Hei.
Olen lähdössä 15 v poikani kanssa kultahietikolle ja mietin kannattaako maksaa 100e/henk. lisää asumalla Atlaksessa vai 100e halvemmassa Dana Palacessa. Keroisiko joku joka on asunnut kummassakin tai vain toisessa. Toki Atlaksen hintaan kuuluu puolihoito, mutta silti. Onko Dana Palasesta pitkästi rannalle?
Kiitti.
Domina travel Dana Palace vai Atlas?
7
1684
Vastaukset
- Mielipiteeni
Nyt hieman asian vierestä...
Itse olen ollut Bulgariassa ja sain ystävältäni hyvän neuvon, mene mahdollisimman hyvään hotelliin ja maksa hieman enemmän. Sillä maa on muuten niin halpa, että säästät jo siinä.Ja niin teimme olimme aivan uudessa hotellissa ja sen osalta ihan mukava juttu, kun moni valitteli huonoa hotelliaan.Se otatteko puolihoidon vai ette on ihan makuasia, itse suosin aina kivoja mukavia eri ravintoloita, toki aamiainen hotelissa hyvä.
Mukavaa matkaa teille! - 3 tähden riittää
Dana Palace kai uudempi.
Yhtään enempää ei kannata seinistä maksaa, ei sinne asumaan jäädä,- Kumpi ja kampi
On kivampi käyttää rahoja kunnolla ostoksiin, jos "hyötyä" hakee, kaupungeissa vaatteet, kengät ym. lapsille ja aikuisille on "hyvä ostos", saa kassillisen samalla rahalla kuin Suomessa yhden vaatteen. Miksi laittaa rahat huoneen koreaan rekvisiittaan, joka jää sinne ? Meidän porukka ajattelee vain itseään, käy suihkussa ja nukkumassa hotellilla. Me ollaankin tavallisia tyätätekeviä ihmisiä. Ei rikkaita eikä köyhiä.
Kolmen tähden hotellit on oikein hyviä meidän tavalliseen makuun.
Meille loma tarkoittaa mm. aurinkoa, meressä uimista, hyvin syömistä, retkiä ympäristöön ja ostoksia.
- Kultahietikolta
Kuljettiin aika paljon ympäri eikä nähty yhtään sellaista hotellia, jonne ei voitais itse olla menty. Alue oli aika paljon sellainen kun oletettiinkin, hotelli hotellin vieressä, turisteille tehdy keidas, markkinahumua oli ihan keskeisillä kaduilla aivan liikaa, mitä tiedettiin odottaa.
Rantahiekka oli uskomattoman pehmeää ja puhdasta, oikea "kultahietikko" Kreikan kivikkorantojen jälkeen !
Merivesi oli mitä uimakelpoisinta, ranta ja koko alue erittäin siistiä joka paikassa ja rehevä luonto.
Erittäin positiivnen paikka !
Vietimme hyvän, onnistuneen loman ja aiomme mennä uudestaan, ehkä jo elokuussa.
Hotellimme oli Green Park, keskitasoa, erinomaisen hyvä tarkoituksiimme. Aamiaispöytä oli laaja, ei meillä kotona ole ollenkaan sataa vaihtoehtoa aamusella...
Tapasimme muutaman Perlan kävijän ja istuimme siellä Perlan terassillakin yhden illan grilliruoista nauttien.
"Tyypillinen", mutta ihan hyvä hotelli.
Paljon suomalaisia, kiva henkilökunta.
Myyntikojut tai ainakin pikaostokset kannattaa unohtaa ensimmäisillä kierroksilla, hinnat vaihtelee suuresti, ylämäessä halpenee ja paranee.
Sama pätee ruokiin. Ylämäessa, mihin kaikki turistit ei eksy, oli parhaat ruokaelämykset.
Missään emme kuitenkaan syöneet niin hyvin kuin Varnassa.
Niitä lounaita, illallisia kaipaamme nyt koto-Suomessa.
Herkullista ruokaa, suorastaan ylitsevuotavan ystävällinenn palvelu !
Viineineen "kallis" monipuolinen illallinen alkupaloinenen kahdelle saattoi maksaa vain 30 euroa tai alle sen.
Menkää ihmeessä nauttimaan !
Monta kertaa, suuremmalla rahallakin, muissa turistipaikoissa saa vain pelkkää "moskaa".
Kohta "miljoona kärpästä" kirjoittaa, että loma ei ole "mikään", jos ei ole kallis !
Olen ollut monissa paikoissa ja voin vilpittömästi sanoa, että Bulgariassa saa vielä rahalle vastinetta !
Se ei kestä tietenkään kauan enää, olen "kateellinen" niille, jotka tajusivat mennä jo vuosia sitten.
Kaikkea kun ei voi mitata rahassa.
Kohta ruoka ei ole enää samaa eikä elämyksetkään.
Liika turismi pilaa kaiken.
Bulgariassa se on jo siinä rajoilla. - _loma mielessä_
millanen hotelli perla on?olemme menossa elokuussa sinne.mitä ravintoloita suosittelette?
-kiitos tiedoista :) - pile petseno
Olen majoittunut Atlaksessa,4 tähteä ,no jaa minusta
liikaa.Hotelli ihan siisti ,muttei lainkaan viihtyisä.Kalustettu modernisti?ehkä heidän mielestään,käytetty paljon putkikalusteita.
Huone haiskahti aamulla homeelle ja seinässä näkyikin kosteusvaurion merkkejä.Peilit liimattu seiniin kiinni ,parveke yksi muovituoli mahtui.Joissakin huoneissa isokin parveke.
Ruoka oli ihan hyvää ja monipuolista,miettisin
puolihoitoa,ehkä olisi vaihtelevampaa syödä eripai-
koissa.Palvelu ihan asiallista.Allas-alue hyvä.
Sisä uima-allas samoin,myös kylpylä palvelut pe-
lasivat,tungosta ei ollut.Kallista??
Ranta kävelymatkan päässä.
Positiivinen asia oli tallelokero huoneessa.
Mutta kuten sanottu makuasia.Itselleni viikko oli
aivan riittävä aika,tuskin teen toista matkaa
Kultahietikolle.Tuli vähän mieleen tunnoiset matkat entiseen Leningradiin. - BE1
Moi,
Atlas on siistimpi ja hieman paremmalla paikalla.Hotellin ruoat ovat todella hyviä. Dana palace hotellista ei ole pitkä matka rannalle. Suurin osa Dominan hotelleista ovat parin sadan metrin päässä rannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272940Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722736Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951