Eipä näytä hyvin menevän Kataisellakaan, joutuu menemään kahden viikon "halpis" lomalle Turkkiin kesälomalla.
Luulisi noilla tuloilla pääsevän parempaan lomapaikkaan vai onko joku kustantanut tämän?
Ei mene hyvin Kataisellakaan
11
278
Vastaukset
- T.Urkki
Toivottavasti jää sinne saatana.........
vaikkei se mitään siel viiren tähren hotellis näe, menis bulgariaa tai romaniaa ni näkiski jotai, konnei muute uskalla tääl suomes köyhii enää silmiin kattoo... tai kuka sitä uskaltais :(
- kun jyrki
menee perheen kanssa turkkiin lomalle? Mene sinäkin töihin mulkku, niin voit mennä vaikka ensin ansaita loman, ja sitte jopa matkustaa johonkin.
- T.Urkki
Ei siitä Suomelle haittaa olisi jos jäisi sinne.
Sua tuntuu rassaavan kun idoliasi vähän arvostelee. Ikä tuo viisautta sullekin. Ja varsinkin tälle alaikäiselle kakaralle.
PS Turkissa olen kyllä käynyt kaksikin kertaa... - se oli !
T.Urkki kirjoitti:
Ei siitä Suomelle haittaa olisi jos jäisi sinne.
Sua tuntuu rassaavan kun idoliasi vähän arvostelee. Ikä tuo viisautta sullekin. Ja varsinkin tälle alaikäiselle kakaralle.
PS Turkissa olen kyllä käynyt kaksikin kertaa...Turkissa onkin helppo käydä kylmässä maassa.
Kiinnostaako työ lainkaan. Luulen ettei. - en potki maassa makaavaa
ja levitä eteen se duunimesta 400 000:lle ai9dolle työttömälle?
Töitä on joo joskus töistä maksettin jopa käypä palkka!
Penkiltä 220 kg tottakai dopingilla.
tuu tasaselle, sua ei voi sanoo mulkuks ku sää oot nakki! - Bodari, käytän aineita mut
se oli ! kirjoitti:
Turkissa onkin helppo käydä kylmässä maassa.
Kiinnostaako työ lainkaan. Luulen ettei.ku pääsis vetää turpaa partia henkilöö, hiihtoliiton sotkut on tosia mutta ei niitä kuaa tunnusta!
- turkista
kertovan elokuvan-keskiyönpikajuna.
- vai että ihan
en potki maassa makaavaa kirjoitti:
ja levitä eteen se duunimesta 400 000:lle ai9dolle työttömälle?
Töitä on joo joskus töistä maksettin jopa käypä palkka!
Penkiltä 220 kg tottakai dopingilla.
tuu tasaselle, sua ei voi sanoo mulkuks ku sää oot nakki!220 penkiltä , ihanaa kyllä säs itteen oot hilmu. tailat olla ihan super hessu. ota pari starttihiitti patukkaa lisää, ni olo khentuu ja säilyt samalla ihanan raikkaalla vihanneksen tasollasi.
- erittäin köyhä
jos joku Turkin kansalaisista tekis, mitä me ei tehä.
Totta me ollan kivikaudelta. - ei venäläisiä kiinnosta
Suomen K on kova sana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603435Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242809Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541877- 711116
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971050Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27879- 45869
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104864