Duunarin unelma

Duunari

Aamulla kun olin juuri avannut tietokoneeni, toimitusjohtaja ilmoitti, että tänän tulee meille uusi työntekijä tutustumaan paikkaan, ja meidän pitäisi vuoroillamme kertoa hänelle työpaikasta. No mikäs siinä, ajattelin ja aloitin päivän työt. Ruokatunnilta palatessani näin että uusi työntekijä oli jo tullut ja oli siinä yläkertaan johtavien rappusten juurella takki ja laukku käsivarsillaan. Ohi mennessäni toimitusjohtaja sanoi naiselle, että tässä on "Matti Meikäläinen" hän on meidän.. jnejne, ja tervehdin häntä ja loikin portaat ylös.

Sitten tuli minun vuoroni kertoa hänelle omasta toimenkuvastani ja millai projektit etenevät minun näkökulmastani. Nappasin mukaan työaineistoja ja menimme neuvotteluhuoneeseen. Kohtuullisen mukavannäköinen nainen ajattelin istuutuessamme pöydän ääreen. Meillä synkkasi tosi hyvin ja kun olin päässyt jännityksestäni eroon, niin oli tosi mukava keskustella. Yhdessä vaiheessa asentoa vaihtaessani sääreni osui hänen jalkaansa ja lievästi oletettavasti punastelin ja pyytelin ohi mennen anteeksi. Mitäs tuosta, hän vastasi hymyillen. Keskustelumme aikana hän suki hiuksiaan, paljasti korvanlehtiään, ojenteli kaulaansa... näistä olen joskus kuullut puhuttavan flirttailuina. Mulle flirttailuja? Tuntui uskomattomalta.

Jotain kaksi tai kolme viikkoa myöhemmin kun katselin häntä työntouhussa, niin ajattelin, että oisko mahdollista jos kävisi niin mukavasti, että jäisimme tänne kahdestaan. Tunsin kyllä vähän olevani huono tyyppi sellaisine ajatuksine hänestä. Pikkuhiljaa sitten kävi niin, että jäimme sinne kahdestaan. Huikkasin sitten hänelle, että eikö työt meinaa loppua? Pitkästä projektista manaillen hän puisteli päätään. Ehdotin hänelle, että pidetäänkö pieni kahvipaussi. Menimme keittiöön juomaan kupit kuumaa ja puhuimme näistä työasioista. Sitten puheet muuttuivat pikkuhiljaa intiimeimmäksi ja hän alkoi kertoa enemmän itsestään. Puheet menivät seksiin.

