Tuli just kakkoselta -92 - vuoselta. en oo ennen kuullu mut olipas huippu, aiva mahtava Axl rose veti kyllä parhaiten :)
Freddie Mercuryn muistokonsertti
ruiruirirui
2
1075
Vastaukset
- jos oli puolitoista tuntia ...
Toki varmaankin sen kaksi tuntia alkuperäisestä konsertista olisi varmaan voinut leikata pois ihan hyvillä mielin.
Itse näin tuon alkuperäisen esityksen vuonna 92, eikä minulle nimittäin tullut Metallican tai Guns 'n' Rosesin parikymmenminuuttisen aikana mieleenkään että ko konsertti liittyisi mitenkään Freddieen.- Sammy who was low
...konsertin tekee vielä se, että Freddien muistoksi tarkoitetussa konsertissa yli puolet Queenin biiseistä Brianin tekemiä. Tosin maestro May ei välttämättä itse ole kokonaan syyllinen tähän, valinnat ovat olleet osittain myös esiintyjien...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751111
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557