Pieni kävelylenkki Vappuna sai minut huomaamaan, miten roskainen on keskusta. Eivätkä kaikki roskat olleet tulleet juhlimesta vaan niitä oli heitelty pitkin talvea. En voinut olla ajattelematta, että oliko sittenkin kan…
pääsiäistä kaikille tutuille ja tuntemattomille! Teille tutuille laitankin soimaan Yölinnun "Mä putoan". Laulu löytyy tästä linkistä.... http://www.youtube.com/watch?v=H33gXPkTzwI
Tuli vähän huomaamatta syksy ja melkein unohdin, että lupasin tänne palata. No, nyt tulin pikaisesti käväsemään. Olen kyllä lukenut ajoittain palstaa. Täytyyhän sitä tietää, että mitä kaupassa juttelee. Täältähän ne päi…
Tässä kiireisen päivän päätteeksi keitin kahvia. Jäänkin pöytään odottelemaan, joskos joku tulisi seuraani. Kahvia juodessa on helppo vaihtaa ajatuksia maailman menosta tai jostain ihan muusta.
keskustelua haluavia ihmisiä näin lauantai iltana vai pitääkö lähteä etsimään juttu seuraa muualta? Tiedän, että ilma on ihana ja kesäisin on tapahtumia tarjolla viikonloppuisin, mutta ajattelinpa kokeilla, onko muita k…
Tämäkään aloitus ei kuulu tänne, arvelen jonkun ajattelevan. Siksi haluankin, että tähän osallistuisi mahdollisemman moni ja kertoisivat näkemyksensä, kiusaataanko tällä palstalla vaan ollaanko pelkästään ryhdytty leikk…
kunniaksi tulimme juhlimaan tälle palstalle. Keskustelu olkoot vapaa ja aiheet maan ja taivaan väliltä. Ollaan saatu omalla palstalla liikaa kärsiä rajotuksista. En kehtaa kertoa palstaamme. Nyt alkoi hauskan pito.
Otsikolla tarkoitan, sitä että yleensä menen uusille palstoille ensin vastailemaan toisten viesteihin. Nyt teen poikkeuksen ja tulen palstalle tehden heti aloituksen. Tarkoituksena on tiedustella, miten suhtaudutte nais…
Mitä, jos koottaisiin porukka kokoon ja ruvettaisiin yhdessä siistimään palstaa. Kenenkään ei tarvitsisiko poistaa kuin ne häirikkö viestit, jotka kohdalle sattuu.
Itse olen tänään kyläillyt sukulaisissa. Olen vähän epätietoinen, onko tälle päivälle minkäänlaisia perinteisiä tapoja viettää.
Haluan jakaa pätkän siitä teidän kanssa hyvät lukijat; Elämä on vastakohtien leikkiä. Tuli vettä kaihtaa, yö aamun tieltä väistyy. Musta ja valkoinen, välissä harmauden meri. Hyvää, mutta paheellista, pahaa mutta tervee…
Omatuntoani alkoi kolkuttaa ja tuli tarve kertoa totuus. Tämä on vähän vaikeaa mutta... No, ensiksi minä olen kirjoitellut tänne satunnaisesti erinimimerkeillä. Jostakin kumman syystä en ole käyttänyt meyriä. (Nimimerkk…
Hyvä Minna Canth ja tasa-arvo. Meinasi ihan unohtua.
Sain tänään tosi levollisen mielen, kun aamupäivällä tartuin sauvoihin ja lähdin lenkille. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Tuntui levolliselta kävellä yksin. Hartioden jännityskin laukesi. Poikkesimpa samalla äänes…
Oli ilo nähdä viisi kaunista joutsenta uivan kirkkojärvessä.
Nyt nuo kevät auringon herättämät kärpäset ovat alkaneet häiritsemään minua. Aluksi havaitsin niiden lentoa, mutta eilen kuulin surrauksen selkäni takaa. Joten en havainnut oikein oliko vain yksi kärpänen kyseessä, joka…
Vasta tehdyn salaisessa tutkimuksessa selvisi, että tämän palstan 4 vakiolukijaa ovat lopettaneet palstalla käynnit. Syyksi ilmoittivat lisääntyneet poliittisenpopulismin. (Vaikea sana korjatkaa, jos tuli kirjoitettua v…
Kävin tänään ateriomassa ABC:llä. Kyllä oli maittava ateria. Kiitokset keittiölle ja palvelu oli muutenkin erinomaista.
Muistella on nykyään on ihanaa. Nytpä kerronkin, mitä minulle on jäännyt laskiasitiistaista mieleen. Me kävimme alaluokilla laskemassa mäkeä urheilukentän rinteessä. Kaikilla ei ollut omaa pulkkaa. Sen asemasta lasketti…
Kylläpä oli käynnyt kuhina viime yönä tällä palstalla. Täytyy kyllä sanoa, että ihmisen luovuudella on joku raja ja se tuli näistäkin aloituksista huomaamaan. Onneksi niitä ei ole pakko lukea, joten jätän ne lukematta. …