miten tarkastan polttoainapumpun toiminnan;
kalvot ja yleisesti.
ilmeisesti voi olla löysä kalvo tai reikän kalvossa, mutta näkeekö esim. sen löysyyden suoraan....
ja pitääkö jotenkin ilma ottaa pois sieltä kun sen laittaa takaisin paikoilleenn?
en ole ennen avannu tuota pumppua niin siksi tässä tiedustelen
Polttoainepumpun tarkistus, miten?
6
11404
Vastaukset
- ..?
vai muuten vaanko? Jos on kalvo puhki, pensaa tulee ulos pumpun kupeessa olevasta pienestä reiästä, yleensä. Venymistä ei tiedä, kun purkamalla pumppu ja se homma kannattaa tehdä varoen, koska sisällä on irtonaisia jousia ja prikkoja, sekä osien järjestys on mentävä oikein ja miten päin ne ovat.
Kannattaa tutkia alkuun, että MILLÄ ruuveilla pumppu on koneessa kiinni, ettei vahingossa tule samantien purkaneeksi koko pumppua ja kaikki osat leviävät viiden metrin säteellä ympäriinsä.- calokki
tosiaan pitää avata varovasti, siksi tuossa kyselinkin vähän neuvoja.....
räjäytyskuvassa näkee osat suurinpiirtein.
pitääpä avata ja tarkistaa...
pumpussa (yamaha) on siis aukkoja sisääntulo ja ulostulo , mitähän pumpun kupeessa olevaa pientä reikää tarkoitit...? - ...
calokki kirjoitti:
tosiaan pitää avata varovasti, siksi tuossa kyselinkin vähän neuvoja.....
räjäytyskuvassa näkee osat suurinpiirtein.
pitääpä avata ja tarkistaa...
pumpussa (yamaha) on siis aukkoja sisääntulo ja ulostulo , mitähän pumpun kupeessa olevaa pientä reikää tarkoitit...?enpä nyt muista jammun pumppua, mutta yleensä on lohkon ja kalvon välissä jollain kohtaa pieni lovi, josta tulee pensat ulos.
- calokki
... kirjoitti:
enpä nyt muista jammun pumppua, mutta yleensä on lohkon ja kalvon välissä jollain kohtaa pieni lovi, josta tulee pensat ulos.
ok eli sieltä tulee bensaa jos rikki
katsotaan nyt vielä miltä näyttää kun huomenna pääsee purkamaan/tarkastamaan - calokki
calokki kirjoitti:
ok eli sieltä tulee bensaa jos rikki
katsotaan nyt vielä miltä näyttää kun huomenna pääsee purkamaan/tarkastamaanavasin tuon pumpun viimeinkin, olisi pitänyht tehdä se aikoja sitten....
ylempi kalvo avattaessa näyttää erittäin löysältä ja huonokuntoiselta.
sitten alempi: kaksi 1,5cm - 2 cm repeämää jotka näkyi heti kun avasin tuon alemman kammion.
eli siinä taitaa vika olla.
itse venttiilit näyttivät olevan kunnossa....
ei ihme että jussina kone kävi huonosti ja kaikenlisäksi bensat katosivat silmissä tankista.
joutuu tässä pumpun korjaus hommiin ja osat tilattava... - calokki
calokki kirjoitti:
avasin tuon pumpun viimeinkin, olisi pitänyht tehdä se aikoja sitten....
ylempi kalvo avattaessa näyttää erittäin löysältä ja huonokuntoiselta.
sitten alempi: kaksi 1,5cm - 2 cm repeämää jotka näkyi heti kun avasin tuon alemman kammion.
eli siinä taitaa vika olla.
itse venttiilit näyttivät olevan kunnossa....
ei ihme että jussina kone kävi huonosti ja kaikenlisäksi bensat katosivat silmissä tankista.
joutuu tässä pumpun korjaus hommiin ja osat tilattava...noniin,
polttoainepumpun kalvot ja tiivisteet vaihettu ja heti lähti pelaamaan.
ei ihme ettei toiminut jos toisessa kalvossa oli 2 repeämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275