Niistä puhuessamme huomasin hänen kovettuneet nänninsä, ja ajattelin, että taitaa olla ehkä pikkuisen kiihottavaa keskustella näistä. Päätin ottaa vähän rohkeamman linjan ja kokeilla mitä hän meinaa siitä. No hän innostui, mikäs sen mukavampaa. Jutut olivat sitä luokkaa, että hänen piti ihan käsillä näyttää miten entinen siippa kouri rintoja naidessa. hän tyhjensi kuppinsa ja kääntyi tuolinsa kanssa minuun päin, ja tietysti katselin himokkain silmin hänen reittään joka tuli näkyviin kun hame vähän ruttaantui istuessaan huonosti. hän huomasi sen ja kysyi naurahtaen, että näyttääkö hyvältä:) Hymähdin myöntävästi ja hymyilin. Ajattelin, että hän ei voi tehdä sitä ihan pilan päiten. No mutta... hän tokaisikin, että hänen täytyy mennä jatkamaan töitä. Samalla hän pyysi apua, että tulisin näyttämään, miten "tietty toimenpide tietokoneella" tehdään. Menimme hänen työpisteeseen. Hän istuutui tuolillensa, pudotti toisen kenkänsä ja laittoi nilkkansa toisen reitensä alle. Taisi tehdä sen ihan tahallaan, ajattelin, ja samalla hän kääntyi minuun päin. Tottakai minulla alapäässä alkoi tapahtumaan katsellessani sitä kaunista näkyä. Jälleen hän asetteli hiuksiaan korvien taakse, paljasteli kaulaansa ja hymyili. Sitten heitin jotain jotain todella typerää... sanoin, että näytäpä tuota kaulaa vielä kerran tuollai niin isken siihen hampaani... voi helvetti että tunsin itseni todelliseksi flirttailun ammattilaiseksi. Hän vain hymähti myöntyvästi, hymyili ja tokaisi, että ai näin vai. Ajattelin, että se puheista, astuin lähemmäs ja kumarruin häneen päin, upotin sormeni hänen hiuksiinsa ja painoin huuleni hänen kaulalleen. Hän huokasi inahtaen "no vihdoinkin" ja kietoi kätensä selkäni taakse ja veti mut syliinsä. Suutelin ja näykin hänen kaulaansa ja korvanlehtään ja silittelin sormenpäilläni hänen päänahkaansa ja niskaansa. Hän huokaili ja tokaisi, että "oot tainnut tehdä näin ennenkin" Hän nosti puseroni ylös ja silitteli mun selkää, hyväili kylkiä ja tunsin, että hän aikoo avata housuni. Noustin pääni pois hänen kaulaltaan, ja annoin hänelle tilaa avata vyön ja napit. Samalla vedin hänen puseronsa helman hameen alta pois. hän kysyi, että haluanko, että otetaan hänen pusero pois. Vastasin myöntävästi ja nostin sen hänen päänsä yli. Saman tien hän avasi myös liiviensä hakaset ja paljasti kauniit rintansa. Hän jatkoi housujeni avaamista ja minä aloin hyväillä hänen rintojaan ja kovettuneita nännejään. sormet täristen yritin olla niin taitava kuin ikinä pystyin, että hän saisi nautittavaa "yhteistyötä" työpaikalla. Kun hän sai housuni auki hän napitti paitani auki ja silitteli vatsaani ja tokaisi, että "ihana, niin miehekäs" ja suukotteli rintaani. Hän painoi minua taakse päin ja nousi tuolista ylös ja menin selälleni ja olimme jo melkein hänen työpöytänsä alla. Vatsaani suukotellen hän alkoi vetää housujani alemmas. Ja suukotellen yhä alempaa. Hän siirtyi pois jalkojeni välistä jotta saisi housuni kunnolla pois. Hän oli polvillaan vieressäni ja hänen takamuksensa oli käsieni ulottuvilla. Nostin hänen hameensa ja hyväilin kiihkeästi hänen pakaroitaan. Kun hän sai housuni ppois ja elimeni pompahti esille, hän otti sen saman tien suuhunsa ja alkoi imeä niinkuin olisi ollut vuosia ilman. Huokailin nautinnosta kuin en itsekään olisi saanut aikoihin. Siirsin käteni hänen jalkoväliinsä ja aloin puristella sitä pikkuhousujen läpi. Hän keinutti seksikkäästi lantiotaan ja levitti jalkojaan. Sanoin, että tule tänne päin ja nostin hänen toisen jalkansa pääni yli. Puristelin hänen pakaroitaan ja katselin seksikästä jalkoväliä siinä kasvojeni edessä. Nostin päätäni ja painoin huuleni hänen pikkuhousujaan vasten. Hän tuoksui todella naisellisenkiimaiselta. Nuolin hänen pilluaan satiinisten(?) pikkuhousujen läpi, josta hän inahteli kiimaisesti. Olen aina nauttinut seksileffoissa siitä kun nainen hyväilee itseään ja halusin sitä juuri nyt. Otin hänen kädestään kiinni ja ohjasin sen jalkoväliinsä. Painoin kättä märkää jalkoväliä vasten ja meinasin laueta samantien kun hän alkoi samantien puristella sitä. Hän otti kaluni pois suustaan ja kysyi huokaisten, että tykkäänkö kun hän hyväilee pillua. Vastasin , että se kiihottaa mua valtavasti. Siirsin pikkuhousut pois tieltä ja hän alkoi hyväilemään inahdellen klitoristaan. Se näytti todella kiihoittavalta. Ohjasin hänen kätensä ylemmäs kohti emätintä ja aloin painaa hänen sormiaan sisään. Hän ojensi kätensä kunnolla ja painoi ne niin syvälle kuin kykeni. Hänen pakaroitaan hyväillen katselin kuinka hän työntelee kiimassaan sormia edestakaisin märässä pillussa. Sitten halusin jo itse maistaa hänen kiimaansa. Otin hänen kätensä pois edestä ja painoin kieleni klitorikselle. Pyörittelin ja imin sitä ja nautiskelin siitä kuinka hän siitä nautti. Hän nuoli villisti kaluni vartta ja kiveksiäni. Sitten hän kääntyi päältäni selälleensä ja sanoi, että "mä haluun sua nyt heti". Pyörähdin ympäri, ja levitin hänen jalkojaan. Suukottelin reittä pitkin alas päin pillulle asti. suukottelin ylempää, vatsasta, siirryin hänen rintojensa luokse ja otin kovan nännin suuhuni ja imin ja näykin sitä. Hän keinutti lantiotaan omaani kohti ja hoki että "nai mua, nai mua nyt". Painoin kovan kaluni pään hänen klitoristaan vasten ja pyörittelin sitä. Hän huokaili ja inahteli nautinnoissaan. Hitaasti hivelin kaluni päällä pitkin hänen pilluvakoaan ja kidutin häntä. Painoin hitaasti kaluni reijälle ja pyörittelin sitä kädelläni. Rullasin kumin kaluni päälle ja painoin sen uudelleen pillulle. Hän yritti kiimaisesti painaa pilluaan kaluani vasten ja saada sen sisään. Painoin kädelläni hänen lantionsa mattoa vasten ja toisen käden laitoin hänen kaulalleen. Häneltä pääsi pitkä huokaus kun painoin hitaasti kaluni pohjaan asti. Puristin häntä hellästi kaulasta ja sanoin, että "nyt saat kalua kunnolla". Aloin työnnellä hitailla vedoilla häntä puristaen häntä kaulalta. Hän nautti siitä silminnähden. Taitaa olla hieman pervo tyttö, ajattelin. Ohjasin hänen toisen kätensä rinnalleen ja hän alkoi kiihkeästi hyväilemään sitä. Toisen kätensä ohjasin hänen jalkoväliään kohti, ja tottakai hän tiesi mistä on kyse ja laittoi sen itse sinne vauhdilla. Hän huokaili, että "tätä mä haluan, tätä juuri, ja nyt mä saan sitä". Hän hyväili aika kovakaouraisesti klitoristaan ja inahteli jatkuvasti.

