Nyt on hyvät neuvot tarpeen.
Onnistuin unohtamaan ranskalaiset ja lihapullat uuniin joka johti katastrofiin.
Savua ehti tulla aika hyvin ja nyt koko kämppä haisee! Olen jo hinkannut uunia, ettei se enää haisisi, mutta aika huonoilla tuloksilla.
Mikä olisi paras aine tähän tarkoitukseen?
Entä onko olemassa mitään suihketta joka neutralisoisi hieman tätä kammottavaa savun hajua?
Savuvahinko!
3
1197
Vastaukset
- Tero K
Kokeile otsonointia. Rakentajain konevuokraamo vuokraa laitteen ja hajut häviävät varmasti. Tepsii myös muihin hajuihin. Maksaa n. 300 €/kerta
- nokipoika
Otsonointi kyllä poistaa hajun, mutta kuulemma sillä on haittavaikutuksia.
Tietääkö kukaan niistä?
Nettiä selaillessani luin myös, että etikalla lähtee haju eräissä tapauksissa, mutta lieneeköhän vain vanhan ajan viisauksia? - Tero K
nokipoika kirjoitti:
Otsonointi kyllä poistaa hajun, mutta kuulemma sillä on haittavaikutuksia.
Tietääkö kukaan niistä?
Nettiä selaillessani luin myös, että etikalla lähtee haju eräissä tapauksissa, mutta lieneeköhän vain vanhan ajan viisauksia?Otsonoinnista ei ole muuta haittaa kuin, että talossa ei voi oleskella otsonoinnin aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693