Mitä yhteistä on nokkosella ja eteläeurooppalaisella ammattijalkapalloilijalla?
Ei tarvitse kuin koskea, kun alkaa sattua.
Ja vielä puhutaan neitikiekosta.
Futisneiti vs nokkonen
4
256
Vastaukset
- kotiin
kaatuilemaan ja filmailemaan !!!
Jeeeeeeee !!!- tuomari*
Espanjalaiset loisti kylläkin sillä filmauspuolella.
- futisfani
tuomari* kirjoitti:
Espanjalaiset loisti kylläkin sillä filmauspuolella.
nojaa kyllä ne italialaisetki muutamaa kertaa filmasivat siellä, että ei kyl voi väittää et espanjalaiset pelkästään.
- vaan on niin että
futisfani kirjoitti:
nojaa kyllä ne italialaisetki muutamaa kertaa filmasivat siellä, että ei kyl voi väittää et espanjalaiset pelkästään.
suurin osa potkupallon pelaajista on neitejä, joihin ei voi edes koskea ilman että joku paikka sattuu. Osittain kyse on pelin nykypäiväisestä heittäytymiskulttuurista, osittain siitä että kyseiset herrat ovat yksinkertaisesti liian heikkoja. Suurimmassa osassa tilanteita voisi hammasta purren nousta ylös. Jokainen palloa potkiva neiti pitäisi laittaa vaikkapa yhden pelin ajaksi kokeilemaan jääkiekkoa, tietäisivät sen jälkeen mitä on KONTAKTIURHEILU!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2307686
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455180- 594802
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321951- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1561444