Nyt ollaan juhannus ilman viinaa kesämökillä tiukkapipojenj seurassa, mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän? Hyvää juhannusta vaan kaikille.
Viinaton
5
685
Vastaukset
- wrgerg
Amatöörit dokaavat juhlapäivinä, hyvää juhannusta!
- rfdgsaedrhbsafedbzdfb
Itse olen kotona yksin ilman rahaa ja kaikki muut "kaverit" on baarissa ja grillailemassa, minua ei kutsuttu vaikka vierestä käveltiin.
Aina sama homma, vitun paskat akat kun pilaavat aina kaikki. - mukavista ihmisistä
ja omasta harvinaisen hyvästä juhannus-olostasi.
- jussina........
kamalaa jos seuraavanakin päivänä on kirkas olo ja ei särje päätä. itse en ole koskaan mmärtänyt miksi pitäisi hankkia päänsärky? en pidä hammassärystäkään ja menen hyvin nopeasti hammaslääkäriin jos särkee. miksi pitäisi hankia särkyjä?
- festarimeininki
Koska tulee lepposa olo, kun juo lisää siihen päänsärkyyn. ;-|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221