Sain vasta tamagotchin, se on 4versio. Se on kasvanu aikuiseksi, joten mistä saan sille tyttöystävän? Tai miten?
Ja sitten jos ne saa lapsia, pitääkö minun hoitaa niitä, tai siis tamagotchin?
Vastakkaa pliis!
Tamagotchille tyttöystävä?
4
745
Vastaukset
- jaissuli
minä en ole aivan varma, että pitääkö sun ostaa toinenki?? ei varmaan, mut kai joku tietää.
-jaissuli-- vastaajaja
Tässä vastaus, tamagotchille ei tarvii ostattaa toista, koska tamagotchissa asuu puhemies joka ehdottaa sinun tamagotchillesi kumppania. Jos valitset puhemiehen vastaukseen:
-kyllä, tamagotchi aviotuu ehdokkaan kanssa ja saa 1 lapsen, vanhempi häviää noin 2 päivän kuluttua
ja aamulla sinulla on tama-vauva!
-Ei, tamagotchi vanhenee viimeiseen vaiheeseen ja kuolee - Nimetön
vastaajaja kirjoitti:
Tässä vastaus, tamagotchille ei tarvii ostattaa toista, koska tamagotchissa asuu puhemies joka ehdottaa sinun tamagotchillesi kumppania. Jos valitset puhemiehen vastaukseen:
-kyllä, tamagotchi aviotuu ehdokkaan kanssa ja saa 1 lapsen, vanhempi häviää noin 2 päivän kuluttua
ja aamulla sinulla on tama-vauva!
-Ei, tamagotchi vanhenee viimeiseen vaiheeseen ja kuoleehellppo kysymys ; miten tamagotchi lähtee päälle , pikku sisko haluis kokeilla mun vanhaa piipittäjää , mutta ei osata päälle laittaa ?
- moimoivaan
Nimetön kirjoitti:
hellppo kysymys ; miten tamagotchi lähtee päälle , pikku sisko haluis kokeilla mun vanhaa piipittäjää , mutta ei osata päälle laittaa ?
vaihda patterit ja jos on patterit sisälä niin takana on pieni reikä alhaalla. paina jollain tikulla sitä ja se taas toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908