Haaveilen....

namisuku

....edelleen KoiraSusiPoikueesta...mutta Urosta (sopivaa) ei tahdo löytyä:((
...muistaakseni Mandilla oli tiedossa HuskyKennel...? Olis kiva kysyä Prosentteja?
Kirjoita sähkäriini Suomen kautta, jos näet tämän:)
Kaikki KoiraSusiTietoiset (SiitosUros) kirjoitelkaa tähän tai sitten SuomiPostiin, olisin Kovin Kiitollinen Ehdotuksista=D
Nimimerkillä: Namisuku (toivotontako)

8

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      käyttäisin tätä palstaa, löytääkseni jonkun koiran nahoittajan.
      Mutta ei sitä voi. Tämä kun ei ole henkilökohtainen keskustelupalsta.

      • ####

        Nahkuri vauhdissa. Olet todella kuvottava viesteinesi. Kyllä se toppi tulee sullekin. Ennemmin tai myöhemmin.


      • todella

        kaikin tavoin, oli kysymys mistä hyvänsä.


      • namisuku

        ...kuin Murinaa....:(/


    • kovin pelkuri noiden koirasusien suhteen. Ennakkoluuloinen asenne, tiedetään. Meillä oli cockerspanieli ja se oli sellainen lutunen pikkanen koira. Mutta ne isot tarvii niin ison auktoriteetin että ei meikäläisestä oo sellaseen. Miten sinä olet niihin koiriin ihastunut alunperin. Onko jollain tutulla ollut vai oletko nähnyt ensin kuvan ja ajatellut että tollanen pitää koiran ollakin. Anteeksi, kun tähän mielipiteitäni laitoin vaikka aloituksessasi et niitä pyytänytkään.

      • namisuku

        ...et vastaan näin myöhään...on ollut kiireitä:)
        Minä nyt olen hassahtanut yleensä Eläimiin jo Pikkulikkana=D
        Kaikillahan tai ainakin melkein kaikilla on ne lempparirodut, itselläni on SusHukkaset olleet jo kaaauan Lemppareina, joten siitä Kytkös KoiraSusiin:)
        jep, Auktoriteettia ja lauman Johtavuustaitoa tarvitaan ja rutkasti:)
        Selvät Rajat ja Rakkautta Paljon...siinä minineuvo lyhykäisyydessään, joka sopii Kaikille Roduille=D
        Terkkuja Sinulle...vaikkakin myöhään:(D


    • Angel of The Morning

      Minä haluaisin Kääpiölle kaveriksi sellaisen
      pikkuruisen koiran, mutta en tiedä mistä
      saisin sellaisin ja vielä tietyn värisen.
      Olen jo surffaillut Jenkkien For Sale -sivut
      mutta en ymmärrä miten saisin sen tänne
      lentokoneessa.
      Täytyy varmaan hankkia tulkki, koska
      en uskalla itse soittaa huonon kielitaitoni
      vuoksi.
      Help me koira :(

      • namisuku

        ...rotuinen Kääppärisi on?
        Suomen Kennelliitto auttaa ja myös Rotukohtaisia neuvoja saa sieltä:)
        Terveisin Namis=D (vaikkakin näin myöhässä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe