Anne Borgströmin ikä?

Poutapäivä.

Tietääkö joku, kuinka vanha on meteorologi Anne Borgström? Entä perhesuhteet? Googlettamalla löytyi jopa fani-sivut ja ties mitä linkkejä, muttei mitään faktaa.

72

68946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akka

Vanha akka...

• KONEELLA:

JUHANNUKSENA. EI ELÄMÄÄ; EI YSTÄVIÄ. KONEELLA JUHANNUKSENA:

• telelvision katsoja
        KONEELLA: kirjoitti:

JUHANNUKSENA. EI ELÄMÄÄ; EI YSTÄVIÄ. KONEELLA JUHANNUKSENA:

Erittäin asiallinen ja hieno säämeteorologi. Kiitos muuten Ylelle Tauno Palo elokuvien setistä.

• samulipulkkinen

Annella paksutukka.

Nainen parhaassa iässä. Tummat hiukset vielä.

• Virkeä 26-vuotias

Tuo sinun nuoruus on vika joka parantuu ihan itsestään ja yllättävän nopeasti. Vanhaksi haukkuminen on mautonta ja kertoo siitä että haukkujaa vanheneminen pelottaa. Varsinkin kun haukkuja tajuaa, että se on väistämättä edessä. Sille ei voi mitään vaikka olisit kuinka älykäs ja vanhat tyhmiä.

• Anonyymi
        samulipulkkinen kirjoitti:

Annella paksutukka.

Nainen parhaassa iässä. Tummat hiukset vielä.

Värjätty.

• Anonyymi

Olet kovin typerä henkilö.

• Anonyymi
        Virkeä 26-vuotias kirjoitti:

Tuo sinun nuoruus on vika joka parantuu ihan itsestään ja yllättävän nopeasti. Vanhaksi haukkuminen on mautonta ja kertoo siitä että haukkujaa vanheneminen pelottaa. Varsinkin kun haukkuja tajuaa, että se on väistämättä edessä. Sille ei voi mitään vaikka olisit kuinka älykäs ja vanhat tyhmiä.

Aivan totta. Arvostelijalla ei äly päätä oakota.

• ,.,.,.

aika nätti mekko päällä, Annehan on yllättävän laiha vyötärön kohdalta. Yleensä aina se jakupuvun takki päällä niin olen luullut paksummaksi.

• kesäsadetuleemaahan

Vaikka AB on jo kauan ollut telkassa niin joskus vaan jännittääkö vai mitä, ulosanti vaan on jotenkin luonnotonta. Mutta niin se on Metelläkin, Hyvääh iltaah...;)
        Mette tosin itse kertoikin jossain ettei saanut mitään esiintymisopastusta, aika kummallista.

• SäänPeruskuluttaja
        kesäsadetuleemaahan kirjoitti:

Vaikka AB on jo kauan ollut telkassa niin joskus vaan jännittääkö vai mitä, ulosanti vaan on jotenkin luonnotonta. Mutta niin se on Metelläkin, Hyvääh iltaah...;)
        Mette tosin itse kertoikin jossain ettei saanut mitään esiintymisopastusta, aika kummallista.

Luonnotonta! AB:n esiintyminen on todella ammattimaista ja selkeää. Valitettavasti hänen viestinsä yleensä menee ohi korvien kun tuijotan häntä ihaillen. Varsinkin mustassa kesämekossaan hän on hengästyttävä.

• Anonyymi
        SäänPeruskuluttaja kirjoitti:

Luonnotonta! AB:n esiintyminen on todella ammattimaista ja selkeää. Valitettavasti hänen viestinsä yleensä menee ohi korvien kun tuijotan häntä ihaillen. Varsinkin mustassa kesämekossaan hän on hengästyttävä.

Sama täällä, olen kyllä kuvitellut että minä " yksityisesti" katselen kun en ole nähnyt paikalla toisia:((
        Onneks arenasta voi paikata kun ennusteet menee ohi. Voithan Sinäkin areenasta jälkikäteen kuunnella ennustuksen mutta laitathan kädet silmille.

• tuttu putkimies

Anne Borgström syntynyt 1964.

