Onko muualla Kokkolassa vesi jotenkin oudon makuista ? Vähän kuin saippuaa olis seassa. Ettei vain olis vesilaitoksella mennyt pH:n säädöt vähän pieleen.
Vedessä outo maku?
9
3431
Vastaukset
- vedenjuoja?
Saman huomasin jo kesäkuun alussa, vesi maistui tosi oudolle. En tiiä ovatko lisänneet jotain aineita, mutta ihan pullovettä olen joutunut ostaa, sen verran pahaa on!
- kaikki muukin
Aaton jälkeen on maistunut kaikki vähän oudolle.kumma juttu kun aattona kaikki maistui niin hyvälle että,
- kokkolaan parempi vesi...
On kyllä kauhean makuista! En ole pitkään aikaan uskaltanut juoda kokkolan vettä...kaupasta täytyy juomavedet ostaa ja suosittelen sitä muillekin!
Toivottavasti joku "herraisoherra" huomaa asian ja tekee sille jotain. - burana 500
miksei se vesikin maistu oudolle kolmen ryyppypäivän jälkeen, hae loiventavaa.
- kuvittelua......
Tuota en ole huomannut. Tuntuu kyllä nyt että jotkut kuvittelevat. Hyvää raikasta vettä
- päälle
paljas vesi voi olla kohtalokasta. Monta pois
nukkunutta on juonut vahingossa vettä ja jos
vielä maistuu kummalta on syytä pohtia seuraavaa
jussia jotta vesi maistuisi veeltä josko noita
elonpäiviä vielä riittäisi
- nimimerkki
Kerropa missä päin kaupunkia asut?
Kaustarissa maistuu vesi aivan normaalille.- Nalle
Mielestäni vesi on pahaa yleensäkin Kokkolassa.
Ehkäpä se johtuu siitä, että on tottunut kotipaikkakunnan veteen. - Vettä tekis mieli
, mutta nyt laatu on taas vähän parantunut. Eihän se koskaan ole mitään hyvää Kokkolassa ollut, jos vertaa maakuntien hanaveteen, mutta juhannuksen aikoihin maku oli entistä huonompi eikä se todellakaan johtunut juopottelusta. Osaan ottaa kuppia hallitusti, että seuraavana aamuna on makuaisti vielä tallella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275