tappoi monta hyvää keskustelun aihetta heti alkuunsa.Mistä moinen sananvapauden riisto on peräisin?
Palstalla tänään vallinnut SENSUURI
11
1392
Vastaukset
- ei mennä halpaan
kyllähän tuo häirikkö tietää sen jo viestiä
kirjoittaessaan.
Keskimmäisenä siinä lukee teksti "poista oma viesti" jotta
huomionkipee taas suotta inisee....Aika hyvä hämäys tuo, että tänään... Poistoja tällä palstalla on tapahtunut jo kauan...
Olen itsekin joutunut kokemaan sananvapauden riistoa aloitteen tekijän taholta. Poistoihin voi vain todeta; "Turha itkeä maahan kaatunutta maitoa". Tekstit ovat lentänee Nettitaivaaseen, se niistä ;D.meyri kirjoitti:
Aika hyvä hämäys tuo, että tänään... Poistoja tällä palstalla on tapahtunut jo kauan...
Olen itsekin joutunut kokemaan sananvapauden riistoa aloitteen tekijän taholta. Poistoihin voi vain todeta; "Turha itkeä maahan kaatunutta maitoa". Tekstit ovat lentänee Nettitaivaaseen, se niistä ;D.ansaan kuin ensimmäisen kommentin heittäjä tähän ketjuun.Minä en ole kuukausiin poistanut yhtään omaa aloitustani,joten te molemmat haukutte tällä kertaa väärää puuta.
- haukuta väärää-
j.jussiW-T kirjoitti:
ansaan kuin ensimmäisen kommentin heittäjä tähän ketjuun.Minä en ole kuukausiin poistanut yhtään omaa aloitustani,joten te molemmat haukutte tällä kertaa väärää puuta.
puuta. Olethan ollut mukana sellaisissa viesteissä jotka ovat olleet vankkaa epäasiallisia. Tarpeellisia poistoja.
j.jussiW-T kirjoitti:
ansaan kuin ensimmäisen kommentin heittäjä tähän ketjuun.Minä en ole kuukausiin poistanut yhtään omaa aloitustani,joten te molemmat haukutte tällä kertaa väärää puuta.
Minä joskus kuukausi sitten uhosin lopettavani kirjoittamisen allesi, kun suivaannuin poistoistasi. Nyt nöyränä perun sanani....
haukuta väärää- kirjoitti:
puuta. Olethan ollut mukana sellaisissa viesteissä jotka ovat olleet vankkaa epäasiallisia. Tarpeellisia poistoja.
poistettiin ilman pätevää syytä.
Ahdin nimipäivä onnittelu.
Saunajuttu.
Vattukylässä pojat kävelivät munasillaan peräkkäin.
Ja yksi taisi olla eilisen nimipäivä sankarin onnittelu ketju.- osassa
j.jussiW-T kirjoitti:
poistettiin ilman pätevää syytä.
Ahdin nimipäivä onnittelu.
Saunajuttu.
Vattukylässä pojat kävelivät munasillaan peräkkäin.
Ja yksi taisi olla eilisen nimipäivä sankarin onnittelu ketju.muissa herjattiin nimellä. Oletko sitämieltä ettei sellaiseen ole tarve puuttua?
osassa kirjoitti:
muissa herjattiin nimellä. Oletko sitämieltä ettei sellaiseen ole tarve puuttua?
HERJATTIIN?
- ylläpito ole
j.jussiW-T kirjoitti:
HERJATTIIN?
sen asian jo ratkaissut. Älä luule että lähtisin nimiä mainihteen.
- ...............
j.jussiW-T kirjoitti:
sinähän puhut paskaa jussi.tiedän miten sulle annettiin eräältä taholta muutama minuutti aikaa poistaa aloituksesi.muistatko?ja sinä kipitit kotio kiltisti ja teit työtä käskettyä.ihme että vielä kylillä uskallat pyöräillä,mutta näkeehän täällä palstallakin että itsesuojeluvaisto puuttuu täysin.
............... kirjoitti:
sinähän puhut paskaa jussi.tiedän miten sulle annettiin eräältä taholta muutama minuutti aikaa poistaa aloituksesi.muistatko?ja sinä kipitit kotio kiltisti ja teit työtä käskettyä.ihme että vielä kylillä uskallat pyöräillä,mutta näkeehän täällä palstallakin että itsesuojeluvaisto puuttuu täysin.
muurin.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22717173Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17012209Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El456007Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644872MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144805Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193967Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843595Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363017S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2601452- 851031