aina juhlapyhinä? Miksi???
Eikö enää osata juhlia mitenkään muuten että vielä aamullakin olisi onnellinen olo?
Riitoja tappeluja
miksi, oi miksi
2
753
Vastaukset
- valitettavasti.......
Ihan samaa olen vuosikaudet miettinyt, mutta olen alkanut mukautumaan siihen, että tämä on itsepäinen ja riitaisa kansa.
Sotakin entistä neuvostoliittoa vastaan voitettiin suomalaisella sisulla.
Ei tämä kansa osaa juhlia ilman tappeluja ja viinaa, valitettavasti.- eivät olisi olleet Suomessa
sotavuosina, olivat venäläiset vyöryneet rajan yli.Se suomalainen sisu on vanhan ajan satua, jota tarvittiin ennen talkootöissä ja ruoan hankinnassa nälkävuosina. Jos sitä sisua vielä olisi, olisi joka perheellä oma talo, talkoilla rakennettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221