Tämä juhannus

meni näin:

Eilen kävin mieheni kanssa baarissa, tanssittiin ja juotiin, oli kivaa. Tänään piti käydä kylpylässä. Mutta mieheni lähti 5 maissa aamulla viskipullon kansa tupakalle, ja tuli takaisin vasta tänään illalla 21.00 maissa.Oli ollut naapurikunnassa ryyppäämässä kuulemma. Kännissä tuli takaisin kahden siiderin kanssa ja rojahti sängylle nukkumaan. Kyselin reissusta, hän kertoi, että nukahti ja heräsi lähikunnasta Ärrän pihasta katoksen alta ja hukkasi puhelimensa.

Nimimerkillä: Ehkä joku toinen kerta kylpylään?

6

855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein.

Miksi otit juopon mieehen kun raittiitakin on.

• rakastuvat renttuihin..

..kuinka meidän kunnon miesten käy..

• ...

Mä pistin kesälomarahat haiseen,vaikka loma vasta alussa.Muisti meni,paha olo.Ehkä ens vuonna vähemmän viinaa...

• kaunish

Kannattaisi jutella kunnolla sen miehesi kanssa että missä mättää ja mikä vaivaa.
        Tuollainen käytös ei ole normaalia jos ihmisellä on kaikki asiat kunnossa.
        Mitä molemmat todella haluatte ja mitä annatte suhteellenne.
        Ei kannata tuhlata elämäänsä huolehtimalla ja välittämällä toisesta jos ei saa vastakaikua toiselta ollenkaan.
        Teidän olisi molempien löydettävä ensin kunnolla itsenne ja tiedostettava todelliset tarpeenne elämästä, sitten voisitte miettiä mitä haluatte muilta ja mitä olette valmiita antamaan muille elämässä.

Alkoholismi on todella vakava asia ja siihen tulisi puuttua mahdollisimman aikaisin, etteivät asiat pahenisi liikaa.
        Miehesi tuntuu olevan todella hukassa elämässään ja tarvitsevan tukea ja ohjausta päästäkseen eteenpäin.
        AA kerhot ja muut vastaavat paikat voisivat olla avuksi jos muu ei auta.
        Ei kannata epäröidä pyytää apua kiperässäkään tilanteessa, sitä varten ne ihmiset ovat olemassa että antavat apua ja tukea kun niitä tarvitaan.
        Jokaisella on joskus ihan varmasti elämässään tilanteita jossa ei yksin jaksa/pärjää ja muitten tuki on todella arvokasta silloin.
        Ei kannata pilata omaa ja muiden elämää sillä että riutuu ja kärsii kun apua on saatavilla monilta eri-tahoilta.
        Rohkeasti vain yhteyttä oman paikkakunnan avuntarjoajiin, kyllä se elämä siitä vielä suttaantuu.

Jos joku haluaa keskustella jostain mikä elämässä painostaa tai ihan mistä vaan niin mun email on [email protected]

• Jeee.

Mulla meni kans kesälomarahat, tänään loman ensimmäinen päivä. Kivaa.

• ..,ja olisi ollut vaikka mitä mukavaa tekemistä.Nyt piti pelätä sadetta.Mukavasti se aatto sujui silti ja juhannuspäivä jää kyllä taatusti mieleen,kun lähdettiin porukalla Powerparkkiin ja rilluteltiin siellä ainaki kahdenkymmenen euron edestä. Kivaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      79
      5417
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      82
      4361
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      384
      4346
    4. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      511
      3950
    5. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      152
      3428
    6. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      62
      3126
    7. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3079
    8. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2748
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2326
    10. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      52
      2221
    Aihe