riinalle kysymys

miksipoistettu?

poistatko yleensäkin porille negatiivista julkisuutta tuovat viestit vai ainoastaan minun joka kritisoi porin prioriteetteja,raha ja julkisuuskuva ylitse ihmishengen?kahdesti jo poistettu, mutta haistatteluviestit saavat jäädä palstalle isojen v huudahduksien kanssa omien viestiesi viereen..

8

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoon

      Olen huomannut saman asian. Ärsyttää tommonen sananvapauden riisto. Porin kaupungissa ja sen johdossa on paljon epäkohtia, minusta niistä saa keskustella vapaasti ilman että niihin puututtaan.

    • En ole varma mistä viestistä on kysymys, mutta oletan tietäväni. Alkuperäisessä viestissä ainakin oli kirosanoja ja mielestäni ei ole tarpeen keskustella tällä palstalla tietyn henkilön mielenterveydestä. Negatiivisista puolistakin saa toki keskustella, kunhan se tehdään asiallisesti.

      Edelleenkään en ole innostunut perustelemaan poistojani, (siihen ei ole mitään velvollisuutta) en palstalla enkä sähköpostitse, mutta mikäli on jotain kysyttävää niin ne voisi laittaa sähköpostitse.

      • hauskaa kesää...

        Taitaa olla hieman ego kasvanut seriffillä, kun on ylentynyt elämässään oikein suomi24 palstalle seriffiksi. Mahdat tuntea olevasi todellinen herra tai universumin ylipäällikkö, kun sanelet mitä saa ja voi kirjoittaa. Ja mainitset vielä ettei sinua kiinnosta perustella. Tyypillistä vallanhimoa ja sen päähän nousua. Naurettavaksi homman tekee vain se, että tämä on SUOMI24 -nettipalsta, jolla ei ole mihinkään mitään todellista arvoa. Tämä on leikkikenttä, jonne ihmiset voivat purkaa tuntojansa. Et ole edelleenkään minkään yrityksen johtaja, amerikan presidentti tai muu vastaava, jolla olisi todellista valtaa. Häpeäisit. Olet hiekkalaatikolla, ja sensuroit todellisuudessa "nothingia".


      • alkup.kyselijä

        Vai vielä kirosanoja?

        Entäs viesti jossa halutaan rmj "vit***n" porista ja tämä viesti on jokaisen nähtävillä isoin kirjaimin oman viestisi vieressä aloitussivulla?Se tuntuu olevan niin "huomaamaton" ettei varmaan ole syytä poistaa vaan poistetaan minun asiallinen viestini joka arvostelee poria?

        Jos minun viestissäni on kirosana jossain kohtaa, ja toisella otsikkona josta kaikki viestiä avaamattomatkin sen näkevät, kumpikohan häiritsee enemmän?

        Mahdatko omin toimin sen löytää vai linkkaanko viestin sinulle?

        Henkilöä en maininnut nimeltä,vaan kirjoitin että porin prioriteetit ovat sekaisin.
        Koska nimeä en maininnut, viestiä ei ollut syytä poistaa.


        Tietty voisin pistää viestin aina uudestaan kun poistat sen, siihen minulla on oikeus, ensi kerralla ilman ainuttakaan kirosanaa joten "laillisuuden" kriteerit täyttyvät ja sitä ei ole syytä poistaa.

        Ellei sitten kaupungille ole noloa tällaiset tapaukset joita on monia enemmän kuin tämä tuttuni tapaus.

        Sähköpostitse en vaivaudu kyselemään mitään,uskon sen olevan tuloksetonta ja muutenkin mieluummin kyselen julkisesti asioista jotta kaikki voivat nähdä kysymyksen ja vastauksen.


      • aivan mahtavaa
        alkup.kyselijä kirjoitti:

        Vai vielä kirosanoja?

        Entäs viesti jossa halutaan rmj "vit***n" porista ja tämä viesti on jokaisen nähtävillä isoin kirjaimin oman viestisi vieressä aloitussivulla?Se tuntuu olevan niin "huomaamaton" ettei varmaan ole syytä poistaa vaan poistetaan minun asiallinen viestini joka arvostelee poria?

