Jay Z ollut eilen tosi iso pettymys Tukholmassa, keikka kesti vain 70 min. Että kannattaa siitä maksaa..eikä Beyonce ole mukana.
Ei kannata mennä
3
783
Vastaukset
- Jusnnusmakkaran
vertoista ei oo! Senkun vetää lenkkiä naamaan vaan nii että rasvat ja muu rikkuu täplikkäässä pärstässä.Se on nii hyvvöö ku meitti sossu muistaa meiänkin pärstät juhannuksena ja saahaa muutama kori kaljaa ja tanssia vasta rannalla missä ruottalaiset skoolaavat koko yön yhtä ja samaa lasiaan.Krähhäh pyähhäh! Ku fiinimmil ei maistu parhaat herkut ei?Menisivä sossusta myös hakemaa tippiä,nii kyllä jalkaki nousisi vikkelää!Ei millään pahalla Suome svenssonnit kyllä teillä aina pari etuskunta paikkaa säilyy muitte juppie joukossa jos on ääniä tullut tai ei.Kyllä fiinit aina pärjää.Tippa viiniä teille ja pari sankoa makkaraa meille kaljakoreineen,jotta rusetit ei tahriinnu.
- enää
kun et ymmärrä mistä kirjoitetaan
- JO USKO ETTÄ
HIP HOP ON PASKAA TÄYTTÄ PASKAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221