Lajittelu

värisävyn mukaan.

Mulla on säiliökirjassa paljon sveitsiläisiä juhlamerkkejä sekaisin. Tuli mieleeni, että jos laitan aina samansävyiset merkit samaan ryhmään, on helpompi etsiä kaksoiskappaleet pois joukosta. Tiedän kokemuksesta, miten aikaavievää samanlaisten merkkien etsiminen on, kun mulla on saksalaisiakin merkkejä neljässä kansiossa, kun ei yhteen montaasataa mahdu.

1

680

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaa tuohon

vaivaan. Yksi keino on myös laittaa merkit aihepiireittäin järjestykseen tai jos omistaa postimerkkiluettelon, voi kokeilla ilmestymispäivän mukaista järjestelmällisyyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1175
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      78
      919
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      78
      880
    4. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      414
      878
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      780
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      773
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      737
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      728
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      672
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      560
    Aihe