• Stadilaine

Nuorihan ihminen on vielä jos on syntynyt 1964. Erittäin myönteisen kuvan ainakin minä olen hänestä saanut kun katson säätiedotteita.

• onko 65 vai 66?
        Stadilaine kirjoitti:

Nuorihan ihminen on vielä jos on syntynyt 1964. Erittäin myönteisen kuvan ainakin minä olen hänestä saanut kun katson säätiedotteita.

suomessa jäädään eläkkeelle 63-68 vuotiaina, paljonko halosen ikä on?

• täyttää
        onko 65 vai 66? kirjoitti:

ensi jouluaattona 65. Eli kun arvojohtajamme jää eläkkeelle tasavallan prsedentin tehtävästä 1.3.2012, on hän 68.

• tuttu putkimies
        Stadilaine kirjoitti:

Niin, en minä käsittääkseni häntä ole vanhaksi haukkunutkaan.

• mitä arvot sillä on?
        täyttää kirjoitti:

ensi jouluaattona 65. Eli kun arvojohtajamme jää eläkkeelle tasavallan prsedentin tehtävästä 1.3.2012, on hän 68.

Joo ne arvot on jääneet hämäriksi, siis sehän lähinnä vaan matksutelee kommarimaissa veronmaksajien rahoilla ja vastustaa Natoa ja supisee Putinin korvaan ja repii Bushia solmiosta.

Kovin on punaiset arvot.

• ULOSANNIN JA KÄYTÖKSEN
        onko 65 vai 66? kirjoitti:

TAKIA ON VARMAANKIN JO 99 JA TULE JO PENTTI VÄHINTÄÄN SAMAN VERRAN molemmat eläkkeelle ja heti vievät SUOMI neitoa alaspäin kuin lehmän häntä.ÖKS!!!

• nuori.
        täyttää kirjoitti:

Seuraava presidentti , joka on ilmeisesti Urpiainen on sitte nuori häneen verrattuna.

• demokratia
        mitä arvot sillä on? kirjoitti:

Joo ne arvot on jääneet hämäriksi, siis sehän lähinnä vaan matksutelee kommarimaissa veronmaksajien rahoilla ja vastustaa Natoa ja supisee Putinin korvaan ja repii Bushia solmiosta.

Kovin on punaiset arvot.

Enemmistö äänestäneistä halusi Tarjan ja Tarjan arvot mieluummin kuin Saulin. Vaikka olisihan Saulistakin tullut "työväen presidentti", jos olisi enemmistön saanut taakseen.

• sale on ok.
        demokratia kirjoitti:

Enemmistö äänestäneistä halusi Tarjan ja Tarjan arvot mieluummin kuin Saulin. Vaikka olisihan Saulistakin tullut "työväen presidentti", jos olisi enemmistön saanut taakseen.

Naiset ne Halosen pressaksi äänesti, ei Suomessa on punikkeja kuin 30% äänestysikäsistä, niin kiitos Kirsi Pihojen ja muiden Kokoomuyksen pikkurouvien jotka äänesti sukupuolta.

Halosen aatteet ei ole työtätekevien, Sale on työtä tehnyt ja tekee, mummo senkun kieroilee.

• Anonyymi

AB on syntynyt 1956

• Anonyymi

Silmäniloa vielä pitkäksi aikaa. 🤗

• Anne-fani

Mielestäni meteorologi-Annelle sopis silmälasit ja odotan innolla koska hän hankkii ne. Koska Annella on ikää jo 40 ja risat, niin silloin tulee yleensä silmälasien hankinta ajankohtaiseksi sellaisellakin, joka ei ole aikaisemmin tarvinnut laseja. Jos olisin Annen tuttava, kehottaisin häntä ainakin käymään optikolla. Annen iän huomioonottaen olisi todennäköistä, että hänelle määrättäisiin rillit nenälle. Onhan toki mahdollista, että Annella on jo silmälasit, mutta ehkä hänen ei tarvitse käyttää niitä jatkuvasti tai sitten hän käyttää piilolinssejä.

• säätäseuraavazzz

Fiksu nainen ja fiksun näköinen

• Anonyymi
        säätäseuraavazzz kirjoitti:

Fiksu nainen ja fiksun näköinen

Mukavasti pusero kiristää rintojen kohdalta. Siis ei pikkutissit kyseessä. Kädenliike on elegantti.

