....edelleen KoiraSusiPoikueesta...mutta Urosta (sopivaa) ei tahdo löytyä:((
...muistaakseni Mandilla oli tiedossa HuskyKennel...? Olis kiva kysyä Prosentteja?
Kirjoita sähkäriini Suomen kautta, jos näet tämän:)
Kaikki KoiraSusiTietoiset (SiitosUros) kirjoitelkaa tähän tai sitten SuomiPostiin, olisin Kovin Kiitollinen Ehdotuksista=D
Nimimerkillä: Namisuku (toivotontako)
Haaveilen....
8
462
Vastaukset
- HTZA
käyttäisin tätä palstaa, löytääkseni jonkun koiran nahoittajan.
Mutta ei sitä voi. Tämä kun ei ole henkilökohtainen keskustelupalsta.- ####
Nahkuri vauhdissa. Olet todella kuvottava viesteinesi. Kyllä se toppi tulee sullekin. Ennemmin tai myöhemmin.
- todella
kaikin tavoin, oli kysymys mistä hyvänsä.
- namisuku
...kuin Murinaa....:(/
kovin pelkuri noiden koirasusien suhteen. Ennakkoluuloinen asenne, tiedetään. Meillä oli cockerspanieli ja se oli sellainen lutunen pikkanen koira. Mutta ne isot tarvii niin ison auktoriteetin että ei meikäläisestä oo sellaseen. Miten sinä olet niihin koiriin ihastunut alunperin. Onko jollain tutulla ollut vai oletko nähnyt ensin kuvan ja ajatellut että tollanen pitää koiran ollakin. Anteeksi, kun tähän mielipiteitäni laitoin vaikka aloituksessasi et niitä pyytänytkään.
- namisuku
...et vastaan näin myöhään...on ollut kiireitä:)
Minä nyt olen hassahtanut yleensä Eläimiin jo Pikkulikkana=D
Kaikillahan tai ainakin melkein kaikilla on ne lempparirodut, itselläni on SusHukkaset olleet jo kaaauan Lemppareina, joten siitä Kytkös KoiraSusiin:)
jep, Auktoriteettia ja lauman Johtavuustaitoa tarvitaan ja rutkasti:)
Selvät Rajat ja Rakkautta Paljon...siinä minineuvo lyhykäisyydessään, joka sopii Kaikille Roduille=D
Terkkuja Sinulle...vaikkakin myöhään:(D
- Angel of The Morning
Minä haluaisin Kääpiölle kaveriksi sellaisen
pikkuruisen koiran, mutta en tiedä mistä
saisin sellaisin ja vielä tietyn värisen.
Olen jo surffaillut Jenkkien For Sale -sivut
mutta en ymmärrä miten saisin sen tänne
lentokoneessa.
Täytyy varmaan hankkia tulkki, koska
en uskalla itse soittaa huonon kielitaitoni
vuoksi.
Help me koira :(- namisuku
...rotuinen Kääppärisi on?
Suomen Kennelliitto auttaa ja myös Rotukohtaisia neuvoja saa sieltä:)
Terveisin Namis=D (vaikkakin näin myöhässä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711589
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 561061
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 40783
- 49740
- 62696
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588