Apua!!!

Vaakanaikkonen

Olen rakastumassa vaakamieheen.

On ollut neitsytmiestä, kaloja, leijonaa, ja jopa kaksosmies jonka pitäis olla kuulemma sopivin mutta oli liian mustis niinkuin leijonamieskin.
Mites tässä nyt näin?
Mahtaakohan kaks vaakaa sopia yhteen?

9

1335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei häävisti sovi?

Itse olen seurustellut 4 kk vaakamiehen kanssa. Intohimoa on molemminpuolin, myös mustasukkaisuutta. Leiskuntaa riittää ja se, että avaudun hänelle ongelmistani johtaa usein siihen, että on hirveä riita päällä. Mies loukkaantuu erittäin helposti jne. Tuntuu ottavan kaiken itseensä ja kuvittelee minun syyttävän HÄNTÄ omista ja lasteni ongelmista, vaikka haluan vain avautua ja saada tukea joissain asioissa.

Tuntuu, että vaikeata on. Tietenkin molemmilla tähän ikään paljon kokemusta, loppuneita suhteita jne. jne. Tällä hetkellä tuntuu, että meidän olisi ensimmäiseksi opeteltava KOMMUNIKOIMAAN muuten kuin päätymällä riitelemään. Sepä onkin vaikeaa :)

• on ihan

selvästi taipumusta jäädä ihmissuhdeasioitten setvimisessä ja käytöksessä ainakin lähimpiään kohtaan vähän lapsen tasolle.
        Eivät vaa´at ole mitään luontaisia ongelmien ratkojia vaan elelisivät mieluiten maailmassa jossa sotkut (myös vaa´an aiheuttamat)siivottaisiin vaivihkaa maton alle tai maailmassa, jonka sotkut joku muu selvittää.

• käyttäydyt

nimimerkkisi mukaan kuin naikkonen joten exäsi ovat saaneet mustasukkaisuudelleen "ruokaa".
      Luultavasti sovit vaa´an kanssa jos tämä puolestaan on epämääräinen miekkonen.

• eikä tuo

yks naikkonen miekkosineen "kesää" tee, vain tähdenlento muuten niin kirkkaassa
        maailmankaikkeudessa.
        Tuskinpa kannattaa suuremmin paneutua ongelmaansa - yhtä hepponen kuin "kevytkenkäisen" askel.

• kokemusta on

Kyllä vaa`alle sopivat parhaiten tuli-merkit. Parhaiten sopii oinas. Myös jousimies ja vesimies ovat hyviä. Mistähän olet kuullut, että kaksonen sopisi vaa´alle? Vaakakaan ei ole mahdoton kumppani, mutta töitä suhde vaatii. Itse olen oinas ja olen ollut jo yli 31 vuotta onnellisesti naimisissa ihanan vaakamiehen kanssa. Hän on ns. tasapainossa oleva vaaka (vaakakupit ei seilaa edestakaisin). Toivotan onnea sen oikean löytymiselle!

• ja vaaka

sopivat erittäin hyvin yhteen. Vaaka merkin kanssa parhaiten sopivat yhteen kaksonen, oinas, vesimies ja jousimies. Romanttisimman suhteen vaaka solmii juuri kaksosen kanssa.

• olga

vaakalla vesimiehen, kaksosen, leijonan, jousimiehen kanssa. Oinan kanssa on vaikea, hermot vaan menee. Itse vaaka, mies Oinas 8v. yhdessä ja nyt eroamme. Oinas tyytyväinen tähään suhteeseen, koska ei ota liian lähelle kaikkea. Parasta on katsoa synt.päivän perusteella, se kun jokaisella on erilainen horoskooppi.

• olga

Vaakojen pitää katsoa, ja varmistaa, että katsotte samaan suuntaan rakkaan kanssa. Se voi olla täysin sopiva tai sitten täysin erilainen. Muuten yleensä hyvin sopivat merkit. Puhumallahan kaikki selviä. Onnea!
      P.S Kerrothan jatkossa miten teillä menee, et minäkin haluaisin tietää, en itse ollut koskaan vaakamiehen kanssa.

• vaakanaikkonen

Väärinkäsityksiä ja vaakamies on saanut minut itkemään, liikaa samankaltaisuuksia :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe