Vanhana armeijaan,,,,

Marsalkka lusmulheim

Sandikseen menossa, ikää 28. Jäi armeija suorittamatta nuorena muiden suunnitelmien takia ja nyt pitäisi hoitaa homma kotiin.
Olenkohan paikan vanhin alokas?

Viimeksi olin armeijassa v.2001 40 päivää, joten ei kai niitä sitten ole aamuja jäljellä, kuin tuo 140 vai lasketaanko vietetty aika hyväksi?

10

2728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä meee

Ei sinne kannata noin vanhana mennä. Joudut kärsimään kun joku 10 vuotta sinua nuorempi finninaamainen alikessurunkkari vittuilee sulle. Hommaa äkkiä vapautus. Se on tapauksessasi vielä jopa normaalia helpompaa kun olet noin vanha. Lääkäriltä vaan ruinaamaan vapautusta kipinkapin ni ei tarvitse ajatella koko paskaa armeijaa.

• Sivarimajuri

Meidän yksikössä oli yksi yli 30 vuotias ja eihän hän sielä viitsinyt olla edes yhtä kauaa kuin minä. Eihän 28 ole läheskään yhtä paljon kuin 35, mutta tuskin tuo herkulta maistuu kun leikkimielisyyttä tuskin löytyy enää yhtä paljon kuin 18 vuotiaana. Suosittelisin sinulle siviilipalvelusta. Kannattaisi ainakin ottaa selvää voisitko suorittaa siviilipalvelusta jotenkin omaan alaasi liittyen.

• alokas 28

vaikka pääsisin.
        Armeijan mokaaminen nuorempana alkoi vituttamaan, joten haluaisin kokeilla hommaa uusiksi.

• gfdsgrtsg

eihän armeijaan enää oteta kuin 28 vuotiaita ja sen alle.

• II/94
        gfdsgrtsg kirjoitti:

eihän armeijaan enää oteta kuin 28 vuotiaita ja sen alle.

Itse täytin 30 vuotta AUK:n oppilaana ja lystiä oli:). Tosin kapiaisetkin luulivat minua vakioikäiseksi:).
        Tätini aviomies oli muuten talvisodan jälkeen alokkaana kunnioitettavassa 40 vuoden iässä. Hän kaatui Kannaksella 41-vuotiaana syyskuussa 1941.

• Laiha

Itekki olen ajatellut pääsisinkö kokeilemaan armeijaa käyhmään nyt täytän muuten 40 vuotta14 toukokuuta tänä vuonnamikaTuomasvaara

• Luti 92

40 aamua lasketaan hyödyksesi ja mopoajan jälkeen kirjuriksi

• Hermot riekaleina

Toivottavasti pystyn pitämään suuni kiinni mopoajan. Minullakun on aika suuri suu ja latelen sieltä mitä sattuu.

• Älä mene, ei kannata.

• Anonyymi

Mää olin jo eläkkeellä tossa iässä.

Allan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      77
      3392
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1264
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      4
      1041
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      24
      1009
    5. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      810
    6. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      36
      746
    7. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      744
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      45
      729
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      29
      673
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      667
    Aihe