Mikä mättää, kun suhde on tunteita täynnä, mutta kommunikaatio ei kohtaa.... arrgghhhh...
En perusta horoskoopeista, mutta nyt on pakko hakea apua tältäkin sektorilta...( :
Onko kaksi vesimerkkiä vain mahdoton yhdistelmä yleensä
kalat N ja rapu M
6
1441
Vastaukset
- aika
vähän ja onkin vaikea ottaa kantaa asiaan.
suhde jo jonkin aikaa vai alussa? - hyvin natsaa
ihmeelliseltä kuullostaa koska kaks vesimerkkiä on just hyvä yhdistelmä, oikeasti, eikä mitään mutu-juttua.
ilman taustatietoja ei osaa sanoa muuta. sun profiilikaan ei auttanut asiassa.. - KalatN (jolla ex-RapuM)
Tai sitten kalaosapuolena (?) vain uskot tunteita olevan..
Käytännön kokemuksesta: yhdistelmä EI toimi, vaikka tätä vesimerkkien liittoa aina takuureseptinä suositellaan. Rapu on hidas, epäsuora ja välillä suorastaan loukkaavan tökerö eikä siitä muuksi muutu. Tunteita ja ajatuksia voi vain arvuutella. Rapu sopii paremmin jollekin vähemmän tunteelliselle merkille kuin kaloille.
Skorpparimiesten kanssa romantiikkaa löytyy parhaiten, turvallista ja luotettavaa yhteiseloa kaurismiesten kanssa. Hauskinta on jouskarimiesten kanssa.- Yesteryear
Kyllä olet oikeassa, välillä tosi tökerö, loukkaava! Kyllä hänestä löytyy ihanatkin puolet, jos ei täysikuu kuumota...
Kalat & skorppi tosi rikas suhde, elävä, toimelias,hauska, tosin helposti piikikästäkin.
- Yesteryear
Omasta kokemuksestani, olen seurustellut yli 10v rapu-miehen kanssa, tiedän: Täyden kuun aikana OLE HILJAA. Rapu käpertyy kuoreensa ja näkee vain oman napansa,tosi itsekäs. Odota aikaa sen jälkeen, hän on niiiin ihana pehmee ja lempee. Muuten määrätietoinen,elämä kunnossa,uskollinen,erakko-vähän ujo tavallaan, lukee paljon, viisas, hyvä keskustelija asiasta kuin asiasta, ei kestä hömppää,naisten juttuja...elämä jatkuu meillä edelleen. Ihana olla tutun ja turvallisen seuralaisen kanssa.
- turquoise-n
Itse olen rakastanut varattua rapumiesta jo 3 vuotta, eikä loppua näy missään. Rapu on oikea kalanaiselle, vaikka välillä käpertyykin. Mutta, jos rapumies pelkää menettävänsä naisen ,josta välittää, niin jo aukeaa sanainen arkku. Ja joka sanaan voi uskoa, sillä tekojakin alkaa löytyä. Rapumies tukee ja kannustaa kalanaistansa kaikessa. Rapu on tosi uskollinen rakastamalleen naiselle, ei koske edes vaimoonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134495Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3093365Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363336Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112499Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk152315- 2562023
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2871598- 881541
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi441306Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81153