Anime gallup!!!

minä vaan...

Mikä on paras anime mitä olette koskaan nähneet?

13

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirieh*

      Eipä voi parasta nimetä mut kyl jotain suosikkeja on ^^

      Naruto, Rurouni Kenshin, Chobits, King of Bandit Jing, Slayers, HxH, Shaman King, Hikaru no Go, Prince of Tennis, Ranma½, Scryed... ym ym

    • Laichi

      En nyt osaa sanoa mikä olis paras anime, kaikissa on jotain hyvää.
      Suosikkejani ovat mm. Rurouni Kenshin, Inuyasha, The Vision of Escaflowne, Full Metal Panic!, Hellsing ja Trigun.

    • Mimi

      ... ehdoton suosikki on Rurouni Kenshin, perässä tulee Inu Yasha, The Slayers, Ranma½, .Hack//Sign... Niitä on monia! ^_^'

    • Himura_Kenshin

      Ikuisuuskysymys. Minulla ei ole varsinaista suosikkia, vaan suosikit joka genrestä, koska esim. Narutoa ja Neon Genesis Evangelionia on vaikea vertailla. Kumpikin loistavia, mutta eri genreissä.

      Jos nyt unohdetaan genrerajat, niin ikisuosikikseni voisin mainita Rurouni Kenshinin. Muita suosikkeja (satunnaisjärjestyksessä) ovat Ranma ½, Inuyasha, Slayers/Next/Try, Naruto, Neon Genesis Evangelion, Trigun, Maison Ikkoku ja Saber Marionette J/Again/To X

    • Erno

      Vain yksi on ylitse muiden, nimittäin Cowboy Bebop.
      Toki muitakin huippusarjoja löytyy, mutta CB:ssa vain on sitä JOTAIN, mikä muilta uupuu.

    • Kilpe

      Azumanga Daioh, still going strong!

      btw... on aika mättöpainotteista nuo teijän lempianimet. *sigh*
      Go with the flow, niin kai se on?

    • Hisoka

      Minun top 5:ni:
      1/ Yami no matsuei
      2/ Rurouni Kenshin
      3/ Yu yu hakusho
      4/ Neon genesis evangelion
      5/ Nightwalker

    • Yuhi

      Toi oli vähä liian helppo! Rurouni Kenshin!

    • EveAngel

      Paras. Ikinä.

      Ja miksi. Koska se on upeasti piirretty, surrealistinen ja dramaattinen.

      Tv-sarjoista paras on Serial Experiments Lain. Samoin perustein kuin edellinen.

    • Usagi

      No oolrait, nyt kaikki aattelee, että mä oon joku 10-vuotias penska, ku mun suosikkianime/manga sattuu oleen Sailor Moon. Mut onhan tässä jo pian 15 täytetty... Sailor Moon oli mun ekoja animeja (ekan kerran katoin about 8-vuotiaana, vaikken siitä mitään ymmärtänytkään), ja pidän siitä vieläki, erityisesti mangasta. Henkilöt ovat unohtumattomia ja juonikin on hieno, vaikkakin anime junnaa yleensä kauan samassa kohdassa, mut ei se kauheesti haittaa. Mun mielestä on yksinkertasesti hauskaa katella mun suosikkihenkilöiden toilailuja! Kaikilla mahdollisilla kielillä (jopa ruotsiksi, mut japaniksi ylivoimasesti paras!). Ois kiva tietää, oonko ainoa Sailor Moon -fani täällä...

    • hippiainen

      NARUTO on ehdoton suosikki! (lempihahmot on Uchiha Itachi, Uchiha Sasuke ja Nara Shikamaru!)
      toisena tulee ONE PIECE! todella hyvä!(lempihahmot Ace Feuerfaust ja Lorenor Zorro!)

    • San

      Paras on ehkä tähän mennesä Henkien kätkemä, toisena Princess Mononoke ja kolmantena Laputa-Castle in the sky

    • rin.okumura

      Ao no exorcist~

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1927
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1729
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1326
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1186
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe