kaksosmies ja leijonanainen

tulisiko mitään

Mitä kokemuksia löytyy? Olen lukenut kaksosten luonneanalyysejä ja ei hyvältä kuullosta, kai kaksosista jotain hyvääkin löytyy? Paitsi karismaattinen ja hyvä huumorintaju.

8

4716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ma-Baker

Vaikka olenkin kaksonen, siitä huolimatta olet aina ollut uskollinen suhteissani.No luonteeltani aika iloinen ja pirtsakka,mutta en kuitenkaan peruskaksonen.
      Parhaimmat kavrini ovat leijonia ja se paras mieskin oli aikoinaan leijona.

• LeijoNainen-

minä oon miettinyt ihan samaa siis että onko toivoa onnistua.. pientä säätöä menossa yhden kaksosmiehen kanssa mutta en uskalla avautua sille tunteistani tai heittäytyä yritykseen kun tiedän millaisia vilkkusilmiä kaksosmiehillä on taipumus olla.. ja koska olen tyypillinen huomionkipeä ja kumppanilleni uskollinen jellona niin pitää olla varovainen mihin soppaan lusikkansa pistää!

kertokaas kokemuksia tästä yhdistelmästä!

• zimba

Olen leijonanainen ja mieheni kaksonen.
      Mielenkiintoinen ja dynaaminen yhdistelmä, toimii
      hyvin, kunhan turhat särmät hioutuu ja keskustelu
      pelaa. Paljon samankaltaisuutta, tulisuutta ja
      periksiantamatonta jääräpäisyyttä molemmissa mer-
      keissä, mutta aina asiat selvitetään pohjamutia
      myöten ja virheistä opitaan. Kaksosmies osaa puhua ja pussata. Vaikka sitoutumiskammoinen onkin, tosirakkauden kohdatessaan uskollisin ja ihanin kumppani joka jaksaa kehua ja palvoa leijonakuningatartaan joka ikinen päivä. Parempaa yhdistelmää ei juuri olekaan. Toimii.

• 40 VUODEN KOKEMUS

Olen kaksosmies ja hyvin meni leijonattaren kanssa 40 vuotta, mutta sitten hän kuoli.

• nahjus koko ikänsä

Leijonanainen on yhteistyökyvytön nahjus koko ikänsä eikä opi ikinä yksinkertaistakaan päivittäistä asiaa.

Uusisakin asioissa on 30 vuotta sama kanta, jota ei millään muuteta. Yritä sitten elää tällaisen kanssa.

• ajattele ollenkaan

Leijonanainen ei ajattele ollenkaan mitä päästää suustaan.
        Sivistymätön ja jämäkkä tapppiin asti, vaikka on väärässä.

• ja minulla on rakas leijona

Olen ollut nyt kolme vuotta kihloissa jellonan kanssa ja vuosi lisää niin tulee aika, jonka olemme tunteneet.

Voin kokemuksesta sanoa, että kyllä suurimmaksi osaksi toimii. Leijona on ihanan tomera ja pitää päänsä, mutta tekee hyvien perusteluiden kautta myös kompromissejä.

Leijonaltani puuttuu vain vilkas mielikuvitus, jota hiukan kaipaisin suhteeseemme.

• leo<3kaksonen

Mainio pari kun antaa ajan siloitella pahimmat rypyt!
      Olen itse leijona(n) ja ollut yhdessä 12 vuotta kaksosmiehen kanssa. Olen hellä ja omistushaluinen,omituinen höpöttelijä,toinen oikea tuulenvire, tyypillinen kaksonen. On ollut ryppyjä jos toisia meidän rakkaudessa, mutta koskaan ei rakkautta ole puuttunut! Ollaan oltu 3 vuotta erossakin, mutta kumpikaan ei voinut toista unohtaa. Jostain syvältä ne tunteet tulevat ja takaisin yhteen päädyttiin. Nyt odotellaan esikoista helmikuun alussa syntyväksi ja sitoutumiskammoinen ;) rakas kaksosmieheni kosi minua viime keväänä.
      12 vuotta tuntemista on ollut riittävä aika siihen askeleeseen;) Olen hankala ja omapäinen, mutta niinpä se on nokkela, eloisa, liikkuvainen kaksosmiehenikin. Meitä yhdistää samanlainen tilanneäly, huumori, vahva kunnioitus toisiamme kohtaan ja se, että molemmat osaa antaa toiselle omaa aikaa, minäkin jopa nykyään paremmin. Meille kummallekin merkitsee todella paljon se että voimme olla ylpeitä toisistamme ja me puhumme todella paljon asioista kuin asioista. Ja kyllä kaksosmies on hellä ja pitää hyvänä. Ei ehkä niin räiskyvän intohimoinen kuin minä mutta kekseliäs ja valloittava ;)
      Mutta, summa summarum: En vaihtaisi omaani. On kultaakin kalliimpi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe