Onko Prisma tms. tänään auki Jyväskylässä, olisi nimittäin pakottava tarve päästä ostamaan nintendo wii kun on niin tylsää...
Prismat tänään auki?
3
1009
Vastaukset
- kallu55
Vai pitää Jyväskylän hemmon päästä sunnuntaina ostamaan peli kun ei ole mitään tekemistä,kuule osta viikolla vaikka joku kirja ja sivistä sitä lukemalla itseäsi!
- shopshop
Joudun lukemaan ihan kunnon "raamattuja" (koulukirjoja) pari viikossa muutenkin..
- hienojuhannus
Minä ainakin olen nauttinut juhannuksesta. Ihanaa kun sataa. Kun oli kuivaa pitkään keväällä kesään asti niin kaikki valittivat kun luonto ei viherrä. Nyt kun sataa niin valitetaan taas. Ihminen ei ole koskaan tyytyväinen.
Olen iloinen kun tuli vietettyä taas raitis juhannus ja ei tarvinnut käydä paskan festareilla joissa käheä-ääniset paskiaiset huutaa kurkkusuorina ja vievät ihmisten rahat. Kuka tollasii viitsii kuunnella?
Kaikenlaisia ääliöitä niitä tänäkin juhannuksena oli esiintymässä ympäri suomea ja veti rahat tyhmiltä suomalaisilta.
Kuule katso elämää muutenkin kuin tummien lasien läpi niin näet jotain iloakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221