• ...........

Ulkonäöstä päätellen. On se perkele, ettei kanavalle löydy nuorempia ja nätimpiä naisia säätä kertomaan.

• PilviLeena

nuori ja kaunis sääneito Liisa Peltonen. Ala katsella sitä niin saat kicksejä säätiedotusten katselusta:D
        Mun mielestä miesmeteorologit on kaikki ihan homppelin näköisiä,ainakaan pukeutuminen ei ole kaikkein miehekkäintä kirkuvanvärisine puvuntakkeineen ym. ja äänikin jotenkin ei miehekäs) niin että tarvittais tuonne miesmeteorologirintamallekin jotain silmänruokaa näin naisia ajatellen:)Joku tumma, pitkä komea mies jolla pilkottais mustat rintakarvat huolimattomasti napitetun paidan kaula-aukosta ennustais säätä ihanalla altollaan niin ei olis väliä vaikka lupais sadetta kokokesäks kunhan sais katsella sellaista.(Kuola valuu meikäläisellä jo pelkästä ajatuksesta..)

http://www.opintoluotsi.fi/fi-FI/Artikkelit/Meteorologi_tuntee_pilvet_ja_poudat/

• ja Mette Mannonen
        PilviLeena kirjoitti:

nuori ja kaunis sääneito Liisa Peltonen. Ala katsella sitä niin saat kicksejä säätiedotusten katselusta:D
        Mun mielestä miesmeteorologit on kaikki ihan homppelin näköisiä,ainakaan pukeutuminen ei ole kaikkein miehekkäintä kirkuvanvärisine puvuntakkeineen ym. ja äänikin jotenkin ei miehekäs) niin että tarvittais tuonne miesmeteorologirintamallekin jotain silmänruokaa näin naisia ajatellen:)Joku tumma, pitkä komea mies jolla pilkottais mustat rintakarvat huolimattomasti napitetun paidan kaula-aukosta ennustais säätä ihanalla altollaan niin ei olis väliä vaikka lupais sadetta kokokesäks kunhan sais katsella sellaista.(Kuola valuu meikäläisellä jo pelkästä ajatuksesta..)

http://www.opintoluotsi.fi/fi-FI/Artikkelit/Meteorologi_tuntee_pilvet_ja_poudat/

ovat aivan ihania ja kauniita,Tosin kummallakin povi puuttuu.Muttei se haittaa.Liisa on hyvin sujuvasanainen,Mette kovin ujo,mutta molemmat ihanan ihania !

• Siinai
        PilviLeena kirjoitti:

Kysykää miesmetereologiksi Dan Steinbockia. En tiedä missä nykyään luuraa, mutta nauratti joskus 70- 80-luvuilla kun esiintyi TV:ssä ja aikakauslehdissä juuri tuollaisena kuin kuvasit. Käkkäräpää, alaspäin kääntyvät viikset ja paita napaan asti auki. Kakkärärintakarvat pursusivat silmille.

Kysykää - voi hyvinkin olla että lähtisi. Jos on vaiukka työttömänä.

• SilmäniKatsellutSäitä79v

Tämä sääneito on edelleenkin silmäni ilo!

• 45+alvi

Anne on kaunis ....ihan I H A N A

• Pelle53

Parhaan näköinen nainen ikäisekseen Suomessa, ainakin vartaloltaan.
      Hyvin kehittynyt työssään, alussa vuosia sitten oli epävarmempi ja sotkeentui usein.

Muista:
      Nelosen Kerttu on tosi söpö ja kehittyy koko ajan.
      Kolmosen Joanna ihana ja söpö, aika epävarma, näyttökäsi aivan tönkkö.

Siinä jotain Savon suunnalta, kommentoikaa!

• m34 lkjäölkjas

Mehukas...

• menestystä hänelle

Veikkaisin kuitenkin 35 v olevan jo paremmalla puolella. Kainis on hän kuitenkin ja hiukset on oikeen upeet. Osaa pitää privaatti asiat ominaan, siis ei hypi näissä fakta lehdissä kertomassa juttuja, kuten moni ns. julkkis tekee.

• HerraXXXX

..upea nainen! Tajuttoman kaunis.

• anterorr

ON IHKU......

• Vesku 1980

Jumankeuta, jos Annen kanssa voisi olla silleen niin....! Wau!

• Kundi maalta
        Vesku 1980 kirjoitti:

Jumankeuta, jos Annen kanssa voisi olla silleen niin....! Wau!

Ooh, mikä nainen. En paljoo säästä piittaa, mut Anne. Sen kun sais opettamaan vähän seksin saloja..

• C. G Gaymerheim

Annen täytyy olla jotakuinkin syntynyt sotien jälkeen kun miehet palasivat rintamalta sukset jalassa ja sauvat kädessä että se täytyy olla saanu alkunsa toisden maailman sodan jälkeen hetimiten reppuselässä.

• Hiusfani

Minne katosi Annen kaunis pitkä tukka????

• annefannifani
        Hiusfani kirjoitti:

Sähäkän näköinen lyhyessä tukassa!

• nm
        Hiusfani kirjoitti:

syöpähoidot vieny pitkän tukan ja nyt uutta kasvaa??

• onko sairautta?
        nm kirjoitti:

syöpähoidot vieny pitkän tukan ja nyt uutta kasvaa??

tuli mieleen, että olis ollut syöpähoidoissa?? Muutenkin ulkoinen olemus muuttunut ja laihtunut ja kasvot kärsineet...ikävä juttu jos syöpä kyseessä, mutta tiedän monia jotka selvinneet vaikka tauti uusinut useita kertoja. Näyttää siltä että tukka on tasan samanpituinen, eli jos ei ole pois lähtenyt tukka on ajettu juurta myöten...

• Kokovartalokääntö
        Hiusfani kirjoitti:

Pitkällä tukalla ainakin se kääntyi koko vartalolla aina kuin robotti. Miksei kääntänyt päätään? Ihan kuin niska olis jokin puupökkeklö eikä kääntyis lainkaan. Joko pää kääntyy nyt kun on lyhyemmpi tukka? En nimittäin katsele koskaan näitä säätiedotuksia. Lehdestä näkee viikon ennustuksen eteenpäin.

http://annefans.blogspot.com/

• tbnteyhte

Veikkaisin 75v on niin turvonnut ja rapistunut.

• Osaan lukea/yliopist

Etsikää hyvät ihmiset netistä:

On syntynyt vuonna 1964!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Anne_Borgström

On yhä namu! NAM!

t. Poju 29v

• 59-nuori tätsykkä

Siis luulis että Anne itse kirjoittelee täällä noita NAMINAMI-juttuja muka nuorena miehenä;DDDDD Siis ikäistään vanhemman näköinen tavallinen keski-ikäinen tanttura on :O Ihmettelen että näin pitkä ketju saatu. On siellä telkkarissa ihan OIKEASTIKIN mielenkiintoisia ja haluttavan näköisiä naisia. Ei voi kuin ihmetellä...

• 33-vuotias poju
        59-nuori tätsykkä kirjoitti:

Siis luulis että Anne itse kirjoittelee täällä noita NAMINAMI-juttuja muka nuorena miehenä;DDDDD Siis ikäistään vanhemman näköinen tavallinen keski-ikäinen tanttura on :O Ihmettelen että näin pitkä ketju saatu. On siellä telkkarissa ihan OIKEASTIKIN mielenkiintoisia ja haluttavan näköisiä naisia. Ei voi kuin ihmetellä...

On se anne Namu :)

Pylly on tosi nätti ja muutenkin sexy!

Joku laittanut videoita Youtubeen. Tässä yks viime vuodelta:

Namia nam:

http://www.youtube.com/watch?v=J6RWcoOxjhA

• sev44
        33-vuotias poju kirjoitti:

On se anne Namu :)

Pylly on tosi nätti ja muutenkin sexy!

Joku laittanut videoita Youtubeen. Tässä yks viime vuodelta:

Namia nam:

http://www.youtube.com/watch?v=J6RWcoOxjhA

Annella vielä nuo ihanat pitkät hiukset..... Ei tuosta nainen voi enää paljon kauniimmaksi tulla.

• mieselukka69

kundit ei oo tainu vähään aikaan kuokkia kun rukkasta..jotenkin semmonen fiilis

• Äly hoi 123456...

Joo. Ei taida olla kaksisella älykkyysosamärällä varustettuja kirjottelijoita. Jotkut kuvittelee, että epämääräisen nimimerkin takaa voi huudella mitä tahansa.

Anne B. ansaisee kunnioitusta aivan toisella tavalla kuin mihin tämänkin ketjun kirjoittajat kykenevät. Slikonijulkkistyrkyt on sitten ehkä asia erikseen.

• suuta suppuun

Eikö tuo ole aika arveluttavaa nimitellä iäkästä rouvaa "vanhaksi a-kaksi"

• varttohuru

Synt. 1964

• Annefani

Anne oli ainakin aiemmin tosi upea "luolanainen" vielä pidemmässä tukassaan. Hakannut muutenkin aina kaiken maailman tyrkkyjulkkikikset aidolla seksikkyydellään ja naisellisuudellaan. Ja iällä ei tosiaan mitään tekoa kauneuden ja seksikkyyden kanssa, nainen usein upeimmillaan juuri 40-50-vuotiaana. Monet äidit paljon kauniimpia kuin puolta nuoremmat tyttärensä. Myös luonne ulkonäössä näkyy. Vain pikkupojat (ja tytöt) muovisia barbeja yleensäkään ihailee.

• Satakoon

Anne on juuri parhaassa iässä.Nainen on NAINEN vasta yli 50-v. Söpö,kaunis,herttainen UPEA.Siinä Anne.toki miekii haluisin...........viettää kahvihetken hänen kanssaan,vaikkapa kauppatorilla

• Karoliinavonkungsdotter

Mun äijä tykkää ylikovasti Annesta. Mä olen ihan mustasukkainen. Mikä Annessa oikein viehättää. En ymmärrä. Vaikka mä kuinka meikkaan ja laihduta, niin äijä puhuu vain Annesta.

• Keskenikäinen

Se sun äijäs Anne on se pumpattava Anne. Kai se siitä tykkää kuin hullu puurosta. jos sinä et anna sille sitä, mitä mies kaipaa.

• TTHH

Anne on varmaan 53 v ja on arvokkaan nätti ja on hyvät pöminät reisien välissä kun pääsis nuoleen on pakko runkata ja huutaa Annea apuun

• mies_kone

Anne täyttää tänä vuonna 53 vee mutta ei kun paranee ulkoisesti. Upea vartalo, upeat hiukset taas, ja seksikkäät kasvot! Anne B on minun makuun ja olisi elämän kohokohta jos pääsis...

• nyrkkikyllikkion
        mies_kone kirjoitti:

Anne täyttää tänä vuonna 53 vee mutta ei kun paranee ulkoisesti. Upea vartalo, upeat hiukset taas, ja seksikkäät kasvot! Anne B on minun makuun ja olisi elämän kohokohta jos pääsis...

Eikö sulla ole omaa muijaa?

• Stadin.gimma

Mistä tämä 1964 on vedetty syntymävuodeksi?
      Oli ystäväni luokkakaveri koulussa, joten syntynyt v. 1957-1959.

• Anonyymi

Ei voi olla totta, koska hän olisi siinä tapauksessa täyttämässä tänä vuonna 70 v.

• Anonyymi

About ( noin) 56V kertoi Google tanaan ...

• Anonyymi

Sinkku, syntynyt v.1964 eli 6-kymppinen.

• Anonyymi

Onko Anne nykyään Muukkonen

• Anonyymi

100- vuotta.

• Anonyymi

hieman kiukkuselta vaikutti tuohon säätiedotuksen alkuun. Pitää kattoa hyvin tarkkaan tu 20.30 sää lähetys. Mikä häntää kiukuttaa...

• Anonyymi

kyllästynyt sormileikkeihin.

• Anonyymi

Ihan fiksun oloinen nainen ja ikäisensä näköinen.

• Anonyymi

Tänään Anne oli kyllä taas NIIN Haluttava🌞

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      2571
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      205
      1198
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1111
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      933
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66