Nyt ollaan juhannus ilman viinaa kesämökillä tiukkapipojenj seurassa, mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? Hyvää juhannusta vaan kaikille.
Vastaukset 5
- wrgerg
Amatöörit dokaavat juhlapäivinä, hyvää juhannusta!
- rfdgsaedrhbsafedbzdfb
Itse olen kotona yksin ilman rahaa ja kaikki muut "kaverit" on baarissa ja grillailemassa, minua ei kutsuttu vaikka vierestä käveltiin.
Aina sama homma, vitun paskat akat kun pilaavat aina kaikki. - mukavista ihmisistä
ja omasta harvinaisen hyvästä juhannus-olostasi.
- jussina........
kamalaa jos seuraavanakin päivänä on kirkas olo ja ei särje päätä. itse en ole koskaan mmärtänyt miksi pitäisi hankkia päänsärky? en pidä hammassärystäkään ja menen hyvin nopeasti hammaslääkäriin jos särkee. miksi pitäisi hankia särkyjä?
- festarimeininki
Koska tulee lepposa olo, kun juo lisää siihen päänsärkyyn. ;-|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711086
- 64884
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46673
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko78623- 62599
- 28585
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569