Olen laittanut niinsanotusti isot pyörät pyörimään ja varmistanut että TV2 esittää ensi sunnuntaina klo 23.45-00.10 Skithouse sarjan jakson sille kuuluvalla ohjelma-ajalla vaikka potkupallopeli ei olisi vielä loppunutkaan. Ilmeisesti mahdollinen lisä- vai mikälie jatkoaika näytetään jälkilähetyksenä Skithousen jälkeen. Mielestäni tämä ratkaisu on kaikille tasapuolisesti oikea.
Terveisin Pellervo ja B-patsas
Sunnuntaina klo 23.45
PellervoHollo
3
207
Vastaukset
- futisfani
Hah :D näin ei taida tulla käymään. Finaali pelataan sunnuntaina ja se kyl näytetään iha loppuun vaikka sun shithouse sarjaa ei sitte näkyiskää tai näkyis 3h myöhemmi. Voisitko lopettaa näitte säälittävie kommenttie laittamisen tänne palstalle?
- Shithouse
Ensin sanot olevas ultrafudisfani ja sit tulee yhä uusia avauksia jonkun SÄÄLITTÄVÄN sarjan puolesta! Nimes viisi ekaa kirjainta kertoo kaikille jo sinusta ihan tarpeeks, pidä se lärvi jo ummessa!
- -house
Nimes neljä ekaa kirjainta kertoo kaikille jo sinusta ihan tarpeeks, pidä se lärvi jo ummessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043