Nain häntä hellästi, en halunnut mitään rynkytystä antaa. Pitkiä ja hitaita vetoja, välillä vauhtia lisäten. Otin hänen jalkataipeistaan kiinni ja levitin jalat oikein kunnolla. Hän näytti nauttivan, mitä irstaampaa se oli. Vedin kaluni pois ja irrotin kumin ja siirryin hänen päätään kohti. Hän tiesi, mitä aion, mutta silti hoki, että "nai mua suuhun, nai mua suuhun". Pakaroistani vauhtia antaen painelin kaluani suuhunsa. Nyt oli jo lähellä, mutta en halunnut laueta ennen häntä. Itseäni lepuuttaen siirryin nuolemaan hänen jalkoväliään. Levitin jalkoja kunnolla hänen auttaessaan niitä äärimmilleen. Hän otti hiuksistani kiinni ja paineli huuliani ja kieltäni pilluaan vasten ja hoki, että "nuole mua kunnolla". Työnsin kaksi sormeani hänen sisäänsä ja nain häntä niillä samalla. Menimme jälleen kuusysiin, tällä kertaa minä päällä. Hän ahmaisi kaluni suuhunsa ja imi todella taidokkaasti ja pyöritteli kieltä terskan ympärillä. Välillä hän hän vatkasi kädellään kaluani ja taas painoin sitä hänen suuhunsa. Välillä hän hoki, että "saat tehdä mulle mitä haluat". Nuolin häntä kiimaisena ja nain häntä sormillani. hän pyöritteli ja keinutteli lantiotaan ja inahteli, että "anna mulle orgasmi". Painelin kaluani hänen suuhunsa ja halusin laueta sinne. Tunsin että hän on lähellä. Nuolin ja imin hänen klitoristaan ja painelin sormiani hänen sisäänsä. Hän nosti lantionsa ilmaan ja päästi pitkään inahduksen ja parkaisun. Tunsin pillun rytmikkään puristelun hänen lauetessaan. Nuolin häntä aivan loppuun saakka vartalon nytkähdellessä. Hän päästelin nenästään äännähdyksiään samalla kun painelin kaluan hänen suuhunsa.

Käännyin kyljelleni ja käänsin hänet mukana. Otin häntä niskasta kiinni ja painelin kaluani kiimaisena hänen suuhunsa. Tunsin, että kohta tulee. Myös hän tiesi, että haluan laueta hänen suuhunsa. Hän samalla antoi pakaroistani vauhtia. Huokailin ja puristin rintaani hänen vatsaansa vasten ja poskeni oli märkää pillua vasten. sitten aloin tulemaan. Hitaasti ja kiduttavasti orgasmi mateli lähemmäs ja lähemmäs. Painauduin kovasti häntä vasten ja työntelin kaluani. Ajattelin, että nyt... nyt... orgasmi alkoi tulla voimalla ja sai mut päästämään pitkän uuuhhh... huokauksen. Hän paineli päätään jalkoväliäni kohden ja antoi mulle sitä mitä halusin. Voimakkailla purkauksilla sperma alkoi suihkuta hänen suuhunsa. Ensimmäisen suihkun tullessa hän äännähti nautinnollisenkuuloisena. Painoin pumppauksen tahdissa kaluani hänen suussaan viimeiseen asti. Pitkän tovin hän antoi kaluni sykkiä suussaan ja sitten kysyi, että oliko hän ollut hyvä rakastelukumppani. Vastasin tottakai myöntävästi, että en tajunnut enää muusta maailmasta mitään, oltiin vain sinä ja minä. Sitten hän tokaisi OstosTV -tyyliin, että "eikä siinä vielä kaikki, luuletko että tämä jää tähän kertaan", ja hymyili.

Päällepuettuamme, jäätiin vielä juttelemaan ja hän myönsi, että sen ekan päivän keskustelun jälkeen hän jo oli halunnut mua ja omien sanojensa mukaan oli jo päättänyt, että näin tulee tapahtumaan, mutta ei osannut kuvitellakaan, että se olisi jotain näin mahtavaa. Hieman siinä kyllä olin syyllisin mielin, mutta mies on aina mies. Näin se jälleen nähtiin. Ei ne naiset paskaa puhu, kun näistä asioista miehiä kritisoivat.

Olemme tämän jälkeen rakastelleet monia kertoja firman viihdereissuilla ja muinakin hetkinä kun on tullut tilaisuus. Ikävä puoli (ikävä ja ikävä) on se, että olemme rakastuneet toisiimme todella syvästi. Sen kanssa on omien perheidemme kanssa vaikea elää ja on tullut muutaman kerran todettua, että pitikö ajatella kalulla eikä aivoilla.

4

10487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melko

      PASKA, OPETTELE VITTU REALISMIA:

      • Hinku

        Sä oot niin asennevammainen sylkykuppiturpa, että voit äheltää pääsi karstaiseen puhkipantuun perseesees, siinä sulle realismia:)))))


    • Darla

      Täytyy kyllä ensin hieman paheksua sinua, että olet pettänyt vaimoasi:( Oma miehenikin harrasti työpaikkarakkautta ja jäi siitä kiinni. Varo ettei itsellesi käy niin. Muuten tuollainen toistensa löytäminen ja että käy heti yksiin "ne" ajatukset kiihoittaa mua valtavasti.

    • toinen nainen

      tiedän etten ole ainoa, joka sekoilee työpaikkaromanssissa syvien tunteiden kanssa. ehkäpä joskus haaveista tulee totta?
      tarina oli kiihottava.... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe