Itse menisin sinne oman matkani jälkeen Oulusta Rovaniemeen junalla ja sitt liftaamalla perille kaverin luo. Joskus toiste, syksymmällä pääsisin pidemmäks aikaan vaeltamaan saman kaverin kaa. Haluun todella lähtee, mutt jokin mietityttää. Odottaisko vain syksyyn..?
Vastaukset 3
- kaveri todella
oikeasti kiinnostaa niin mikään matka ei ole este.
- suhde ollut
Nyt yritetään olla vain ystäviä, seksistä hänen kaa siellä houkuttelee tietty, mutta yritän hillitä itteni. Lappi itse houkuttelee mua, ei koskaan voi tietää elänkö vielä syksyllä tms. Carpe diem.
- on vähän
suhde ollut kirjoitti:
Nyt yritetään olla vain ystäviä, seksistä hänen kaa siellä houkuttelee tietty, mutta yritän hillitä itteni. Lappi itse houkuttelee mua, ei koskaan voi tietää elänkö vielä syksyllä tms. Carpe diem.
lyhyt aika molempiin hommiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54950
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69751Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli62737- 59699
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.47644- 62623
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7596Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33593- 78486
- 37470