Vanhana armeijaan,,,,

Marsalkka lusmulheim

Sandikseen menossa, ikää 28. Jäi armeija suorittamatta nuorena muiden suunnitelmien takia ja nyt pitäisi hoitaa homma kotiin.
Olenkohan paikan vanhin alokas?

Viimeksi olin armeijassa v.2001 40 päivää, joten ei kai niitä sitten ole aamuja jäljellä, kuin tuo 140 vai lasketaanko vietetty aika hyväksi?

10

2277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä meee

      Ei sinne kannata noin vanhana mennä. Joudut kärsimään kun joku 10 vuotta sinua nuorempi finninaamainen alikessurunkkari vittuilee sulle. Hommaa äkkiä vapautus. Se on tapauksessasi vielä jopa normaalia helpompaa kun olet noin vanha. Lääkäriltä vaan ruinaamaan vapautusta kipinkapin ni ei tarvitse ajatella koko paskaa armeijaa.

    • Sivarimajuri

      Meidän yksikössä oli yksi yli 30 vuotias ja eihän hän sielä viitsinyt olla edes yhtä kauaa kuin minä. Eihän 28 ole läheskään yhtä paljon kuin 35, mutta tuskin tuo herkulta maistuu kun leikkimielisyyttä tuskin löytyy enää yhtä paljon kuin 18 vuotiaana. Suosittelisin sinulle siviilipalvelusta. Kannattaisi ainakin ottaa selvää voisitko suorittaa siviilipalvelusta jotenkin omaan alaasi liittyen.

      • alokas 28

        vaikka pääsisin.
        Armeijan mokaaminen nuorempana alkoi vituttamaan, joten haluaisin kokeilla hommaa uusiksi.


      • gfdsgrtsg

        eihän armeijaan enää oteta kuin 28 vuotiaita ja sen alle.


      • II/94
        gfdsgrtsg kirjoitti:

        eihän armeijaan enää oteta kuin 28 vuotiaita ja sen alle.

        Itse täytin 30 vuotta AUK:n oppilaana ja lystiä oli:). Tosin kapiaisetkin luulivat minua vakioikäiseksi:).
        Tätini aviomies oli muuten talvisodan jälkeen alokkaana kunnioitettavassa 40 vuoden iässä. Hän kaatui Kannaksella 41-vuotiaana syyskuussa 1941.


      • Laiha

        Itekki olen ajatellut pääsisinkö kokeilemaan armeijaa käyhmään nyt täytän muuten 40 vuotta14 toukokuuta tänä vuonnamikaTuomasvaara


    • Luti 92

      40 aamua lasketaan hyödyksesi ja mopoajan jälkeen kirjuriksi

      • Hermot riekaleina

        Toivottavasti pystyn pitämään suuni kiinni mopoajan. Minullakun on aika suuri suu ja latelen sieltä mitä sattuu.


    • Älä mene, ei kannata.

    • Anonyymi

      Mää olin jo eläkkeellä tossa iässä.



      Allan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe