vanha ikäloppu räähkäkö on ihminen kun kuopuskin on naitettu? Sitäkö on piettävä vaan villahousuja oli sitten kesä tahi talvi?
Auttamattomasti
7
448
Vastaukset
- tarkottaa?
Villahousuja?
Vanha räähkä voi olla seksikäs. Vaikka villahousuissa. :)- vanha räähkäkö
hyvä on elellä vanhoilla muisteilla ja imakoilla.
- olin epävarma
vanha räähkäkö kirjoitti:
hyvä on elellä vanhoilla muisteilla ja imakoilla.
Minulle sopii 90-luku.
- niin vaan
on totta ja Reinot jalkaan, kiikustuoli, rollaattori
ja kehräävä katti ovat se elämä tuosta eteenpäin. - räähkä olet
en ota kantaa tohon housuasiaan. nyrjäytin nilkkani muutama viikko sitten naapurin grillikodalla. piti alkaa käyttämään tennissukkia kun muuta ei saanut jalkaan.
bermudan kolmiota viikkko, nojatuoli, sohva ja vessa. välillä jääkaapilla.
tunsin itseni silloin vanhaksi räähkäksi.
nyt ottaa jalat taas jotenkuten alle. en ole ennenkään juhannustansseja tanssinut, eipä hätää.
ikä on kai enenpi ttunne kuin tila.
=DW= kannattaakin surra tätä vanhenemista ja sitten unohtaa koko ikäjuttu ja antaa palaa, Frank, tie on vapaa....
Onnea anopille. Aika kuluu nopeaan ja me pysytään aina samanlaisina. Hitaampina ehkä mutta samanlaisina. Ryppyisempinä mutta samanlaisina. Elämänkokemusta omaavina, silti niin samanlaisina. Hymyä huuleen vaan ystäväni- nainen vauhdissa
Siitähän alkaa uusi elämä meille,kunhan muistaa,et elää omaa elämäänsä eikä niiden naitettujen lasten elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711589
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361196- 561061
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187888- 40783
- 49740
- 62696
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244533671- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp78588