Mitä yhteistä on nokkosella ja eteläeurooppalaisella ammattijalkapalloilijalla?
Ei tarvitse kuin koskea, kun alkaa sattua.
Ja vielä puhutaan neitikiekosta.
Futisneiti vs nokkonen
4
250
Vastaukset
- kotiin
kaatuilemaan ja filmailemaan !!!
Jeeeeeeee !!!- tuomari*
Espanjalaiset loisti kylläkin sillä filmauspuolella.
- futisfani
tuomari* kirjoitti:
Espanjalaiset loisti kylläkin sillä filmauspuolella.
nojaa kyllä ne italialaisetki muutamaa kertaa filmasivat siellä, että ei kyl voi väittää et espanjalaiset pelkästään.
- vaan on niin että
futisfani kirjoitti:
nojaa kyllä ne italialaisetki muutamaa kertaa filmasivat siellä, että ei kyl voi väittää et espanjalaiset pelkästään.
suurin osa potkupallon pelaajista on neitejä, joihin ei voi edes koskea ilman että joku paikka sattuu. Osittain kyse on pelin nykypäiväisestä heittäytymiskulttuurista, osittain siitä että kyseiset herrat ovat yksinkertaisesti liian heikkoja. Suurimmassa osassa tilanteita voisi hammasta purren nousta ylös. Jokainen palloa potkiva neiti pitäisi laittaa vaikkapa yhden pelin ajaksi kokeilemaan jääkiekkoa, tietäisivät sen jälkeen mitä on KONTAKTIURHEILU!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161021- 78923
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818