Miesystävälläni on kummallisia pakko-oireita pään ja suun alueella. Olen kiinnittänyt huomiota, että niitä on eniten iltaisin. Oireina ovat suun aukominen apposen ammolleen, kielen "vilauttelu" tai plärääminen suun ulkopuolella, ilman haukkominen, yskiminen ja röhiminen ym. Mistähän tämmöinen voisi johtua?
Joskus kuulemma jotkut tuntemattomat ihmiset ovat huudelleet hänelle kadulla, koska liikkeet on sen verran näkyviä ja hurjan näköisiä.
En oikein tiedä, miten pitäisi asiaan suhtautua. En ole ottanut oikein asiaa puheeksikaan koskaan. Hän on todella mukava mies, mutta onhan se kurjaa että nuo liikkeet, nykimiset, aukomiset ja kielen heiluttelut kiinnittää ihmisten huomiota ja saa pahoja katseita osakseen.
Täytyy myös myöntäää, että olen vähän pettynyt, ettei hän kerro asiasta, vaan ne tulivat täytenä yllätyksenä kun oltiin yhdessä ilta-tilaisuudessa. Säikähdin sitten, että mikä ihme hänellä on, kun hän nyki, muljautteli kurkkuaan ja ties mitä muuta. Nuo oireet voidaan pahimmassa tapauksessa myös käsittää väärin, kuten ilveilynä tai pelleilynä ym.
Hänellä on käytössää yksi psyykelääke (nimen en tiedä). Olen kysynyt sen sivuoireista, mutta aiheuttaa hänelle tätä yskää. Mutta mitä nää nykimiset sun muut on?!
Pakkoliikkeet päänalueella
4
5262
Vastaukset
- Markku.S
Oma arvaukseni on että saanut hammaspaikasta amalgaamia pikkuaivoihin josta tulee kurkun osittaista halvaus/kohtaus oireita.Kyseessä ylähampaat.
- Oletko kuullut?
Tuollaiset oireet ovat meidän perheessämme tuttuja, kun pojalla on Touretten syndrooma. Tutustu nettisivuihin, siellä on keskustelupalsta ja infoa. Se3 voisi olla yksi mahdollinen nimi vaivoille.
- on kuules
Touretten syndrooma.
Parane se ei ikinä, mutta on siihen lääkkeitäkin.
http://www.tourette.fi/Palsta/index.php - Anonyymi
No tietysti mielenterveys häiriöt. Mulla on sellasta että leuka aukeaa pakonomaisesti jatkuvasti. Lisäksi Haukon happea. Naama on muutenkin levoton. Stressi ja ahdistus ja jotkut psyyke lääkkeet aiheuttaa tota. Yritän piilottaa ne mut aina siinä ei pysty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983