Miten saa uudet verkkopankki tunnukset?

aaaaaaaaaaa

Miten saan uudet verkkopankkitunnukset nordealla kun vanhoista on jäljellä enää muutama tunnusluku?

7

1644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klöklölööl

      Uusi avainlukulista pitäisi tulla automaattisesti postitse. Jos ei tule, käy pankista hakemassa.

      • rtyyy

        Ja tulee hyvissä ajoin. Noin puolessa välissä listaa.


      • rtyyy kirjoitti:

        Ja tulee hyvissä ajoin. Noin puolessa välissä listaa.

        Muistaakseni ne lähetetään listan puolivälissä vain niille, joilla on perus- tai aktiivisalkkusopimus. Muille lähetetään vasta joskus myöhemmin, ehkä viimeistä edellisen palstan loppuessa. Mutta siis kuitenkin pyytämättä ja yleensä riittävän ajoissa.


    • Samaa kysyn

      Koskas S-Pankki lähettää uudet?

      Listassa on jäljellä kolme palstaa. Enkä todellakaan halua että vaihtavat uudet käyttöön kesken kesäloman, kun en ole niitä vastaanottamassa.

      • asiakas sielläkin..

        Kolme palstaa? Tarkoitatko, että lukuja on kuitenkin vielä kymmeniä jäljellä?

        Joka tapauksessa kun uudet tulee voit käyttää vanhaa niin kauan kun siitä loppuu luvut. Tietääkseni missään pankissa ei uusi lista korvaa vanhaa ennekuin vanhasta on luvut loppuneet ja sitten aloitetaan uuden listan käyttö. Op pitää vaihtaa uusi lista itse viimeistään kun vanhassa on jäljellä 2 lukua muuten tunnukset lukkiutuu kokonaan. Mutta ei Op listakaan toimi siten, että kun uusi tulee niin vanha lakkaisi toimimasta. Missä ihmeen pankissa olet jossa uusi lista korvaa heti vanhan?


      • Asiakas sielläkin..
        asiakas sielläkin.. kirjoitti:

        Kolme palstaa? Tarkoitatko, että lukuja on kuitenkin vielä kymmeniä jäljellä?

        Joka tapauksessa kun uudet tulee voit käyttää vanhaa niin kauan kun siitä loppuu luvut. Tietääkseni missään pankissa ei uusi lista korvaa vanhaa ennekuin vanhasta on luvut loppuneet ja sitten aloitetaan uuden listan käyttö. Op pitää vaihtaa uusi lista itse viimeistään kun vanhassa on jäljellä 2 lukua muuten tunnukset lukkiutuu kokonaan. Mutta ei Op listakaan toimi siten, että kun uusi tulee niin vanha lakkaisi toimimasta. Missä ihmeen pankissa olet jossa uusi lista korvaa heti vanhan?

        S-pankin lista tullee siinä vaiheessa kun nykyisestä listasta on jäljellä 20kpl lukuja. Toki muutaman päivä menee kun lista saapuu sillä kun kone havaitsee, että listassasi on jäljellä 20kpl menee lista painoon/lähetetään postissa. Sillä välin ehdit käyttämään listan lukuja alle 20kpl toki, mutta tuskin käyt 6 kertaa verkkopankissa päivässä.

        Sammosta pystyi säätämään milloin uusi lista lähetetään. 20kpl oli oletusarvo jota sai säädettyä 80kpl asti. Hyvä sinällään jos todella tarvitsee käydä paljon verkkopankissa usein päivän mittaan ja luvut loppuvat nopeammin kuin keskimäärin yleensä.

        En tiedä onko muuten yrityksillä millainen tuo listojen tulo ja koko sillä voisin kuvitella heidän käyvän useammin verkkopankissa kuin kuluttaja-asiakkaat..


      • Uusi lista
        asiakas sielläkin.. kirjoitti:

        Kolme palstaa? Tarkoitatko, että lukuja on kuitenkin vielä kymmeniä jäljellä?

        Joka tapauksessa kun uudet tulee voit käyttää vanhaa niin kauan kun siitä loppuu luvut. Tietääkseni missään pankissa ei uusi lista korvaa vanhaa ennekuin vanhasta on luvut loppuneet ja sitten aloitetaan uuden listan käyttö. Op pitää vaihtaa uusi lista itse viimeistään kun vanhassa on jäljellä 2 lukua muuten tunnukset lukkiutuu kokonaan. Mutta ei Op listakaan toimi siten, että kun uusi tulee niin vanha lakkaisi toimimasta. Missä ihmeen pankissa olet jossa uusi lista korvaa heti vanhan?

        Nordeassa uusi lista korvasi vanhan. Ei tietenkään heti, mutta tietyn ajan kuluttua. En muista koskaan käyttäneeni Nordean listaa loppuun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe