Mikä on paras anime mitä olette koskaan nähneet?
Anime gallup!!!
13
834
Vastaukset
- Mirieh*
Eipä voi parasta nimetä mut kyl jotain suosikkeja on ^^
Naruto, Rurouni Kenshin, Chobits, King of Bandit Jing, Slayers, HxH, Shaman King, Hikaru no Go, Prince of Tennis, Ranma½, Scryed... ym ym - Laichi
En nyt osaa sanoa mikä olis paras anime, kaikissa on jotain hyvää.
Suosikkejani ovat mm. Rurouni Kenshin, Inuyasha, The Vision of Escaflowne, Full Metal Panic!, Hellsing ja Trigun. - Mimi
... ehdoton suosikki on Rurouni Kenshin, perässä tulee Inu Yasha, The Slayers, Ranma½, .Hack//Sign... Niitä on monia! ^_^'
- Himura_Kenshin
Ikuisuuskysymys. Minulla ei ole varsinaista suosikkia, vaan suosikit joka genrestä, koska esim. Narutoa ja Neon Genesis Evangelionia on vaikea vertailla. Kumpikin loistavia, mutta eri genreissä.
Jos nyt unohdetaan genrerajat, niin ikisuosikikseni voisin mainita Rurouni Kenshinin. Muita suosikkeja (satunnaisjärjestyksessä) ovat Ranma ½, Inuyasha, Slayers/Next/Try, Naruto, Neon Genesis Evangelion, Trigun, Maison Ikkoku ja Saber Marionette J/Again/To X - Erno
Vain yksi on ylitse muiden, nimittäin Cowboy Bebop.
Toki muitakin huippusarjoja löytyy, mutta CB:ssa vain on sitä JOTAIN, mikä muilta uupuu. - Kilpe
Azumanga Daioh, still going strong!
btw... on aika mättöpainotteista nuo teijän lempianimet. *sigh*
Go with the flow, niin kai se on? - Hisoka
Minun top 5:ni:
1/ Yami no matsuei
2/ Rurouni Kenshin
3/ Yu yu hakusho
4/ Neon genesis evangelion
5/ Nightwalker - Yuhi
Toi oli vähä liian helppo! Rurouni Kenshin!
- EveAngel
Paras. Ikinä.
Ja miksi. Koska se on upeasti piirretty, surrealistinen ja dramaattinen.
Tv-sarjoista paras on Serial Experiments Lain. Samoin perustein kuin edellinen. - Usagi
No oolrait, nyt kaikki aattelee, että mä oon joku 10-vuotias penska, ku mun suosikkianime/manga sattuu oleen Sailor Moon. Mut onhan tässä jo pian 15 täytetty... Sailor Moon oli mun ekoja animeja (ekan kerran katoin about 8-vuotiaana, vaikken siitä mitään ymmärtänytkään), ja pidän siitä vieläki, erityisesti mangasta. Henkilöt ovat unohtumattomia ja juonikin on hieno, vaikkakin anime junnaa yleensä kauan samassa kohdassa, mut ei se kauheesti haittaa. Mun mielestä on yksinkertasesti hauskaa katella mun suosikkihenkilöiden toilailuja! Kaikilla mahdollisilla kielillä (jopa ruotsiksi, mut japaniksi ylivoimasesti paras!). Ois kiva tietää, oonko ainoa Sailor Moon -fani täällä...
- hippiainen
NARUTO on ehdoton suosikki! (lempihahmot on Uchiha Itachi, Uchiha Sasuke ja Nara Shikamaru!)
toisena tulee ONE PIECE! todella hyvä!(lempihahmot Ace Feuerfaust ja Lorenor Zorro!) - San
Paras on ehkä tähän mennesä Henkien kätkemä, toisena Princess Mononoke ja kolmantena Laputa-Castle in the sky
- rin.okumura
Ao no exorcist~
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758