Mikä on paras anime mitä olette koskaan nähneet?
Anime gallup!!!
13
851
Vastaukset
- Mirieh*
Eipä voi parasta nimetä mut kyl jotain suosikkeja on ^^
Naruto, Rurouni Kenshin, Chobits, King of Bandit Jing, Slayers, HxH, Shaman King, Hikaru no Go, Prince of Tennis, Ranma½, Scryed... ym ym - Laichi
En nyt osaa sanoa mikä olis paras anime, kaikissa on jotain hyvää.
Suosikkejani ovat mm. Rurouni Kenshin, Inuyasha, The Vision of Escaflowne, Full Metal Panic!, Hellsing ja Trigun. - Mimi
... ehdoton suosikki on Rurouni Kenshin, perässä tulee Inu Yasha, The Slayers, Ranma½, .Hack//Sign... Niitä on monia! ^_^'
- Himura_Kenshin
Ikuisuuskysymys. Minulla ei ole varsinaista suosikkia, vaan suosikit joka genrestä, koska esim. Narutoa ja Neon Genesis Evangelionia on vaikea vertailla. Kumpikin loistavia, mutta eri genreissä.
Jos nyt unohdetaan genrerajat, niin ikisuosikikseni voisin mainita Rurouni Kenshinin. Muita suosikkeja (satunnaisjärjestyksessä) ovat Ranma ½, Inuyasha, Slayers/Next/Try, Naruto, Neon Genesis Evangelion, Trigun, Maison Ikkoku ja Saber Marionette J/Again/To X - Erno
Vain yksi on ylitse muiden, nimittäin Cowboy Bebop.
Toki muitakin huippusarjoja löytyy, mutta CB:ssa vain on sitä JOTAIN, mikä muilta uupuu. - Kilpe
Azumanga Daioh, still going strong!
btw... on aika mättöpainotteista nuo teijän lempianimet. *sigh*
Go with the flow, niin kai se on? - Hisoka
Minun top 5:ni:
1/ Yami no matsuei
2/ Rurouni Kenshin
3/ Yu yu hakusho
4/ Neon genesis evangelion
5/ Nightwalker - Yuhi
Toi oli vähä liian helppo! Rurouni Kenshin!
- EveAngel
Paras. Ikinä.
Ja miksi. Koska se on upeasti piirretty, surrealistinen ja dramaattinen.
Tv-sarjoista paras on Serial Experiments Lain. Samoin perustein kuin edellinen. - Usagi
No oolrait, nyt kaikki aattelee, että mä oon joku 10-vuotias penska, ku mun suosikkianime/manga sattuu oleen Sailor Moon. Mut onhan tässä jo pian 15 täytetty... Sailor Moon oli mun ekoja animeja (ekan kerran katoin about 8-vuotiaana, vaikken siitä mitään ymmärtänytkään), ja pidän siitä vieläki, erityisesti mangasta. Henkilöt ovat unohtumattomia ja juonikin on hieno, vaikkakin anime junnaa yleensä kauan samassa kohdassa, mut ei se kauheesti haittaa. Mun mielestä on yksinkertasesti hauskaa katella mun suosikkihenkilöiden toilailuja! Kaikilla mahdollisilla kielillä (jopa ruotsiksi, mut japaniksi ylivoimasesti paras!). Ois kiva tietää, oonko ainoa Sailor Moon -fani täällä...
- hippiainen
NARUTO on ehdoton suosikki! (lempihahmot on Uchiha Itachi, Uchiha Sasuke ja Nara Shikamaru!)
toisena tulee ONE PIECE! todella hyvä!(lempihahmot Ace Feuerfaust ja Lorenor Zorro!) - San
Paras on ehkä tähän mennesä Henkien kätkemä, toisena Princess Mononoke ja kolmantena Laputa-Castle in the sky
- rin.okumura
Ao no exorcist~
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232698- 1702109
- 1001396
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1241380Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631326HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio301217En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771171Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.481150Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078