        Jos minun viestissäni on kirosana jossain kohtaa, ja toisella otsikkona josta kaikki viestiä avaamattomatkin sen näkevät, kumpikohan häiritsee enemmän?

        Mahdatko omin toimin sen löytää vai linkkaanko viestin sinulle?

        Henkilöä en maininnut nimeltä,vaan kirjoitin että porin prioriteetit ovat sekaisin.
        Koska nimeä en maininnut, viestiä ei ollut syytä poistaa.


        Tietty voisin pistää viestin aina uudestaan kun poistat sen, siihen minulla on oikeus, ensi kerralla ilman ainuttakaan kirosanaa joten "laillisuuden" kriteerit täyttyvät ja sitä ei ole syytä poistaa.

        Ellei sitten kaupungille ole noloa tällaiset tapaukset joita on monia enemmän kuin tämä tuttuni tapaus.

        Sähköpostitse en vaivaudu kyselemään mitään,uskon sen olevan tuloksetonta ja muutenkin mieluummin kyselen julkisesti asioista jotta kaikki voivat nähdä kysymyksen ja vastauksen.

        "muutenkin mieluummin kyselen julkisesti asioista jotta kaikki voivat nähdä kysymyksen ja vastauksen."

        Hienoa, koska kyllä muitakin kiinnostaa aina välillä minne on hävinnyt jokin kiinnostava ja keskustelua herättävä viestiketju. Paljon turhia ja mielivaltaisia sensurointeja tällä palstalla ollaan viimeaikoina nähty.

        Toivottavasti tahti muuttuu, että ei tarvitse suorittaa sheriffin vaihtoa.


      • hauskaa kesää... kirjoitti:

        Taitaa olla hieman ego kasvanut seriffillä, kun on ylentynyt elämässään oikein suomi24 palstalle seriffiksi. Mahdat tuntea olevasi todellinen herra tai universumin ylipäällikkö, kun sanelet mitä saa ja voi kirjoittaa. Ja mainitset vielä ettei sinua kiinnosta perustella. Tyypillistä vallanhimoa ja sen päähän nousua. Naurettavaksi homman tekee vain se, että tämä on SUOMI24 -nettipalsta, jolla ei ole mihinkään mitään todellista arvoa. Tämä on leikkikenttä, jonne ihmiset voivat purkaa tuntojansa. Et ole edelleenkään minkään yrityksen johtaja, amerikan presidentti tai muu vastaava, jolla olisi todellista valtaa. Häpeäisit. Olet hiekkalaatikolla, ja sensuroit todellisuudessa "nothingia".

        itseasiassa minä en sanele mitä saa ja mitä ei saa kirjoittaa, sen tekee ylläpito säännöissään. Tuntojaan saa purkaa, kunhan tekee sen asiallisesti ja sääntöjen rajoissa. Ja mistäpä sinä minun vallastani tiedät? Saatan vaikka jonkun yrityksen johtaja ollakin? ;)


      • alkup.kyselijä kirjoitti:

        Vai vielä kirosanoja?

        Entäs viesti jossa halutaan rmj "vit***n" porista ja tämä viesti on jokaisen nähtävillä isoin kirjaimin oman viestisi vieressä aloitussivulla?Se tuntuu olevan niin "huomaamaton" ettei varmaan ole syytä poistaa vaan poistetaan minun asiallinen viestini joka arvostelee poria?

        Jos minun viestissäni on kirosana jossain kohtaa, ja toisella otsikkona josta kaikki viestiä avaamattomatkin sen näkevät, kumpikohan häiritsee enemmän?

        Mahdatko omin toimin sen löytää vai linkkaanko viestin sinulle?

        Henkilöä en maininnut nimeltä,vaan kirjoitin että porin prioriteetit ovat sekaisin.
        Koska nimeä en maininnut, viestiä ei ollut syytä poistaa.


        Tietty voisin pistää viestin aina uudestaan kun poistat sen, siihen minulla on oikeus, ensi kerralla ilman ainuttakaan kirosanaa joten "laillisuuden" kriteerit täyttyvät ja sitä ei ole syytä poistaa.

        Ellei sitten kaupungille ole noloa tällaiset tapaukset joita on monia enemmän kuin tämä tuttuni tapaus.

        Sähköpostitse en vaivaudu kyselemään mitään,uskon sen olevan tuloksetonta ja muutenkin mieluummin kyselen julkisesti asioista jotta kaikki voivat nähdä kysymyksen ja vastauksen.

        Voit laittaa viestisi uudelleen ja tarkistan onko se tällä kertaa sääntöjen mukainen.

        Olen jo aiemmin sanonut, etten jaksa alkaa vastaamaan tällä palstalla minulle esitettyihin kysymyksiin, koska ne eivät tälle palstalle kuulu. Olen kuitenkin lähes aina vastannut jos jotain on kysytty. Jos ei vaivaudu sähköpostiin kirjoittamaan niin ei myöskään tarvitse ihmetellä jos ei vastausta saakaan. Sheriffi saa käyttää harkintavaltaansa poistoissaan ja käyttäjien on siihen mukauduttava että joillain palstoilla on tiukempi "kuri" kuin toisilla. Näin lukee jo ihan ylläpidonkin kirjoittamassa tekstissä. Sheriffi-osiosta löytyy oma linkkinsä josta voi ylläpidolle valittaa asiattomasti käyttäytyvistä sheriffeistä, joten jos huomautettavaa on niin palautetta voi laittaa myös suoraan ylläpidolle.

        Koskaan ei kuitenkaan kaikkia voi miellyttää ja harvemmin sheriffinä olosta saa kiitosta. Olen jo aiemmin sanonut, että mikäli löytyy hyvä sheriffi minun paikalleni niin luovutan kyllä paikkani jos ylläpito sitä pyytää. Ei ole helppo homma, vie paljon aikaa, kiitosta ei saa joko poistaa liikaa, liian vähän tai liian hitaasti jne.


      • suutusuutusuutu
        riina00 kirjoitti:

        Voit laittaa viestisi uudelleen ja tarkistan onko se tällä kertaa sääntöjen mukainen.

        Olen jo aiemmin sanonut, etten jaksa alkaa vastaamaan tällä palstalla minulle esitettyihin kysymyksiin, koska ne eivät tälle palstalle kuulu. Olen kuitenkin lähes aina vastannut jos jotain on kysytty. Jos ei vaivaudu sähköpostiin kirjoittamaan niin ei myöskään tarvitse ihmetellä jos ei vastausta saakaan. Sheriffi saa käyttää harkintavaltaansa poistoissaan ja käyttäjien on siihen mukauduttava että joillain palstoilla on tiukempi "kuri" kuin toisilla. Näin lukee jo ihan ylläpidonkin kirjoittamassa tekstissä. Sheriffi-osiosta löytyy oma linkkinsä josta voi ylläpidolle valittaa asiattomasti käyttäytyvistä sheriffeistä, joten jos huomautettavaa on niin palautetta voi laittaa myös suoraan ylläpidolle.

        Koskaan ei kuitenkaan kaikkia voi miellyttää ja harvemmin sheriffinä olosta saa kiitosta. Olen jo aiemmin sanonut, että mikäli löytyy hyvä sheriffi minun paikalleni niin luovutan kyllä paikkani jos ylläpito sitä pyytää. Ei ole helppo homma, vie paljon aikaa, kiitosta ei saa joko poistaa liikaa, liian vähän tai liian hitaasti jne.

        Olethan sinä hieno sheriffi ja aika suloiselta vaikutat "suuttuessasi"... Aina se vain harmittaa kun joku omasta mielestään informatiivinen ja asiallinenkin visti on poistettu. Joskus on vaikea objektiivisesti tarkastella omaa kirjoitustaan, joten on hyvä, että sheriffi sen tekee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe