Mulla on säiliökirjassa paljon sveitsiläisiä juhlamerkkejä sekaisin. Tuli mieleeni, että jos laitan aina samansävyiset merkit samaan ryhmään, on helpompi etsiä kaksoiskappaleet pois joukosta. Tiedän kokemuksesta, miten aikaavievää samanlaisten merkkien etsiminen on, kun mulla on saksalaisiakin merkkejä neljässä kansiossa, kun ei yhteen montaasataa mahdu.
Vastaukset 1
- auttaa tuohon
vaivaan. Yksi keino on myös laittaa merkit aihepiireittäin järjestykseen tai jos omistaa postimerkkiluettelon, voi kokeilla ilmestymispäivän mukaista järjestelmällisyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va561582Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3341072- 131901
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu12714Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63595- 39559
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90543- 43493
- 45478
- 44446