bentsot + alkoholi

sekakäyttäjä111

Olen noin 5 vuoden ajan vedellyt (viikonloppuisin ja lomilla lähinnä) siideriä tai olutta bentsojen kanssa. Joskus on mennyt myös pari lasia viiniä. Illan kruunaa aina pari unilääkettä. Olen silti opiskellut koko ajan yliopistossa hyvällä menestyksellä. Tämä on todellakin ollut jokaviikkoista enkä ole vielä ainakaan joutunut vaikeuksiin.

Pitäisikö mun olla jo haudassa?

28

5759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haudassa

mutta lisää vähitellen noita viina-annoksiasi, niin että päivittäin kippailet kuppia bentsojen kera, niin kohta olet.

Kokeiles piruuttas pystytkö olemaan ilman bentsoja ja unilääkkeitä pari- kolme viikkoa aluksi.
      Vai joko olet koukussa?

T. kahdenkoukun helvetistä pois päässyt.

• sekakäyttäjä111

No sanotaanko että mulla toi on menny siihen että ei kaljoittelua ilman bentsoja. Jostain syystä nimittäin inhoan sitä krapulafiilistä. Nyt olen ollut viime sunnuntaista "selvinpäin" ja olen vieläkin. Voi olla että huomenna otan muutaman siiderin bentsoja.

Viikolla en siis ota yleensä kumpaakaan (paitsi joskus lomilla). Joskus tarvitsen unilääkkeen.

Mietin tossa vaan tänään että olisinkohan skarpimpi tai olisikohan mun elämäni parempaa ilman tätä jokaviikonloppuista "cocktailia". Lähinnä siinä mielessä että onkohan mun aivoista tuhoutunu jotai?

• ----+

Olet jo riippuvainen bentsoista ja unilääkkeistä.
      Haitat tulevat ennemmin tai myöhemmin.
      Bentsoista irtipääsy lääkärinkin valvonnassa voi kestää vuodenkin.
      Alkoholin kanssa ne ruokkivat ja vahvistavat molempia riippuvuuksia, sekä vahvistavat humalatilaa.
      Menisit lääkäriin kertomaan koko tilanteesi, ennenkuin olet sekakäytölläsi pohjamudissa.
      Olet hyvin vaarallisilla vesillä, ja nykymeno ei tulevaisuudelle hyvää lupaa.

• sekakäyttäjä111

Olisi kiva tietää, minkälaisia haittoja tulee ilmaantumaan? Olen todellakin ihan hyvällä menestyksellä opiskelu- ja työelämässä mukana. Harrastan lisäksi urheilua. Syön terveellisesti. MInulla on sosiaalista elämää.

Onko maksani paukahtamassa? Olisinko älykkäämpi/luovempi ilman tätä jokaviikonloppuista "sekoittelua"? Ilmaantuuko minulle joku päivä vielä jotain kamalaa tämän harrastukseni johdosta? Myönnettäköön että olen riippuvainen ainakin siinä mielessä, että selvä viikonloppu on yhtä kuin "tylsää". Olen tällöin myös kiukkuinen ja en tunne maanantaina itseäni yhtä rentoutuneeksi kuin lievästi sekavan lauantai-illan jälkeen.

Olisi kiva kuulla lääketieteellisiä faktoja siitä mikä minua uhkaa, varsinkin siinä tapauksessa että käyttöni ei lisäänny. Siis ovatko nimenomaan alkoholi ja bentsot samaan aikaan nautittuna hengenvaarallisia ja aiheuttavatko ne pysyviä vaurioita vai onko tämä sitä samaa jeesustelua mikä koskee kaikkea päihteiden käyttöä, tyyliin "aloitin saunakaljasta lauantaisin ja päädyin ojan pohjalle".

• -----+
        sekakäyttäjä111 kirjoitti:

Olisi kiva tietää, minkälaisia haittoja tulee ilmaantumaan? Olen todellakin ihan hyvällä menestyksellä opiskelu- ja työelämässä mukana. Harrastan lisäksi urheilua. Syön terveellisesti. MInulla on sosiaalista elämää.

Onko maksani paukahtamassa? Olisinko älykkäämpi/luovempi ilman tätä jokaviikonloppuista "sekoittelua"? Ilmaantuuko minulle joku päivä vielä jotain kamalaa tämän harrastukseni johdosta? Myönnettäköön että olen riippuvainen ainakin siinä mielessä, että selvä viikonloppu on yhtä kuin "tylsää". Olen tällöin myös kiukkuinen ja en tunne maanantaina itseäni yhtä rentoutuneeksi kuin lievästi sekavan lauantai-illan jälkeen.

Olisi kiva kuulla lääketieteellisiä faktoja siitä mikä minua uhkaa, varsinkin siinä tapauksessa että käyttöni ei lisäänny. Siis ovatko nimenomaan alkoholi ja bentsot samaan aikaan nautittuna hengenvaarallisia ja aiheuttavatko ne pysyviä vaurioita vai onko tämä sitä samaa jeesustelua mikä koskee kaikkea päihteiden käyttöä, tyyliin "aloitin saunakaljasta lauantaisin ja päädyin ojan pohjalle".

"Olisi kiva kuulla lääketieteellisiä faktoja siitä mikä minua uhkaa, varsinkin siinä tapauksessa että käyttöni ei lisäänny."

Voit olla aivan takuuvarma, että käyttösi tulee lisääntymään vuosien saatossa, ja sen myötä haitat ilmaantuvat.
        En esitä lääketieteellisiä faktoja, vaan omia kokemuksia.
        Ajaudut tilaan, jossa hermostosi vaatii bentsoja ollaksesi toimintakykyinen, ja siitä edelleen kierre syvenee.
        Bentsojen käyttö viinalla höystettynä on katastrofaalinen yhdistelmä.
        Mustaa huumoria, mutta totuutta mukana, siis ala jo etukäteen selvittämään psykiatrisia hoitopaikkoja itsellesi.

• sekakäyttäjä111 - viihdekäy...
        -----+ kirjoitti:

"Olisi kiva kuulla lääketieteellisiä faktoja siitä mikä minua uhkaa, varsinkin siinä tapauksessa että käyttöni ei lisäänny."

Voit olla aivan takuuvarma, että käyttösi tulee lisääntymään vuosien saatossa, ja sen myötä haitat ilmaantuvat.
        En esitä lääketieteellisiä faktoja, vaan omia kokemuksia.
        Ajaudut tilaan, jossa hermostosi vaatii bentsoja ollaksesi toimintakykyinen, ja siitä edelleen kierre syvenee.
        Bentsojen käyttö viinalla höystettynä on katastrofaalinen yhdistelmä.
        Mustaa huumoria, mutta totuutta mukana, siis ala jo etukäteen selvittämään psykiatrisia hoitopaikkoja itsellesi.

Tarkoittaako tää sitä että kaikille käy niin? Siis ihan joka ikiselle joka ottaa sekaisin alkoholia ja bentsoja viikonloppuisin?

Vai onko tää saman tason juttu ku se mitä kuulin ala-asteella, että "ne, jotka aloittavat tupakoinnin, siirtyvät siitä kannabikseen ja lopulta heroiiniin".

• -----+
        sekakäyttäjä111 - viihdekäy... kirjoitti:

Tarkoittaako tää sitä että kaikille käy niin? Siis ihan joka ikiselle joka ottaa sekaisin alkoholia ja bentsoja viikonloppuisin?

Vai onko tää saman tason juttu ku se mitä kuulin ala-asteella, että "ne, jotka aloittavat tupakoinnin, siirtyvät siitä kannabikseen ja lopulta heroiiniin".

"Tarkoittaako tää sitä että kaikille käy niin? Siis ihan joka ikiselle joka ottaa sekaisin alkoholia ja bentsoja viikonloppuisin? "

En tiedä, en tunne, en ole koskaan lukenut ihmisistä, joilla sekakäyttö säännöllisenä ei olisi johtanut syvenevään riippuuvuuteen sekä bentsoista että alkoholista. Elämä ei ole pelkkää biletystä.
        Sinä nuori neito, jolla on elämä edessä, sanon vanhan äijän enemmän kokeneen valtuuksin, että lopeta sekakäyttö viihteenä välittömästi!!!
        Voit yrittää elämäsi pilaamista pelkällä viinallakin, ja sekin onnistuu helposti, mutta sinä yrität sitä tuplana.

• benzomaani

Mielestäni termi "sekakäyttäjä" tarkoittaa aina vakavaa päihderiippuvuutta.
      Päihderiippuvainen on yleinen nimitys jostain päihteestä (alkoholi, huumeet, lääkkeet jne.) riippuvaiselle henkilölle.

Sekakäyttäjä, joka on alunperin ollut alkoholisti, ja josta on sitten jossain tilanteessa tehty sekakäyttäjä, on aina huonolla tiellä. Sietokyvyn kasvaessa määrät lisääntyvät, vaikka muisti voikin kadota totaalisesti jo parista oluesta.
      Kirjoitin "tehty sekakäyttäjä", koska yleensä alkoholisti ei pysty benzo-reseptiä itse itselleen kirjoittamaan. Siihen tarvitaan lääkäri.

Viihdekäyttöä esiintyy paljon juuri alkoholin tai esim. hasiksen kanssa. Nuoriso viihdekäyttää myös alkoholin ja erilaisten lääkkeiden yhdistelmiä, ja vaikka sekoitukset joskus menevätkin överiksi, ei viihdekäyttö silti tarkoita samaa kuin vakavasta riippuvuudesta kertova sekakäyttö.

Vaikka tuo sinun käyttösi on toistaiseksi selkeästi viihdekäyttöä, ei se silti poissulje sitä vaihtoehtoa, että sairastaisitkin päihderiippuvuutta.
      Jos näin on, sinulla on edessäsi todella tuskainen taival.
      Kun määrät lisääntyvät, ja kun et pysty olemaan päivääkään ilman jompaakumpaa, olet jo helvetinmoisessa koukussa. Vasta silloin olet sekakäyttäjä.

Sekakäytön koukusta irtipäässeenä, antaisin sinulle kuitenkin ohjeen. Älä leiki benzojen kanssa.
      Jos niiden takana ei olisi niin suurta bisnestä (lääketeollisuus), ne kiellettäisiin oitis.

• sekakäyttäjä111 - viihdekäy...

Mitä ne bentsot aiheuttavat? Pitkäaikaisessa viihdekäytössä? Tätä menoa on jatkunut 5 vuotta mulla. Arkipäivät menevät mulla ihan päihteettömällä linjalla.

• Sopiiko kysyä

Mitä ne bentsot aiheuttavat? Pitkäaikaisessa viihdekäytössä? Tätä menoa on jatkunut 5 vuotta mulla. Arkipäivät menevät mulla ihan päihteettömällä linjalla.

Mihin ne sun bentsot on määrätty ja minkävahvuisia mitä tuotteita ja paljonko otat kerralla?

En ole lääkäri enkä poliisi.

• sekakäyttäjä111
        Sopiiko kysyä kirjoitti:

Mihin ne sun bentsot on määrätty ja minkävahvuisia mitä tuotteita ja paljonko otat kerralla?

En ole lääkäri enkä poliisi.

Nyt alkoi hävettämään. No, mulle määrättiin 5 vuotta sitten yksityislääkärin toimesta Oxepam (nykyään Oxamin) 15 mg, 3 kertaa vuorokaudessa paniikkihäiriöön. Tosin tuo 3 kertaa päivässä on aivan hurja annos, sehän vetää kuupan aivan täysin jumiin! Tuo lääke jäi mulle sitten satunnaiskäyttöön, eli viikonloppuihin. Olen muutaman kerran vuodessa saanut uuden 100 kpl -reseptin, tämä on mahdollistanut tuon viikonloppu-sekoittelun.

• tuo pelleily

Nyt alkoi hävettämään. No, mulle määrättiin 5 vuotta sitten yksityislääkärin toimesta Oxepam (nykyään Oxamin) 15 mg, 3 kertaa vuorokaudessa paniikkihäiriöön. Tosin tuo 3 kertaa päivässä on aivan hurja annos, sehän vetää kuupan aivan täysin jumiin! Tuo lääke jäi mulle sitten satunnaiskäyttöön, eli viikonloppuihin. Olen muutaman kerran vuodessa saanut uuden 100 kpl -reseptin, tämä on mahdollistanut tuon viikonloppu-sekoittelun.

vaikka saatkin siitä halvemmalla "fiilikset".
        Lueppa lääkelaitoksen sivuilta mitä aineesta sanotaa.

En usko että olet vielä saanut mitään hirveitä vaurioita itsellesi, ja voi olla että et saakkaan.
        Minä en ainakaan ottais noita pillereitä mielellään mihinkään.
        Olen kyllä muutaman diapamin määräyksestä ottanut, mutta en koskaan ole niiden kanssa viinaa juonut.
        Tuo sinun käyttösi on kyllä aika ihmeellistä, kun se jää viikonloppuihin. Hyvä näin, mutta siinäkin on liikaa. Pyri nyt ensin vaikka ottamaan joka toinen viikonloppu, ja sitten kerran kuussa, ja sitten joka toinen kuukausi.
        Sinulle on jo muodostunut riippuvuus tai pinttynyt tapa tuosta sekakäytöstä.

Joten lopetahan ajoissa tulella leikkiminen, nuo napit on vaarallisempia kuin luuletkaan.
        Viinan suhteen en sano mitään, koska muutama siideri kuuluu ilmeisesti tuohon elämänvaiheeseen viikonloppuisin kaveriporukassa.
        Tuo paniikkihäiriö on vittumainen juttu.
        Se kohtaus kun tulee niin yllättäen. Iän myötä se helpottaa, ei siihen viinakaan lopullista apua tuo, mutta kännissä pikkuhuppelissa, sinäkin varmaan olet aika puhelias ja sosiaalinen jopa suosittu seuralainen.
        Joten siltä kantilta asiaa tarkastellen on helpompi ymmärtää sinua.

Olen itse kokenut myöskin tuollaisia kohtauksia, jotka ovat nykyään sosiaalisten tilojen peloiksikin nimettyjä.

Kyllä se siitä, kunhan et ryyppää liikaa.
        Käytähän nyt järkeäsi, kun se vielä on tallella.
        En tuomitse, ymmärrän hyvin tilanteesi.
        Mutta älä ota niitä nappeja, jos ei ole ehdoton pakko. Ja silloin jätä viina pois.

• sekakäyttäjä111
        tuo pelleily kirjoitti:

vaikka saatkin siitä halvemmalla "fiilikset".
        Lueppa lääkelaitoksen sivuilta mitä aineesta sanotaa.

En usko että olet vielä saanut mitään hirveitä vaurioita itsellesi, ja voi olla että et saakkaan.
        Minä en ainakaan ottais noita pillereitä mielellään mihinkään.
        Olen kyllä muutaman diapamin määräyksestä ottanut, mutta en koskaan ole niiden kanssa viinaa juonut.
        Tuo sinun käyttösi on kyllä aika ihmeellistä, kun se jää viikonloppuihin. Hyvä näin, mutta siinäkin on liikaa. Pyri nyt ensin vaikka ottamaan joka toinen viikonloppu, ja sitten kerran kuussa, ja sitten joka toinen kuukausi.
        Sinulle on jo muodostunut riippuvuus tai pinttynyt tapa tuosta sekakäytöstä.

Joten lopetahan ajoissa tulella leikkiminen, nuo napit on vaarallisempia kuin luuletkaan.
        Viinan suhteen en sano mitään, koska muutama siideri kuuluu ilmeisesti tuohon elämänvaiheeseen viikonloppuisin kaveriporukassa.
        Tuo paniikkihäiriö on vittumainen juttu.
        Se kohtaus kun tulee niin yllättäen. Iän myötä se helpottaa, ei siihen viinakaan lopullista apua tuo, mutta kännissä pikkuhuppelissa, sinäkin varmaan olet aika puhelias ja sosiaalinen jopa suosittu seuralainen.
        Joten siltä kantilta asiaa tarkastellen on helpompi ymmärtää sinua.

Olen itse kokenut myöskin tuollaisia kohtauksia, jotka ovat nykyään sosiaalisten tilojen peloiksikin nimettyjä.

Kyllä se siitä, kunhan et ryyppää liikaa.
        Käytähän nyt järkeäsi, kun se vielä on tallella.
        En tuomitse, ymmärrän hyvin tilanteesi.
        Mutta älä ota niitä nappeja, jos ei ole ehdoton pakko. Ja silloin jätä viina pois.

Olis kiva tietää millaisia vaurioita tosta sekoituksesta voi sitten saada!!?? Tyhmyyttä? tylsistymistä? mielikuvitus katoaa kokonaan? Jos lopetan tämän niin virkistyykö pääkoppani toiminta entisestään?

Alanpa kyllästyä koko aiheeseen. Suurin ongelma tässä on se että siiderin kittaaminen tms. ei kiinnosta ilman pameja ja toisinpäin. Krapula tulee jo ihan muutamasta siideristä ja parista lasista viiniä. Täytyy varmaan viettää selvä juhannus. Tähän asti olen ainakin selvinnyt. Mitähän sitä keksis? :/ Tylsää

• benzomaani

Olen usein ennenkin kyseenalaistanut tuon lääkärien "määräävän" tavan kirjoittaa benzoja alkoholisteille.
        Aina minua vastaan on kuitenkin hyökätty väitteellä, että LÄÄKÄRIT KYLLÄ TIETÄVÄT MITÄ TEKEVÄT, "MÄÄRÄTESSÄÄN" BENZOJA IHMISILLE!

Olet hyvä esimerkki siitä, kuinka kuka tahansa ihminen saa Suomessa benzoja lääkäriltä, ja vieläpä niin ettei kukaan missään vaiheessa kyseenalaista vuosienkaan ajan kestänyttä väärinkäyttöä.
        Jos olisit todellinen sekakäyttäjä, olisit vain hakenut reseptisi parilta eri lääkäriltä (vaikka minäkin sain aikoinaan kaiken yhdeltä ja samalta tk-lääkäriltä).

Kun kyselet, mitä benzot ihmiselle aiheuttavat, niistä pitkäaikaisvaikutuksista saat lukea purkin kyljestä.
        Eli lihasten voimattomuutta, uneliaisuutta ja nukahtelua, ajatuskulun sekavuutta, reaktioiden hitautta, tunteettomuutta tyyliin, ei paljon naurata, mutta ei kyllä itketäkään, jne...
        Ja sitten ne lopulliset ulospäin näkyvät merkit, eli kun kieli ei enää mahdu kääntymään suussa, (sekavasta puheesta ei enää muutenkaan saisi selvää) silmissä lasittunut kellertävä ja samea katse, alaleuan putoaminen rinnuksille, kuolan valuminen molemmista suupielistä, (auttaa tosin seisomaan suorassa) ja kävelyn muuttuminen köpöttäväksi "laahustamiseksi" (silloin pysyy hyvin pystyssä, kun pitää käsiä selän takana sormet ristissä).

Sinulla on tosin tähän vielä matkaa(?), mutta jostainhan sen kaikki joutuvat aloittamaan.
        Muistutan sinua vieläkin, että benzodiazebiini on vaarallinen huume (pilkkoutuu elimistössä lopulta heroiiniksi).
        Jos se todellakin olisi niin terveellistä kuin tälläkin palstalla lääketeollisuuden hopottajat sitä kehuvat, niin kai he itsekin sitä kauhoisivat suuhun, oikein kauhalla, ja porukalla!

• Oolofi
        benzomaani kirjoitti:

Olen usein ennenkin kyseenalaistanut tuon lääkärien "määräävän" tavan kirjoittaa benzoja alkoholisteille.
        Aina minua vastaan on kuitenkin hyökätty väitteellä, että LÄÄKÄRIT KYLLÄ TIETÄVÄT MITÄ TEKEVÄT, "MÄÄRÄTESSÄÄN" BENZOJA IHMISILLE!

Olet hyvä esimerkki siitä, kuinka kuka tahansa ihminen saa Suomessa benzoja lääkäriltä, ja vieläpä niin ettei kukaan missään vaiheessa kyseenalaista vuosienkaan ajan kestänyttä väärinkäyttöä.
        Jos olisit todellinen sekakäyttäjä, olisit vain hakenut reseptisi parilta eri lääkäriltä (vaikka minäkin sain aikoinaan kaiken yhdeltä ja samalta tk-lääkäriltä).

Kun kyselet, mitä benzot ihmiselle aiheuttavat, niistä pitkäaikaisvaikutuksista saat lukea purkin kyljestä.
        Eli lihasten voimattomuutta, uneliaisuutta ja nukahtelua, ajatuskulun sekavuutta, reaktioiden hitautta, tunteettomuutta tyyliin, ei paljon naurata, mutta ei kyllä itketäkään, jne...
        Ja sitten ne lopulliset ulospäin näkyvät merkit, eli kun kieli ei enää mahdu kääntymään suussa, (sekavasta puheesta ei enää muutenkaan saisi selvää) silmissä lasittunut kellertävä ja samea katse, alaleuan putoaminen rinnuksille, kuolan valuminen molemmista suupielistä, (auttaa tosin seisomaan suorassa) ja kävelyn muuttuminen köpöttäväksi "laahustamiseksi" (silloin pysyy hyvin pystyssä, kun pitää käsiä selän takana sormet ristissä).

Sinulla on tosin tähän vielä matkaa(?), mutta jostainhan sen kaikki joutuvat aloittamaan.
        Muistutan sinua vieläkin, että benzodiazebiini on vaarallinen huume (pilkkoutuu elimistössä lopulta heroiiniksi).
        Jos se todellakin olisi niin terveellistä kuin tälläkin palstalla lääketeollisuuden hopottajat sitä kehuvat, niin kai he itsekin sitä kauhoisivat suuhun, oikein kauhalla, ja porukalla!

Mulle ainakin on lääkäri sanonut, että mulle ei voida määrätä bentzoja, koska olen käyttänyt alkoholia. Tai siinä oli puhe kyllä Pameista, onhan niitä muitakin bentzoja.

• Ole helppo saada
        Oolofi kirjoitti:

Mulle ainakin on lääkäri sanonut, että mulle ei voida määrätä bentzoja, koska olen käyttänyt alkoholia. Tai siinä oli puhe kyllä Pameista, onhan niitä muitakin bentzoja.

Benzomaani on aivopesty Lapuan Minnesotahoidossa.

• Anonyymi

Väkivaltaisuutta voi ilmetä ja muuta argressiota.

• ...

Kun nyt hyvin menee niin mitä sitä täällä kyselemään.

Kyllä homma sujuu ihan hyvin anna menä vaan.

• samaamieltä

Niinpä. Juuri noin.

• sekakäyttäjä111

Täällä sitä iltaa vietetään poikaystävän, muutaman siiderin ja parin bentson seurassa. Ensin otin vaan pari siideriä mutta sitten kun sydän alkoi hakkaamaan, ne pari bentsoa. Mietin pitäisikö tästä siirtyä yöpuulle.

Mietin tässä just sitä kun eräs kaverini on "rouskinut" bentsoja jo yli 6 vuotta, joskus meni opamox 30 mg 5 tbl/vrk, nykyään menee kuulemma diapam 5 mg x 3/vrk.
      Toisella frendillä menee hirvee läjä bentsoja, häntä voisin sanoa oikeeks bentsonarkkariks, ku jotain oxamin-bentsoja vetäisee liuskan kerrallaan!

Itselläni ei mene arkisin enää lainkaan (meni joskus 5 vuotta sitten ku kärsin paniikkihäiriöstä ehkä 1 15 mg:n oxepam päivässä). Hmm.. nukkumaan

• NuoriLääkäri

On suositeltavaa nauttia benzojen kanssa aina 17 annosta alkoholia!

• Nuori.Lääkäri

On suositeltavaa nauttia benzojen kanssa terveellinen määrä alkoholia, eli 17 annosta.

• tyhjänsaailmaiseksi

Miksi kyselet? Pitäisikö olla jo haudassa?
      En ymmärrä. Jos kerran on niin kivaa niin miksi täällä kirjoittelet ongelmastasi, joka ei ole ongelmasi?
      Jokainen ihminen rakentaa oman elämänsä omista palikoistaan.
      Sinulla se on tuon näköinen ja toisilla se on toisennäköinen.
      Etsitkö säälipisteitä vai esitätkö urhoollista?
      Ketään ei oikeastaan kiinnosta. Jokainen huolehtii omasta elämästään.
      Sitten kun olet siellä pohjalla, ei silloinkaan kukaan ole kiinnostunut.
      Kun olet mullissa, muut kävelee päältäsi ja kuka olit? Et kukaan.
      Ihmisiä tulee ja menee. Semmosta se on.
      Minua ei kiinnosta vähääkään ongelmasi joka ei ole ongelmasi. Tuskin muitakaan.

• huutonauru

Onko kuivahuikka päällä? Suuta napsaa? Ulostuksessasi ei ole mitään tolkkua :D

• Anonyymi

no miten kävi? bentsokoukku?

• Anonyymi

Siitähän tuli asd…lopulta aivojen liuottua jäljelle jäi vain hevostelu ja koprofilia.
        Haperoisten aivojensa sileillä juomuilla maailmaa katseleva asd näkee enää sontaluukkuja ja namikakkaa….

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitähän tuli asd…lopulta aivojen liuottua jäljelle jäi vain hevostelu ja koprofilia.
        Haperoisten aivojensa sileillä juomuilla maailmaa katseleva asd näkee enää sontaluukkuja ja namikakkaa….

Yleensä mulla on joka ketjuun messevät riibulitrollaukset, mutta tämä ketju on aika järkyttävä. Jos sellainen 50-vuotias joutomies örisee kaakelit housuissa, eipä sillä juuri ole väliä- kaikkihan me kuollaan siinä vaiheessa tai öristään itse vanhainkodissa parinkymmenen vuoden päästä siitä, mutta tällaisen nuoren opiskelijan omaehtoinen bentsoilu on järkkyä.

Asd

• Anonyymi

Itte 4 vuot si vedin noin 40 opamoxii 15mg litran viinan kaa nii heräsin aamul putkasta ei hyvä yhdistelmä lähtee itse hallinta käsistä helposti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      138
      4228
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      89
      2049
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2031
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      62
      1687
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1472
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      134
      1437
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      102
      1352
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1256
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      98
      1171
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      118
      1080
    Aihe