Proletariaatin potkupalloseura Inter on taas ollut otskoissa. Sen FANIT rettelöivät Hesassa HJK:n kannattajien kanssa.
Tällainen asioiden lakaiseminen maton alle on lapsellista. Kirjoitus ultraboyzien foorumista:
"Alright. Olin jo haukkumassa kaikkia vituiksi luettuani turkkarin(kyllä! vain urkkaliitteen), mutta täällä onneksi asiat on kerrottu oikealla tavalla, miten sen pitikin mennä. Palautetta ihmeessä niille jos asia on nin kuin Kehitin jutteli, eli ifk vas. hjk, eikä interin jamppoja kehissä...
Vittuun pitäisi tollaset kirjotukset kyllä saada valtakunnallisista medioista ja jollei pidä edes paikkaansa, niin mitä pyhää?? Shocked
Ei helwatu sentään turun sanomat: OTTAKAA SELVÄÄ ASIOISTA ENNEN KUIN KIRJOITATTE!!
...tai vedän teitä pataan."
Interin väkivaltaiset FANIT
Jokitörmä
1
355
Vastaukset
- Turkulainen kulkija
Turun Sanomat mitään kirjoita objektiivisesti turkulaisista. Kotiinpäin vedetään niin törkeästi kuin kehdataan.
Lue Turku-keskusteluista mitä mieltä siellä ollaan Turun Sanomista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741