Lehtikalan sukupuoli!!!!???

Fisuli

Miten lehtikalan sukupuolen tunnistaa???? Pliis auttakaa!!!! Mulla on lehtikala ja en tiedä kumpi se on!!!!! Voiko kahta lehtikalaa pitää samassa akvassa??? Siis kahta urosta??? Entä kahta naarasta???

2

749

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bettaristic

Lehtikalan sukupuolen tunnistaa vain aikuisista kaloista!!!!!! Niiden "sukupuolielimet" tulevat esiin vähän ennen kudun alkua!!!!!! Naaraalla munanasetinputki on paksumpi ja tylppäkärkinen, koiraalla taas vähän lyhyempi, ohuempi ja teräväkärkinen!!!!!! Vanhemmiten koiraille tulee niskakyhmy!!!!! Kyllä kahta lehtikalaa voi pitää samassa akvassa, kunhan sillä on riittävästi kokoa!!!! Yhtä rauhallista pariskuntaa (myös kaksi naarasta voivat muodostaa pariskunnan) voi pitää jopa 180-litraisessa, kunhan akvalla vaan on väh. 50 cm korkeutta!!!!!! Kahdelle pariskunnalle suosittelen väh. 350 litraa lääniä!!!!! Kahta koirasta ei kannata pitää ainakaan alle 300-litraisessa...eikä siinäkään välttämättä kovin kauaa, huomaat kyllä sitten kun ne eivät enää sovi samaan kämppään!!!!!!

• Anonyymi

mullaki n oli vuosia kaksi lehtikalaa,toinen vaal.pun. ja toinen mustankirjava,aika isojaja kerran vain sattui vuosien perästä,että toisells ilm.selvä munanjodatin putki ja lehdelle oli ilmaantunut munaröykkiö,jota innokkaasti puhallettiin ja nypittiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      172
      2940
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1641
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1442
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe