525
Vastaukset
- jotakin on
tarjolla.
Pistetäänkö tasatissiä ja pimpit vastakkain myös?- nainen 28
nyt ole minkäänsortin seksiseuraa vaille... Mutta eipä mulle ole ongelma lähteä liikenteeseen yksinkään.
- hki jussina!!!!
nainen 28 kirjoitti:
nyt ole minkäänsortin seksiseuraa vaille... Mutta eipä mulle ole ongelma lähteä liikenteeseen yksinkään.
..kyl täs tekisi sitte kuitenkin mieli lähteä johonkin. olen samaa ikää kuin sinäkin ja tyttö-ihminen.. ja edelleen samoilla mennään, en ole seksiseurasta kiinnostunut, ulkoilu sidun merkeis kyl nappais hyväs seuras, vaikka sataakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221