Miehet

ja naiset

härän merkeissä ovat just samanlaisia. Kun ovat jotain vailla, ja vaikutusta pitää tehdä, jo käy lirkutus, muille pelkkiä mulkkuja. Pelailevat surutta muita tieltä, todella häikäilemättömiä, vaikka tekevät sen niin kuin olisivat kovinkin sydämmellisiä. Erittäin epäluotettavia!

8

1346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...mutta

      ...totta. Monien härkien kanssa monissa tilanteissa kohdanneena voin vain todeta että kumppanikseni en ottaisi tällä elämänkokemuksella. AIVAN IHANIA kun itse haluavat jotain, mutta kun tulee erimielisyyttä tms. niin saat odottaa kylmää rintamaa ja mustasukkaisuutta aiheetta. Varmaan on myös poikkeuksiakin =)

      • vastamerkit

        skorpioninainen on oiva partneri härkämiehelle; lukee tätä kuin avointa kirjaa ja pitää miehen silleen ohjaksissaan ettei pääse liikaa poukkuroimaan=)


      • ei jaksa edes
        vastamerkit kirjoitti:

        skorpioninainen on oiva partneri härkämiehelle; lukee tätä kuin avointa kirjaa ja pitää miehen silleen ohjaksissaan ettei pääse liikaa poukkuroimaan=)

        vaivautua pitämään härkämiestä kun se on niin läpi näkyvä ja osaa olla aina yhtä tylsä ja ennalta arvattavissa.


    • _jellona_

      käsitellä oikein niin kyllä sujuu asiat :D

      • härkä

        se on totta että aluksi härkää pitää oppia ymmärtämään joka voi olla aluksi aika vaikeaa, mutta lopulta sieltä kuoriutuu hyvin herkkä ja tunteellinen ihminen.


      • paljastuu kyllä
        härkä kirjoitti:

        se on totta että aluksi härkää pitää oppia ymmärtämään joka voi olla aluksi aika vaikeaa, mutta lopulta sieltä kuoriutuu hyvin herkkä ja tunteellinen ihminen.

        jotain nimittäin valehteleva, manipuloiva,omaa etuaan ajava, tosi kiero tyyppi, tällainen kokemus mulla härkämiehistä.


      • käsitellä oikein

        Itse olen härkänainen ja täytyy myöntää, että härkämiehet ja naiset ovat kuin eriplaneetalta persoonaltaan. Mutta yhdyn jellonaan ja totean, että härkää täytyy osata käsitellä oikein ja saada hänen luottamuksen niin varmasti auvoista tulee olemaan. Härkänainen on todella varovainen tunteidensa kanssa eikä anna niitä tuosta vain:D Mutta sieltä pinnan alta paljastuu todella syvästi tunteva ja rehellinen ihminen.


      • toukokuun lapsi
        käsitellä oikein kirjoitti:

        Itse olen härkänainen ja täytyy myöntää, että härkämiehet ja naiset ovat kuin eriplaneetalta persoonaltaan. Mutta yhdyn jellonaan ja totean, että härkää täytyy osata käsitellä oikein ja saada hänen luottamuksen niin varmasti auvoista tulee olemaan. Härkänainen on todella varovainen tunteidensa kanssa eikä anna niitä tuosta vain:D Mutta sieltä pinnan alta paljastuu todella syvästi tunteva ja rehellinen ihminen.

        Näin on. Kun härkä saa luottamusta ja turvallisuutta, niin kuoren alta...sitten, paljastuu todellinen herkkä ja tunteellinen härkäpersoona.

        Itse olen härkänainen ja ollut naimisissa härkämiehen kanssa. Kaksi härkää sopii yhteen. Mutta,kummatkin kuitenkin kovin erilaisia härkiä. Vaikka samoja luoneteen piirteitä löytyy. Härkämies on ehkäpä vapautta paljon rakastavampi ja siten menevämpi, eikä aina niin uskollinenkaan kuin härkänainen jolle, uskollisuus on suhteessa kaiken a.o. Mutta, kyllä härkämies on myös hyvin herkkä ja tunteellinen. Hänen on vaikea näitä tunteitaan näyttää. Turvallisessa ilmapiirissä se HERRA HÄRKÄKIN sitten uskaltaa näyttää ne kuumat aidot kyyneeleet. Ei muuten. Tämä kaikki vie aikaa ja kärsivällisyyttä tarvitaan puolisolta.

        Häränmerkeissä syntyneille tunteiden avoin näyttäminen heti on vaikeaa. Siksi usein härkäpersonaat ovat pohjimmiltaan hyvinkin surullisia. Ja peittävät herkkyytensä ns.kovuuden alle. Vähän sellaisia niikuin sellaisia siilipersoonia. Kovan kuoren alla sykkii lämmin sydän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe