Nykyajan tytöt ovat huonoja. Hyvältähän ne näyttää, mutta moni kakku päältä kaunis.
En ole koskaan seurustellut, sillä jos tyttö josta pidän sattuu olemaan edes hetero, tämä polttaa juo tai on ryvettänyt itseään seurustelemalla useita kertoja eikä ole neitsyt enään.
Älkää siis tytöt seurustelko ja harrastako seksiä ihan tuosta vaan. Minä en ainakaan innostu tommosista tytöistä joilla on kymmenen suhdetta takana.
Häämekkokin on valkoinen, koska se kuvastaa puhtautta ja neitsyyttä, mutta paskat se toimi nykyaikana, kaikki naimisiin menevät kakskymppiset naiset ovat olleet kymmenessä seksisuhteessa.
Miksette vaan voi olla yksin kotona juomassa teetä? Älkää lähtekö sinne yöelämään etsimään jätkiä, ei sieltä mitään kunnollista tartu mukaan.
Nykyajan tytöt, ette kelpaa minulle tuommoisina :).
Nykyajan tytöt
27
3106
Vastaukset
- Teen ystävä.
Olet selvästikin katsellut vääriä tyttöjä. :)
Kuulutko niihin, jotka laskevat tytöiksi vain ne surullisenkuuluisat pissisblondit, ja unohtavat täysin sen, että muitakin tyttöjä on olemassa... Vaikkapa niitä kotona nyhjääviä teen juojia, jotka eivät ole seurustelleet kenenkään kanssa. Tässä yksi.
Ai niin, taidan olla liian harakka tytöksi? - ...
"Nykyajan tytöt, ette kelpaa minulle tuommoisina"
Sinussa varmaan onkin jotain tavoiteltavaa.- raittiit ja kokemattomat ih...
"Vaikkapa niitä kotona nyhjääviä teen juojia, jotka eivät ole seurustelleet kenenkään kanssa. Tässä yksi."
Ole ylpeä, kuulut eliittien kastiin.
"Sinussa varmaan onkin jotain tavoiteltavaa."
No, asiat kuten exät, entiset seksikumppanit, neitsyyden menetys, alkoholi/tupakka/huumeet jne.
laskevat ns. markkina-arvoamme suhdemaailmassa. On aika julmaa puhua ihmisen "tuliteryydestä", mutta eläimiä mekin vaan ollaan ja tässä pätee viidakon lait. - ...
raittiit ja kokemattomat ih... kirjoitti:
"Vaikkapa niitä kotona nyhjääviä teen juojia, jotka eivät ole seurustelleet kenenkään kanssa. Tässä yksi."
Ole ylpeä, kuulut eliittien kastiin.
"Sinussa varmaan onkin jotain tavoiteltavaa."
No, asiat kuten exät, entiset seksikumppanit, neitsyyden menetys, alkoholi/tupakka/huumeet jne.
laskevat ns. markkina-arvoamme suhdemaailmassa. On aika julmaa puhua ihmisen "tuliteryydestä", mutta eläimiä mekin vaan ollaan ja tässä pätee viidakon lait."No, asiat kuten exät, entiset seksikumppanit, neitsyyden menetys, alkoholi/tupakka/huumeet jne.
laskevat ns. markkina-arvoamme suhdemaailmassa."
Itse toki ottaisin mielelläni rauhallisen ja kotona viihtyvän tytön, mutta tuon väitteesi totuusarvo riippuu pitkälti siitä, keneltä asiaa kysytään. Kaikki eivät halua alkoholitonta ja kokematonta nössöpoikaa tai muuta vastaavaa. Vai oletko useinkin kokenut olevasi suuren naaraspainotteisen ihailijajoukon ympäröimänä?
- aatellut!
ja näin anonyymisti voin ilmoittaa että puhut vähän, mutta asiaa! kiltit tytöt vain pitävät itsestään liiankin pientä ääntä, eli vaikea tavata..:( Harva kotoa tulee hakemaan, pissikset jne. ei oikee nappaa paskaakaan.
Ite olen 18v, vaikkei kysyttykään. - yksi tyttönen
Olen aivan samaa mieltä! Lähes kaikki nykyajan tytöt aloittavat seurustelun jo todella nuorina. Eräs kamuni seukkasi ekan kerran kolmosella! Yhdella toisella kaverillani on takana n.30 suhdetta poikaan 4 vuoden ajalta! Tää maailma on sekoomassa. Olen itse 14, ja en ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa vaikka minua onkin kysytty. Minusta se ei vain tunnu oikeelta näin nuorena. Tiiän et monella teistä on erillaisia mielipiteitä kun mulla, mut luulen että moni on myös samaa mieltä kun mä.
- ...sulhasella
Morsiamen valkoinen puku edustaa viattomuutta, niin miksihän sulhanen käyttää mustaa pukua?
- HEVIPETO
Otsikko.
T: yksi teen ystävä myöskin - ------
Paraikaa teetäjuovana voin sanoa, että tekstissäs haiskahtaa pahasti katkera sävy. Kyllä ihan "kunnon" likkoja on vaikka muille jakaa ite et vaan oo päässy osingoille.
Turhaa se on yleistää, että nykyään kaikki jakais ahteriaan nuorena. En ihmettelis vaikka pitäsit kaikkia seurustelevia tyttöjä hirveinä horoina, vaikka kyseessä olis ihan vakava ja pitkäaikanen seurustelu. Aika naivia tommonen yleistäminen. Ymmärrät sitte ku ite löyät seurustelukumppanin. - juuh..
onhan se juu ikävää, jos nykyajan tytöt ovat tuollaisia..mutta, mutta..tiedätkös, itse olen 18-vuotias tyttönen enkä ole koskaan seurustellutkaan ja täällä kotona juon vain sitä teetä ;]
- nimimerkki
''Nykyajan tytöt ovat huonoja. Hyvältähän ne näyttää, mutta moni kakku päältä kaunis.''
No entä sitten pojat?Ne on huonoja.hyvältähän ne näyttää,mutta moni kakku päältä kaunis.
Puhu vaan omasta puolestas.Ja saa ne tytötkin 'juhlia' ilman sitä,että niitä 'haukutaan'.Jos olet ''juhlimista ja tämmöistä'' vastaan ni sano sama myös pojista.
Ja väärin on muuten yleistää,ja juon myöskin teetä.- rigory
Tuota miksi hän sanoisi samaa myös pojista, kun hän todennäköisesti on hetero eli häntä ei kiinnosta mitä pojat tai mitä he tekevät. Eli jos jonkun on sanottava samaa pojista, niin heteroseksuaalien tyttöjen. Mutta tuskin tulemme kuulemaan sellaista, koska tunnetusti tyttöjä miellyttää eniten rentut.
- ylpee oon :D
rigory kirjoitti:
Tuota miksi hän sanoisi samaa myös pojista, kun hän todennäköisesti on hetero eli häntä ei kiinnosta mitä pojat tai mitä he tekevät. Eli jos jonkun on sanottava samaa pojista, niin heteroseksuaalien tyttöjen. Mutta tuskin tulemme kuulemaan sellaista, koska tunnetusti tyttöjä miellyttää eniten rentut.
samaa mieltä kirjottajan kanssa, en oo seurustellu pahemmi, enkä tehy mitään mikä tyttöjä kiinnostas.
siis meinaa juonu, huumeet, viiltely yms
mut joo kuulut eliittii, no voin todeta sama kirjottajasta mut et voi poikiakaa puolustella.
Ihan samaa paskaa on pojatki kun tytöt.
meiän luokan ainot 2 tyttöö jotka ei ainakaan avoimesti kuulunu pissisblondi ryhmään pysy siitä hommasta erossa vaa siks ETTÄ NE OLI LIIAN UJOJA jos se on ainoo syy miks ei sellasee hommaa mee nii joku on kyl pieles, käyttääkö tytöt päätään muuhun kun poikien ettimisee, en oo sellasta tyttöö siel nähy, lol ja jos joku sanoo et mähän oon just sellane nii niihän ne kaikki väittää ja tekee mitä ekan viinipullon jälkee päähän saavat
johtopäätös kaikki alle tai 16 vuotiaat on täysii paskoja (varmaa mä myös jos muilta kysytää) mut nii se vaa on enkä mä jaksa tyttöjä ettii enne kun ne käyttää päätään enemmä ku tissejää :D - ugalabugalaalaa
ylpee oon :D kirjoitti:
samaa mieltä kirjottajan kanssa, en oo seurustellu pahemmi, enkä tehy mitään mikä tyttöjä kiinnostas.
mut joo kuulut eliittii, no voin todeta sama kirjottajasta mut et voi poikiakaa puolustella.
meiän luokan ainot 2 tyttöö jotka ei ainakaan avoimesti kuulunu pissisblondi ryhmään pysy siitä hommasta erossa vaa siks ETTÄ NE OLI LIIAN UJOJA jos se on ainoo syy miks ei sellasee hommaa mee nii joku on kyl pieles, käyttääkö tytöt päätään muuhun kun poikien ettimisee, en oo sellasta tyttöö siel nähy, lol ja jos joku sanoo et mähän oon just sellane nii niihän ne kaikki väittää ja tekee mitä ekan viinipullon jälkee päähän saavat
johtopäätös kaikki alle tai 16 vuotiaat on täysii paskoja (varmaa mä myös jos muilta kysytää) mut nii se vaa on enkä mä jaksa tyttöjä ettii enne kun ne käyttää päätään enemmä ku tissejää :DJoudut sit varmaan selibaatissa elämään jos kaikki tytöt on liian tissiheruja ja "liian ujotkaan" ei kelpaa. =((
Viestin pointti: muitakin tyttöjä on JOS VAAN HUOMAISITTE tai tajuaisitte. Katsokaa vaikka koulussa etupulpettiin? Kai te sen verran osaatte tarkkailla ihmisiä? - minä vaan
ylpee oon :D kirjoitti:
johtopäätös kaikki alle tai 16 vuotiaat on täysii paskoja (varmaa mä myös jos muilta kysytää) mut nii se vaa on enkä mä jaksa tyttöjä ettii enne kun ne käyttää päätään enemmä ku tissejää :DNyt meni puhe kyllä liian paksuksi! Mä en oo IKINÄ edes maistanu alkoholia enkä tupakkaa. En oo harrastanu IKINÄ seksiä. Oon 15.v. Enkä ees meikkaa. En kyllä juo teetä ku se on pahaa, mut oon kyllä kotona TOSI paljon. Mut ehkä sen takia te pojat ette mua nääkkään. Ja ei tarvi heti yleistää. Meiänki luokalla on vaan 2 tyttöö jokka juo/polttaa/on pissiksiä ja loput 6 tyttöö on suhtko samanlaisia ku minäki.
- ........
ugalabugalaalaa kirjoitti:
Joudut sit varmaan selibaatissa elämään jos kaikki tytöt on liian tissiheruja ja "liian ujotkaan" ei kelpaa. =((
Viestin pointti: muitakin tyttöjä on JOS VAAN HUOMAISITTE tai tajuaisitte. Katsokaa vaikka koulussa etupulpettiin? Kai te sen verran osaatte tarkkailla ihmisiä?>> ja "liian ujotkaan" ei kelpaa.> Viestin pointti: muitakin tyttöjä on JOS VAAN HUOMAISITTE tai tajuaisitte. Katsokaa vaikka koulussa etupulpettiin? Kai te sen verran osaatte tarkkailla ihmisiä?
- pasma1990
minä vaan kirjoitti:
Nyt meni puhe kyllä liian paksuksi! Mä en oo IKINÄ edes maistanu alkoholia enkä tupakkaa. En oo harrastanu IKINÄ seksiä. Oon 15.v. Enkä ees meikkaa. En kyllä juo teetä ku se on pahaa, mut oon kyllä kotona TOSI paljon. Mut ehkä sen takia te pojat ette mua nääkkään. Ja ei tarvi heti yleistää. Meiänki luokalla on vaan 2 tyttöö jokka juo/polttaa/on pissiksiä ja loput 6 tyttöö on suhtko samanlaisia ku minäki.
Ikävä kyllä pieni vähemmistö pitää 80% meteliä ja iso enemmistö on hiljaa
- pjåodihf
"Miksette vaan voi olla yksin kotona juomassa teetä?"
- FrozenCorpse
Joopa joo. Niinhän ne useimmat vetelee tuolla jokaista kakslahkeista oli se vaikka 30v vanhempi. Ihmisillä ei oo enää mitää arvoja eikä kunnioitusta tänä päivänä.
Minä olen yhden miehen nainen. - ......
ei millää pahalla mutta ku kattoo esim. meidän koulun poikia niin enpä löydä montakaa jotka ei hilluus kaatokännissä viikonloppuusin.. :(
ja aina tyttöjä syytellään just noista neitsyys jutusta..mutt miettikääpäs kuinka moni poika on menettäny neitsyytensä ennen häitä...
mä arvostan sellaasia poikia joita ei seksi kiinnosta muuta ku avioliitossa..ennenhän se oli päivänselvä juttu ettei seksiä harrastettu avioliiton ulkopuolella..muuta on nykyään..IKÄVÄ KYLLÄ..ja mä en sitäkään ymmärrä ett miks nuorten ylipäätä tarttee juoda ja poltella?!
ja sitt osa pojista haluaa nuorena olla just sellaasen likan/likkojen kanss jotka on "rajuja" eli bilettää,juoo,polttaa,koviksia...jne...
mutta sitte ku pitääs se oikee elämänkumppani löytää niin sitt haluais sellaasen joka on ollu nuorena tyyliin nörtti...eikä sitt tuu kuulonkaan ett se ois sellaanen joka on ollu useiden kanss ja aikoja sitte menettäny neitsyytensä...- rise.against
Oonks mä joku vitun kovis ku mä juon sillo ku pääsen juomaan ja oon polttanu? xD Kysytäänpä vaikka koululla :P. Joopa joo en kuulu siihe maailman suosituimpaan porukkaa. Kavereitaki vaa vähä. Semmone perus porukka ja seki yleensä vaan koulussa koska ei ne minnekkää ikinä mee tai no ainankaa mun kaa. 15 v. poika :P
- -----
Niin..
Voihan sitä kotonakin odotella, että joku komea sulho saapuu hakemaan valkoisella ratsullaan. - Zodium
... :D mee iskemään joku vanhan ajan mummo!
- gdfhgfh
ohhoh. mikäs minä sitten olen?
juon sillon tällön. tosiaan nykyään harvemmin.
poltan. ja istun päivät pitkät kotona lipittämässä
teetä tai kahvia. :s
- JennaJee 13
Ei todellakaan kaikki nykyajan tytöt oo sellasii vitun ihQ teini pissiksii mitkä jakais kaikil.. Ja mitä valii sil on jos joku on seurustellu? Ei kai sitä koskaa opi seurustelee jos ei ikin koita xDxD Ja viina on viisasten juomaa XD Pitäkää mielessä näin 13 v. tytön mielestä kaikkee kannattaa kokeilla mut ei ottaa tavaks... itekki sain maistaa alkoholijuomia meijän iskältä, koska onhan se parempi et kokeilee vanhempien valvonnas ku jossain kadul sillee et ku jos oot kännis ni joku tulee ja raiskaa!! et sille juu
- "
oon pian 18v tyttö. oon hetero, en oo koskaan seurustellu, kun ei oo ketään kiinnostanu. en oo koskaan ees maistanu tupakkaa, enkä ees kaljaa eli en juo. en oo harrastanu seksiä koska en ole myöskään seurustellut. kaikki illat menee kotonä ei kylläkään teetä lipittäessä.
tuutkos täältä kotoa sit hakemaan kun ei sais ulkona käydä poikii kattelee ja tutustuu? - yli 15 tyttö..:)
nii no mulla on se että haluan tutustua, ja tutustunki moniin erilaisiin ihmisiin, mutta kiitos meijän luokan tyttöjen ala-asteella mulla on menny itsekunnioitus ja itsevarmuus..nyt sitte ylä-asteella yritän rakentaa sitä uudelleen, mutta helppoo ei oo sekään..:/ en tiiä onko koulussamme pojat pöljiä, mutta kyllähä nuo tykkäävät mua haukkua vaik eivät "sillee tunnekkaa" ja ensimmäisen kerran mulle on sanottu että oon kaunis vasta tänä vuonna ni kyllä siinä on ollu "oma minä" hukassa, nii siis tämäki saattaa olla syy miks ei niitä puhtoisia tyttösiä löydy..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321604- 391516
- 681265
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa581262Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2651036- 691034
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2011029- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16860Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106858