mikä ajaa rapumiehen vieraisiin...

sivusta_tsekannut..

Hei Ravut!
Kertokaapa te mikä ajaa parisuhteessa olevan ravun vieraisiin?
Jos sanotaan että rapu on herkkä ja haavoittuvainen niin eikös sivusuhteet ole kuitenkin aika rankka juttu ravullekkin?
Itse olen hengaillut pari kuukautta varatun rapumiehen kanssa, ei hän ole eroamassa vaimostaan enkä sitä edes halua mutta joku tuossa eiemmin kirjoittikin että rapu on pelimies..
mitenkäs kun suhteen päättää tähän rapuun niin onko ravun helppo erota myös sivusuhteista.

5

1866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika väite...

      rapumies ei mene yleensä sänkyyn ilman syvää luottamusta ja rakkautta. joten väite että rapu pettäisi on aika outo.

      horoskoopit ei kerro kaikkea ihmisestä mutta väitän että rapu on sellainen jonka voi odottaa pettävän kaikkein vähiten noin keskimäärin.

      itselläni ei edes seisoisi vieraan kanssa

    • -rapunaineneen-

      hmm..

      mielenkiintoista oikeesti: jotkut ravut on tollasia pelureita ja jotkut ei.
      haluaisin tähän tällaista tietoa lisää..

    • peilin eteen

      Rapu ei yleensä petä ketään kumppania johon se
      on sitoutunut,mutta suhteen viileytyminen eli
      rakkauden tunteen väheneminen voi ajaa rapun
      vieraisiin täytämään rakkauden tunteen vähene-
      mistä.
      Ravun täytyy saada tietty määrä rakkautta jotta
      se pysyy uskollisena kumppanilleen.

      Itselläni rapuna on nykyisin ollut vaikeaa
      kun viilentymistä on tapahtunut,ois ollut
      tilaisuuskin siihen,mut keskustelu toisen
      vieraan naisen kanssa on auttanut ja sanoihan
      hän minulle et niin ei voi tehdä kaverille.

      Ja ainahan hunosta suhteesta pääsee pois jos on
      paha olla.Pitää vain sanoa suoraan se kumpanil-
      leen rehellisesti.Vaikka se riipisi,raastaisi,
      leikkaisi veitsen tavoin omaa sisintään mitä
      tuntee.

    • ilina

      Seurusteltuani rapumiehen kanssa pidemmän tovin, todistin miesrapujen suhteen ja rakastamisen tunteen perustuvan fyysiseen kontaktiin. Hyvin meni, kun jaksoi huomioida haleilla, pusuilla ja kädestäpitämisellä. Huonoina päivinä ei itse jaksanut olla lähmittävänä/lähmijänä koko ajan, joka korreloitui myös suhteen laatuun ja miehen tuntemukseen suhteesta. Pidempi (viikon-kahden) erossaolo ei tee hyvää suhteelle. Valitettavasti näin.

    • Rapu itsekkin

      No itse olen ollut on/off suhteessa kauris miehen kanssa yli 2 vuotta ja vaikeeta on ollut (tietenkin paljon hyvääkin). Itse olen käynyt vieraissa jonkun verran(humalassa kylläkin). Mutta miettinyt syytä siihen hyvinkin paljon. yksi syy on varmasti tyytymättömyys nykyiseen parisuhteeseen. mies osaa olla etäinen ja kylmä välillä ja tuntuu, että ei saa mitään toisesta irti. Tarvitsen kuitenkin syvällisen kumppanin, paljon hellyyttä ja rakkautta.

      haen ehkä sitä huomiota ja tunnetta jostain muualta sitten. jos se ei rakasta sua niin eiköhän se pysty susta helpommin irrottamaan. Tai jos se rakastais sua oikeesti niin silloin varmaan vaimo jäis nopeestikin.

      Rapu on varmasti uskollinen kumppanilleen jos se on tyytyväinen parisuhteeseen. rapu etsii sielunkumppania, tunnetta, hellyyttä, tunne-älyä.. jne.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe