Onko muille käynyt samoin

jjgjgj

kun olet ostellut kaikenlaista ja sinulla on paljon enemmän kuin kavereillasi, ne kaverit katoaa, kun ei ne enään kestä katella niitä juttuja, joita niillä ei ole. Siis kateus persoonallisuushäiriöllä on valtava vaikutus kavereidesi mielialaan. Niin valitettavasti on. Se on merkki siitä, että he eivät ole vielä oppineet, ettei materialinen hyvä ja toisen ihmisen hyvinvointi ole se mikä on tärkeää menestymisen kannalta, vaan heidän tulisi keskittyä omaan elämään, vaikka heillä ei ole sitä mitä tolla ja sillä on. Itse en ole kateellinen kenellekkään, koska osaan järjestää elämäni silleen, että tulen ihan toimeen omillani ja tiedän että jokainen entinen kaverini on samassa jamassa. Jokaisilla on hyviä ja huonoja hetkiä.

Yksinkertaisesti sanottuna, niillä kateellisilla entisillä kavereillani ei ole omaa elämää. HANKKIKAA ELÄMÄ!!!!

3

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutko kateellisia

Elikä siis jos ostaa itselleen tavaroita mitä muilla ei ole niin kaverit häipyvät,melkeimpä on niin että tuossa tilanteessa on itse kateellinen kun kuvittelee vertaamalla tavaroiden määrää n mitä on,huomaa toisissa persoonallisuushäiriön merkkejä,tuolla periaatteella on hyvin äkkiä maailman yksinäisin ihminen,ei materia ihmistä onnelliseksi tee,se ihminen joka puhuu että voi että kun muut ovat niin kaattelisia,onkin itse sitä.
      Yleisesti täytyisi sanoa että ihmiset kokevat kateutta.

• ihan kysyisin?

Ettet ole sellanen luonne vaan että esittelet ostamiasi tavaroita koko ajan muille siihen malliin että katos mullon nyt tälläinen ja tollainen...voi ostin juuri tänki ja sitä rataa ...puhut koko ajan ittestäsi ja VAIN SINÄ JA sun tavarasi on ...mikä sinun elämäsi valtaa...EN YHTÄÄN IHMETTELE MISSÄ SUN KAVERIT ON kuka jaksaa moista?-sit vakuuttelet ettet olisi kateellinen kenellekkään - tosi ystävyys ei kadehdi ja vaikka saisit kaiken minkä rahalla saat -...mutta sitä henkistä tosi ystävyyttä sitäpä et ostaa voi... ja mitäpä sitä liialla töryllä tekee huolta tulee ettei kukaan vie!

• etäisyyttä ottanut

Itselläni oli semmonen tuttu, joka ei puhunut MITÄÄN muuta kuin leveili ostoksillaan ja visan vingutuksillaan. Yritin keskustella muistakin aiheista, kuten kulttuurista ja politiikasta, mutta hän ei osannut sanoa niistä mitään eikä edes seuraa uutisia tai lue lehtiä. Hän vaan vouhotti tavaroillaan. Sitten se alkoi udella, miksen minä ostele. Sanoin, että ideologisista syistä. Hän vain sanoi, mitä sekin tarkoittaa, eihän sitä voi ostella jos ei ole rahaa tai visaa. En viitsinyt hänelle kertoa, että itselläni on hyvät sijoitukset ja pankkitlit ja luottokorttikin löytyy matkustelua varten, vaan pidän raha-asiat yksityistietona ja perheen sisäisinä asioina, joita ei tutuille kerrota. Aloin ottaa etäisyyttä tähän tylsään leveilijään. Pyörin mieluummin sellaisessa seurassa, jossa osataan keskustella oikeista asioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      29
      5500
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      170
      1999
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      160
      1601
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1334
    5. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      28
      1278
    6. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      56
      1176
    7. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1165
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      70
      1154
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      212
      1078
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      940
    Aihe