Lihaskipuja

krapulassa, outoako?

itsellä särkee melkein kaikki paikat krapulassa. nytkin särkee rinta, vatsa selkä ja jalat. Onko normaalia krapulassa?

4

3200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalia...

      ...Lempäälän-keikkalaiselle.

    • plath

      Samoja lihaskipuja olen miettinyt minäkin, tosin mulla särkee aina vaan raajojen lihaksia.

    • ----+

      Moni-B-vitamiinia, esim. Neuromaxia ja magnesiumia apteekista hakemaan.
      Ne auttavat.

    • osa johtuu itse alkoholista

      ja osa sitten siitä että juopuneena käyttää lihaksiaan väärin, siis juopunut hermosto toimittaa lihasliikkeitä väärin.

      No, B-vitamiinit auttavat ja vähän isommat annokset kuin monivitamiineissa on, vähintään Beko, tai mieluummin Neurovitan, jos ovat ne tärkeimmät B1, B6 ja B 12 isoina annoksina ja tietenkin magnesium; paras ´lienee magnesiumaminohappokelaatti, ja huonoin magnesiunoksidi. Ja mieluummin enemmän kuin vähän, vaik 1000mg, mitää yliannostuksen riskiä ei ole vaikka ottais kuin paljon.

      Kalium saattaa myös auttaa. Vichyn lipittäminen on aina hyvästä; vanha uskomus on todistettu oikeaksi, että poreet imeyttävät nesteen nopeammin ja vissyissä on näitä suoloja joita alkoholi on huuhtonut mukanaan.

      Ja vaikka ei mainostaa saisi niin pakko sanoa, että Olvin vissy ón ylivoimaisesti paras, siinä isoimmat määrät suoloja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe